Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik bedoelde eigenlijk of het ook echt mag. Ik kan me voorstellen, indien de optie er is, dat het geld kost of zo. Dat is niet zo'n punt. Ik wil alleen weten of die optie er is.
||
Citaat:
|
http://www.studeren.uva.nl/open-uva/
http://www.studeren.uva.nl/studium-generale/ misschien moet je eens rondsurfen voor dergelijke programma`s? is het echt waar dat je alle colleges mag volgen op de univ waar je collegegeld betaald? leuk. |
![]() |
||
Citaat:
Stel nou dat ik enorm geinteresseerd ben in eh.. geschiedenis of zo. Of literatuur. (neem een studie met niet al te veel practica) Dan is het toch leuk om af en toe eens een college bij te wonen?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@grl; zoals je wel weet denk ik studeer ik aan de OU, daar kun je ook gewoon losse modules (oftewel losse vakken) bestellen, onder andere volgens mij geschiedenis, kunstgeschiedenis, en literatuurvakken (als het je idd daar om gaat tenminste) en nog heel veel andere dingen. Maar misschien gaat het je ook wel om contact met medestudenten, dan is dat niet handig natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
Je kunt je trouwens ook inschrijven als bijvakstudent. Dan kun je dus gewoon vakken naar keuze volgen van een andere opleiding. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nogmaals: Ik sta dus niet als student voor een andere studie ingeschreven dus er gewoon bij gaan zitten omdat ik toch al sta ingeschreven e.d. werken niet.
|
Verwijderd
|
Om je ergens in te schrijven voor een vak, moet je toch een studentnummer hebben?
![]() Ik weet dat je in Leiden ŕ la carte-studenten hebt. Die betalen voor één (of meer) vak(ken) en mogen dat dan volgen. Klik. Edit: het kan ook in Utrecht. Edit2: en op de VU. Edit3: Groningen. Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 20:00. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Haagse Hogeschool - Ga er NIET heen Grey Night | 1 | 14-06-2011 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
Algemene schoolzaken |
Luzac College Jolla | 44 | 14-06-2004 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat maakt je banger dat het leven helemaal ophoud of dat je eeuwig doorleeft bartjehill | 56 | 06-09-2003 10:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dogma in de Islam Hannibal | 246 | 12-02-2002 22:04 |