![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het kan ook gewoon dat je lichaam nog even moet wennen juist aan je nieuwe goede houding.. en dat je daar last van krijgt. mensen met net een nieuwe bril of een inlegzooltje hebben daar in het begin bijvoorbeeld ook meer last van dan dat ze daarvoor hadden. ik weet het eigenlijk ook niet. probeer anders zo'n hoofdmassage"spin" van de blokker... is wel heel lekker en ontspannend iig succes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De Cesartherapeute heeft zitten, staan en lopen behandeld, maar ik denk dat het daar idd niet aan ligt. Ik denk ook niet dat het wennen aan de nieuwe houding, de houding die ik nu heb, heb ik al wel een flinke tijd. Bovendien vind ik ook dan weken/maanden wel weer erg lang (zolang had ik met mijn bril en inlegzooltjes iig geen last van ![]() Mijn zusje heeft zo'n "spin"...brr... ![]() @LiefsvanHier: Zou best kunnen dat het zo iets is...maar hoe zou dat zo 'opeens' kunnen ontstaan (en nog belangrijker: hoe zou het over kunnen gaan) en hoe kan het dan dat het zo plaatselijk is? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De Kaker oo0oo | 9 | 30-09-2004 19:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land Raxia | 5 | 08-06-2004 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |