![]() |
|
![]() |
Hallow!
Ik zit met een vraag. Ik wil binnenkort een systeem kopen( niet al te duur) Ik weet alles en hoe, maar nu de videokaart nog. Ik wil hier eerst niet te veel geld(max ongeveer 80euro) en die na ongeveer 1 jaar vervangen. Ik zit nu te twijfelen tussen 7600GS & Asus VGA Radeon X1650PRO. Ik ben wel fan van Nvidia maar ik zag dat de 1650 pro vele malen sneller is en het prijskaartje is even hoog. ![]() Het liefst bij http://www.sallandautomatisering.nl/ . Dus lijkt mij de 1650pro dus een betere optie,, Heeft iemand misschein een betere optie of is dit gewoon slimmer.? P.S. Er staat in een Topic een link naar een site waar je alle vga kaarten kan vergelijken. hier kon je 2 kaarten naast elkaar zetten en kon je alle specs zien,,heeft iemand deze? ik was zow slim om hem niet te onthouden ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1526299
Hier staat 'ie ergens, de Tom's Hardware VGA Charts ![]()
||
Citaat:
Anyway... Ik zou je eigenlijk adviseren om even te wachten. Gewoonlijk vind ik wachten onzin omdat er altijd iets beters uitkomt, maar de mainstream kaarten met DX10 komen binnen een maand al uit. Als je zo'n ding koopt weet je zeker dat je er langer mee vooruit kan dan de huidige kaarten.
||
![]() |
Citaat:
Ik zou gewoon nu een leuk kaartje kopen met DX9, en over een jaar koop je dan wel een fatsoenlijke DX10 kaart, waar je tegen die tijd ook meer aan hebt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Videokaart nieuw systeem Korreltjezout | 29 | 29-08-2012 09:57 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Software & Hardware |
[videokaart] Nieuwe (game)videokaart Verwijderd | 32 | 16-11-2006 17:05 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Radeon 9600XT 128 of 256 MB? klaasdevries | 15 | 15-01-2004 13:28 | |
Software & Hardware |
Videokaart werkt niet ... RayMania | 4 | 09-11-2003 12:21 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem Jones | 6 | 13-09-2003 19:58 |