Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Begrijpend lezen is niet jullie sterkste punt, wel?
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn God, wat is Nederland toch bekrompen geraakt de laatste jaren. |
![]() |
||
Citaat:
Als je zelfs enquetes niet kunt accepteren...
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat niet-nederlandse is niet zo duidelijk, ts, ik wilde ook al beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als het toch op prijs gesteld wordt (met de moeite van deze post), nederlands (ik krijg ook de neiging niederlandisch te zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zat nog eens te kijken: een referendum over burka's, ik ben wel benieuwd naar de opkomst (oversterke vertegenwoordiging van de pvv ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre, je geeft zelf al aan dat het symboolwetgeving is. Waarom wil je het dan invoeren? En wat doe je dan bij GroenLinks? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog even een nuancering bij mijn tegen-het-verbod-zijn. Ik ben wel vóór bij overheidsinstanties, de rest moet niet aan banden gelegd worden. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is er een recht om te dragen wat je wil, maar er zijn ook grenzen naar mijn mening. En een daarvan is je onherkenbaar maken voor mensen in je omgeving. Ik vind dat dat niet mag en daarom vind ik zo'n verbod niet gek. Daarbij ga ik er van uit dat met een burka een totaal gezichtsbedekkend gewaad wordt bedoelt en geen hoofddoekje.
||
Citaat:
![]() De niqaab (waarbij alleen de ogen zichbaar zijn) komt iets vaker voor. Een aantal medestudenten en leerlingen die ik lesgeef dragen de Afghaanse chador (het gehele gezicht is zichtbaar) of de 'gewone' hoofddoek, met deze vormen van hoofdbedekking heb ik geen problemen. De burqa maakt mijn inziens het menselijk contact ommogelijk en ik vind dat de niqaab het menselijk contact bemoeilijkt... Enquete: Nationaliteit: Nederlandse Leeftijdscategorie: o 15 t/m 25 jaar Kent U iemand in uw omgeving die een burka draagt? o Nee Ziet U vaak mensen op straat die burka’s dragen? o Soms Vindt U het dragen van burka’s gevaarlijk, omdat je niet kunt zien wie of wat eronder zit? o Kan, maar niet persé Vindt U dat je een burka kunt vergelijken met een bivakmuts (waar al een verbod op is)? o Ja, het maakt beide het menselijk contact onmogelijk Vindt U dat een burka hoort bij het geloof? o Ja, maar dat wil niet zeggen dat je niet moslim kan zijn als je geen burqa draagt. Vind u dat het volk zijn mening moet kunnen geven (dmv. een referendum bijvoorbeeld) over deze kwestie? o Ja, het volk moet zijn mening kunnen geven over deze kwestie. Ik zie alleen de noodzaak van een referendum niet. Bent U voor of tegen een burkaverbod? o Ik ben voor een verbod |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
burkaverbod knorretjuh | 33 | 20-01-2011 22:27 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête burkaverbod. meert | 10 | 21-03-2007 17:40 | |
Het grote boerka-topic Love & Peace | 500 | 22-12-2006 21:26 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Blood Fire Rage | 500 | 10-12-2006 09:04 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 |