Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 15:50
Verwijderd
Jah , mijn vriendje is niet echt goed in laten merken dat hij me graag ziet , normaal valt het heel goed mee , laat hij het wel merken maar nu is het klote op zijn werk en zijn ouders zijn op vakantie en hij mist ze en ook hij heeft telefoon gehad van zijn vader dat de vader van de ex van zijn zus ( hehe ) 5 mensen had ingehuurd om die dus van kant te maken ( geschift ! ) , het is niet gelukt al een geluk maar hij ( mijn vriendje ) zit nu ookal ongerust ... dus beetje in de put , nu zit hij dat eigenlijk een beetje op mij uit te werken door sarcastische grappen te maken of niet echt veel te zeggen en niet echt veel te lachen ... Raar maar waar maar ik heb liever dat hij niets doet dan dat hij die kwetsende grappen maakt ... Nu is het nog niet zo erg hoor maar ik vraag me gewoon af wat ik kan doen om hem op te beuren ( dan werkt hij het ook niet af op mij ... )
Kan je er aanuit ?
-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2002, 17:13
Verwijderd
Ik denk dat jij weinig kan doen om hem op te beuren..

wat ik wel vind, het feit dat het kut gaat met hem geeft hem nog het recht dit op jou af te reageren en jou te kwetsen.. Ik ben dus van mening dat je hier best boos om mag worden zodat hij even beseft dat hij nu tegen de verkeerde persoon bezig is en zich zo niet kan gedragen.. Als hem dit duidelijk is kun je hem denk ik pas weer een beetje helpen.. en dat kun je door hem te steunen, meer niet echt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten