Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 18:32
heavinly
heavinly is offline
In de stijl van Lock Stock and two Smoking Barrels gaat dit weekend de film Headrush in première.

De speelfilm Heeadrush is een eigenzinnige, eigentijdse, zwarte misdaad komedie over twee jonge mannen, Charlie en T-bag die al hun problemen hopen op te lossen door te gaan werken voor een beruchte Onderwereld Crimineel, The Uncle, die net terug is uit ballingschap om zijn recent vermoorde broer te begraven.

Tegen de vervreemdend werkende achtergrond van de opkomende Celtic Tiger Economy in Dublin, is HEADRUSH een film over frustratie, angst en vriendschap. Charlie is een ronddolend persoon in een maatschappij waarin het draait om geld. Terwijl hij probeert de problemen waar hij steeds in verzeild raakt het hoofd te bieden, lijkt hij steeds verder weg te zakken in een wereld van fatale gevolgen.

Het is de strijd van zijn leven. Het is een Headrush...

Met muziek van U2 en the Fun Loving Criminals.
Duss ik ben wel benieuwd.

Zaterdag is de première 20:30u in het Ketelhuis in Amsterdam. (€5,-) Daarna afterparty ook in het Ketelhuis.

Oh en ik ken iemand van de productiemaatschappij dus ik kan je op de gastenlijst zetten als het je wat lijkt. (PM)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2007, 18:35
DanielC
DanielC is offline
Al meer dan genoeg rommel in de stijl van Lock Stock etc. met hippe accentjes gezien. Het lijkt me dus meer van het, toch al matige,zelfde. Misschien zelfs nog wel minder.
Reageren

Regels voor berichten