Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb wel tijdens eindexamen, elke avond ervoor wat geblowt zodat heeel rlx tentamens gemaakt heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nuchter kan ik al die ellende niet aan. ![]() Haha, nee ik heb er wel een reden voor (gehad) om 's ochtends te blowen, daarom probeer ik het ook steeds meer af te bouwen. Wat me overigens redelijk goed afgaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() van 3vwo overgegaan naar 4 havo, omdat ik zeker wist dat ik geen universitaire opleiding wou volgen. Heb m'n havo examen gehaald zonder onvoldoendes. Ben misschien 20% aanwezig geweest en blowde in die periode 2-5 gram op een dag weg. Op m'n werk zit ik altijd boven target en maak ik nauwelijks fouten. Ben ook nog best wel het lievelingetje van de manager (vooral omdat ik altijd boven target zit ![]() Heb je nu een beter beeld? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien ben ik een scepticus, maar ik geloof simpelweg niet in boven gemiddeld presteren als je under the influence bent, alhoewel het voor jezelf best zo kan voelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zit altijd stoned op m'n werk. 's Ochtends minder dan 's avonds, maar geblowt heb ik zowiezo. Op het moment blow ik ergens tussen de 1 á 2 gram op een dag weg. Afhankelijk van m'n werktijden en het aantal wandelingen met de hond(ik blow niet binnen). Op het moment durf ik met vrij veel zekerheid te zeggen dat ik met een halve joint op, beter presteer op werk dan wanneer ik nuchter ben. Ik zit op een relaxte stoel aan een relaxt bureau met eten en drinken erop. Het grootste gedeelte van de mails die ik beantwoordt, bestaat uit omslachtig gelul, veel geduld en excuses. Als ik stoned ben lukt het me beter om omslachtig te lullen. ![]() Bij een baan waarbij ik de hjele dag zou moeten lopen of continue in contact sta met veel mensen (representatief) zou ik het wel laten om te blowen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens ligt het er ook nog aan wat je gewend bent qua blowen. Als ik op m'n werk zou zitten zoals in de begin dagen van mijn blowgebeuren dan had ik niks fatsoenlijks kunnen produceren, nu nog wel. En inderdaad ben ik met je eens dat ik vast en zeker ook het vwo had kunnen doen, maar daar had ik geen zin in. Geen zin in school waar ik dan op moest blijven en geen zin om uberhaupt een universitaire studie te doen.Keuze makkelijk gemaakt en niet vanwege het blowen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Naar aanleiding van de problemen die u ondervindt met betrekking tot uw telefoonaansluiting kunnen wij u als volgt informeren: Wij begrijpen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Het e-mailcenter beschikt echter niet over de mogelijkheid om de afhandeling van uw probleem door de technische dienst te bespoedigen. Vriendelijk verzoeken wij u daarom nogmaals om uw geduld. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijk groet, .... KPN En dat zeg je dus 1,5 maand tegen een klant omdat de technische dienst te lam is om zn probleem te behandelen. En ondertussen word jij uitgemaakt voor incompetente rat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zeker ook onder invloed hoop ik? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je heel vroeg ongesteld word etc ben je geestelijk vaak ook een stuk verder. Het enige nadeel is dat je op die leeftijd vaak nog heel beinvloedbaar bent.
|
![]() |
|
|