Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() beschamende link van basis-ict over internet: http://www.clz.let.uu.nl/cursus/Comp...eren/main.html "De cursus 'Computer en Letteren' is in de Utrechtse Letterenfaculteit ontwikkeld medio jaren 90. Het is nog steeds een goede beginnerscursus, maar op bepaalde punten een beetje te eenvoudig (naar de maatstaven van nu) of gewoonweg verouderd. Daarom nu beschikbaar als component van de nieuwe basiscursus ICT. Windows en Email De stof in de onderdelen Windows en Email is enigszins verouderd en zal in elk geval niet worden getoetst; voel je uiteraard vrij om er toch in te neuzen. Uiteraard wordt wel verwacht dat je een mail met attachments kunt versturen en dat je met Windows kunt omgaan. WWW en Word. Ook voor ervaren computergebruikers zitten er nuttige punten in het onderdeel WWW (met name over bibliotheken en online catalogi), en in het onderdeel Word (diverse handigheden). Deze stof valt wel degelijk binnen de eisen. Netscape Hier en daar in de cursus wordt Netscape genoemd als webbrowser. Hoewel we zonder enig probleem het gebruik van Netscape kunnen aanbevelen, is dit geen eis; je kunt ook Mozilla, Opera, of Internet Explorer gebruiken. Testjes. Bij de meeste onderdelen worden tests gegeven. Deze zijn echter te simpel en kloppen helemaal niet meer met de huidige eisen. Sla ze over. "
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
oh en ik heb een zwarte macbook met heulveul ghz
||
Verwijderd
|
Citaat:
nope! "Op het internet!" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zeker de fy_twotowers, ben ik altijd te vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is mijn creatie met dank aan de basiskennis van de UU: http://www.students.let.uu.nl/317609...ch/index2.html ! Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 21:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch nog even oefenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar om één of andere reden vind ik die de laatste week niet meer terug (sinds ik een update van CSS heb uitgevoerd), dus nu willekeurige servers... |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen vind ik er nu weinig met veel spelers op in CSS, als ik twotowers beu ben durf ik nog poolday te nemen, lekker oldskool ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
speelt er nog iemand diablo2? Wammus | 35 | 21-04-2004 10:38 |