Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 11:06
Melpomene
Melpomene is offline
Ik zie steeds vaker dat een lid ( ik noem geen namen ) structureel leugens verspreid en niet eens alleen dingen die feitelijk onjuist zijn maar gewoon disscusiepartners woorden in de mond legt, vaak spottende namen gebruikt , kortom voor een nare sfeer zorgt. Wat ik me afvraag, waarom is daar nog niets aangedaan, want zoals ik het zie zijn zo hele topics verpest op N&A. Soms moet ik gewoon door pagina's lange gekibbel scrollen :/
Advertentie
Oud 12-03-2007, 11:26
Verwijderd
Ik vraag me ook af wanneer er wat tegen gedaan wordt. Er zijn veel (vaste) forumers op N&A door dat soort onnodige, kinderachtige 'discussie's' afgehaakt. Perso(o)n(en) in kwestie spelen het of op de man of proberen hun gelijk te halen door allerlei niets terdoende bijzaken erbij te slepen wat niet bevoorderlijk is voor de algaande discussie. Hopelijk wordt er serieus over dit probleem nagedacht en wat harder opgetreden tegen degenen die het verdienen.

Kennelijk is het eerder aangegeven.
Oud 12-03-2007, 12:14
Bloem
Bloem is offline
We zijn op het moment bezig om een goede vervangende FB voor N&A te zoeken. Hoe het er daar aan toe gaat daar zijn we al een hele tijd niet gelukkig mee, maar vastgeroest gedrag op een forum is soms lastig te doorbreken. Kortom, we zijn ons er van bewust en zoeken een oplossing, maar het kost even tijd.
Oud 12-03-2007, 12:20
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-03-2007 @ 13:14 :
We zijn op het moment bezig om een goede vervangende FB voor N&A te zoeken. Hoe het er daar aan toe gaat daar zijn we al een hele tijd niet gelukkig mee, maar vastgeroest gedrag op een forum is soms lastig te doorbreken. Kortom, we zijn ons er van bewust en zoeken een oplossing, maar het kost even tijd.
Oke ik hoop dat het lukt Dacht al dat ik de enige was die het opviel
Oud 12-03-2007, 12:24
Verwijderd
Ik denk dat iedereen het wel met me eens is als ik zeg dat Kenjirro een geschikte kandidaat is om de nieuwe FB op N&A te worden.
Oud 12-03-2007, 12:32
Bloem
Bloem is offline
Slotje in overleg dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten