![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar niet echt praktisch dus. Aangezien mijn eigen medicijnen maar amper helpen kan ik dus niet overstappen op andere dingen om te kijken of dat misschien beter werkt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik gebruik oogdruppels van een onbekend merk, en neusspray van Kruidvat. Een beetje vaseline in je neus helpt ook wat. (niet een hele tube leegknijpen hè! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hier heb ik twee dagen over nagedacht
![]() Ik gebruik(te) Allerfre, pilletjes die wonderlijk goed hielpen en die ik juist daardoor niet te vaak durfde te gebruiken, want ik was bang dat het dan niet meer hielp. Het hielp overigens beter voor het niezen dan voor mijn ogen. Maar tegenwoordig ben ik er gelukkig zo'n beetje overheen gegroeid ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een neusspray, oogdruppels, en een inhalator van de huisarts, en ook pilletjes van de huisarts (Mizolen). Ik vind het alleen erg moeilijk om ze op tijd en met regelmaat te gebruiken, waardoor het soms niet goed helpt. Wat trouwens bij mij altijd snel helpt zijn korreltjes van De Tuinen. Het zijn homeopathische pilletjes/korreltjes die je onder je tong laat smelten. Ze werken niet lang, maar wel snel.
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik nu Aerius en dat werkt erg goed. Ook tegen muggenallergie. Soms neem ik er twee (als ik gestoken ben door een mug, maar wordt wel duf dan). Ook heb ik nog oogdruppels (Opatanol) werken heeeeel goed, maar wel gedoe met lenzen. Gebruik geen neusspray meer i.v.m bloedneus, wel jammer, want ook die werkte erg goed. Maar elke dag een paar keer een bloedneus is niet zo handig. Gebruikte eerst Zyrtec tabletjes, maar die werkten niet meer.
|
Ik heb ook hooikoorts, en mijn ogen beginnen ook al
![]() ![]() ![]()
|
|