Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het kan zijn dat hij al veel eerder afscheid van je genomen heeft. En daardoor er al zo snel klaar voor is. Zelfde toen mijn ouders gingen scheiden, m'n vader had al snel een nieuwe vriendin, gewoon omdat hij al eerder weg was uit de relatie... maar ik snap dat het voor jou kut is te weten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
goth, zeik niet zo, dit meisje heeft dit soort dingen nodig feit is nu eenmaal dat mannen- en vrouwenhersens anders in elkaar zitten, zeker qua emoties |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
DNMB: "he hij heeft het niet alleen uitgemaakt, je hebt vier jaar van je leven compleet verspild!" Kapoen: "Dankjewel DNMB..het is altijd goed te weten dat je de afgelopen vier jaar van je leven verprutst hebt..zo brengt deze affaire toch nog een fijn gevoel bij mij teweeg." Los daarvan is het ook een belediging van kapoen omdat ermee wordt geimpliceerd dat TS een jaar of vier een bord voor haar kop heeft gehad. Als er iets slecht werkt bij de verwerking van liefdesverdriet is het wel verbitterd en boos zijn. Daarmee haal je namelijk in feite alleen jezelf omlaag omdat het dus betekent dat je al die rare en rotte eigenschappen niet herkent hebt. Ga zo goed mogelijk na,...was het leuk die vier jaar? Ja dat was het want het duurde vier jaar. So be glad for the good times together and soldier on. Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder: niet te graag dingen willen verwerken, je lichaam/geest heeft daar tijd en ruimte voor nodig, en die tijd en ruimte moet uit jezelf komen..., anderen kunnen je daar alleen maar in steunen. Veel succes!
||
Citaat:
Wou jij zeggen dat ze iets met een engel uit de hemel heeft gehad? edit: zij heeft geen bord voor haar kop gehad, maar ze komt er gewoon nu pas achter hoe hij was.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zit idd een verschil tussen mannen en vrouwen, wetenschap zoekt altijd maar uit over de hersenen maar wij allemal zijn uniek, karakter, stijl... 1 ding staat wel vast: we zijn allemaal mensen... Om eerlijk te zijn: dat het tussen haar en hem uit is, kan mij niet schelen... Zo ben ik, iedereen mag weten dat ik soms wel egoistisch kan zijn... Maar ik heb bijna ook hetzelfde meegemaakt zoals haar en ook voor mij waren hele moeilijke tijden, soms ruzie, soms goeie momenten... Maar nu schieten we gewoonweg goed op, ik sta er altijd klaar voor haar en aprecieer al haar relatie's... Zij heeft dan ook respect voor mijn leven en omgekeerd... Geloof me, ik ben anders dan jullie allemaal en ik doe mijn best om mijn lief gelukkig te maken... Als je denkt dat jongens - mannen harteloze wezens zijn (ook bij de meisjes zitten er, dat weet iedereen) maar dan vind ik je ook maar een harteloze wezen... Blacksummers edit: voor Kapoentje: Leven is nu eenmaal zo, ik heb erger meegemaakt dan jij maar ik ben jaloers op je dat je een lange tijd van liefde genoten hebt, ook ik hoeft niet te weten wat jij allemaal meegemaakt van mooie momenten dat je meegemaakt hebt, ik zou meer jaloers zijn dat je dit allemaal meegemaakt hebt... Ik vind het jammer voor je, nu is het gewoon je tijd uitzitten en de hoop niet opgeven... Natuurlijk is dit allemaal gemakkelijk gezegd maar je beseft het wel... Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 18:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
... - Na een paar maanden is dat wel weg. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2007 om 16:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
medicijn tegen liefdesverdriet scarman1 | 18 | 10-08-2004 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dag uit het leven van mezelf dark_poetry | 1 | 31-03-2004 17:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Het wachten maakt me gek... MayBeNot | 0 | 03-07-2002 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |