Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 12:26
samantha15
samantha15 is offline
hallo allemaal

ik ben met iets heel doms bezig en nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik heb een vriend 13 waar ik nu net 6 maanden mee heb, maar nu is het probleem dat ik nog wel van hem hou maar ik ben al die ruzie zat ik heb ruzie met hem elke dag. Ook lijkt het net alsof ik helemaal niks mag weetje. Ik wil een relatie waarin ik gewoon met andere jongens kan praten zonder bedoelingen en dat is dit in ieder geval niet, Ik mag niet met jongens praten, En ik mag ook niet zwaaien en lachen enzo tegen die jongens die ik ken want dan gaat hij daar weer wat achter zoeken.Daarom wil ik ook niet meer verder met deze realtie

nu heb ik dus een leuke jongen op school die ik ook wel leuk vind. vandaag was ik alleen op school en toen kwam ik die leuke jongen tegen met een vriend . Ze kwamen om mij heen staan en vroegen allemaal dingen over mij en vertelde ze wat over hunzelf. Op een gegeven moment zei die vriend heb jij een vriend en zei ik dus nee even later zei die jongen die ik leuk vind : ja ze heeft al met mij, En toen gaf hij een knipoog

Dus daar schrok ik ook van maar vooral van toen ik zei dat ik geen vriend had wat bezielde me eigenlijk ik voel me daarom ook heel erg schuldig

Die vriend van de jongen die ik leuk vind is een player en vroeg allemaal rare dingen aan me zoals heb je een streepje of kaal dus als ik bijvoorbeeld met die leuke jongen zou nemen zou hij misschien wel een vieze player kunnen zijn dus daarom laat ik het maar bij sjansen enzo. Ik moet hem eers wat beter leren kennen

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen ik heb de belofte gedan dat ik voor altijd van me vriend zou houden en bij hem bleef maar ik ga nu ik dus liegen tegen hem van nee ik heb niet met die jongen gesproken enzo en ik heb hem niet gezien om ruzie te voorkomen, Wie kan me helpen met mijn grote vergissing?
moet ik het uitmaken en die andere jongen beter leren kennen of hou ik nog te veel van mijn vriend en moet ik bij hem blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2007, 12:30
Darko
Darko is offline
Citaat:
samantha15 schreef op 30-03-2007 @ 13:26 :

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen ik heb de belofte gedan dat ik voor altijd van me vriend zou houden en bij hem bleef...
Omg.

Die kerel dumpen en uitkijken voor die andere.
Oud 30-03-2007, 12:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Je zegt zelf aan het begin van je verhaal al dat je niet verder wil met deze relatie. En dat kan ik mee heel goed voorstellen, aangezien jij je niet vrij voelt in deze relatie en elke dag ruzie hebt. Dat lijkt me geen goede relatie waar je nog veel plezier uit kunt halen, dus is het een logische stap dat je het uitmaakt
En dingen zeggen als 'ik hou voor altijd van je en blijf altijd bij je', klinken misschien wel heel leuk en lief, maar zijn nou niet echt heel handige beloftes om te doen, aangezien je nooit weet hoe iets gaat lopen. Hopelijk ziet je vriendje dat ook zo en accepteerd hij het dat je het uit wil maken.

En of je nu wel of niet gelijk iets met die andere jongen wilt, moet je natuurlijk helemaal zelf even bekijken. Over het algemeen is het niet handig om met een player in zee te gaan, tenzij het jou ook alleen maar om de aandacht en de fun gaat en je daar geen moeite mee hebt. Alleen flirten kan ook leuk zijn toch? Zeker als je net een relatie achter de rug hebt.

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 12:41
Verwijderd
Mensen die je dingen verbieden moet je sowieso dumpen. Behalve als het je ouders zijn op jouw leeftijd, want de kans is groot dat die een goede reden hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 12:50
Verwijderd
Meisje toch. Je post klinkt echt alsof je vriendje jou vreselijk beperkt en je helemaal geen plezier met hem hebt, maar toch blijf je bij hem omdat je dat nu eenmaal beloofd hebt...? Dat hoeft echt niet hoor .
Ja, als je het uitmaakt verbreek je je belofte, maar als je bij hem blijft dan word je ongelukkig (en bovendien kan het dan best gebeuren dat hij het ooit uit maakt). Dit soort beloftes zijn dingen die mensen zeggen op een verliefd moment, maar je hoeft je er echt niet koste wat kost aan te houden (zéker niet als je 15 bent!).

Of je iets met die andere jongen wil of niet, kun je zelf het beste bepalen, misschien moet je hem eerst wat beter leren kennen. Maar ook al wil je dat niet, dan nog kun je het uitmaken met je vriend als het gewoon echt niet leuk met hem is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 14:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-03-2007 @ 13:50 :
Meisje toch. Je post klinkt echt alsof je vriendje jou vreselijk beperkt en je helemaal geen plezier met hem hebt, maar toch blijf je bij hem omdat je dat nu eenmaal beloofd hebt...? Dat hoeft echt niet hoor .
Ja, als je het uitmaakt verbreek je je belofte, maar als je bij hem blijft dan word je ongelukkig (en bovendien kan het dan best gebeuren dat hij het ooit uit maakt). Dit soort beloftes zijn dingen die mensen zeggen op een verliefd moment, maar je hoeft je er echt niet koste wat kost aan te houden (zéker niet als je 15 bent!).

Of je iets met die andere jongen wil of niet, kun je zelf het beste bepalen, misschien moet je hem eerst wat beter leren kennen. Maar ook al wil je dat niet, dan nog kun je het uitmaken met je vriend als het gewoon echt niet leuk met hem is.
Klopt helemaal
Oud 30-03-2007, 14:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-03-2007 @ 13:50 :
Meisje toch.
Dit klinkt echt heel lief bemoederend
Oud 30-03-2007, 16:39
dallie
dallie is offline
Citaat:
samantha15 schreef op 30-03-2007 @ 13:26 :
hallo allemaal

ik ben met iets heel doms bezig en nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik heb een vriend 13 waar ik nu net 6 maanden mee heb, maar nu is het probleem dat ik nog wel van hem hou maar ik ben al die ruzie zat ik heb ruzie met hem elke dag. Ook lijkt het net alsof ik helemaal niks mag weetje. Ik wil een relatie waarin ik gewoon met andere jongens kan praten zonder bedoelingen en dat is dit in ieder geval niet, Ik mag niet met jongens praten, En ik mag ook niet zwaaien en lachen enzo tegen die jongens die ik ken want dan gaat hij daar weer wat achter zoeken.Daarom wil ik ook niet meer verder met deze realtie

nu heb ik dus een leuke jongen op school die ik ook wel leuk vind. vandaag was ik alleen op school en toen kwam ik die leuke jongen tegen met een vriend . Ze kwamen om mij heen staan en vroegen allemaal dingen over mij en vertelde ze wat over hunzelf. Op een gegeven moment zei die vriend heb jij een vriend en zei ik dus nee even later zei die jongen die ik leuk vind : ja ze heeft al met mij, En toen gaf hij een knipoog

Dus daar schrok ik ook van maar vooral van toen ik zei dat ik geen vriend had wat bezielde me eigenlijk ik voel me daarom ook heel erg schuldig

Die vriend van de jongen die ik leuk vind is een player en vroeg allemaal rare dingen aan me zoals heb je een streepje of kaal dus als ik bijvoorbeeld met die leuke jongen zou nemen zou hij misschien wel een vieze player kunnen zijn dus daarom laat ik het maar bij sjansen enzo. Ik moet hem eers wat beter leren kennen

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen ik heb de belofte gedan dat ik voor altijd van me vriend zou houden en bij hem bleef maar ik ga nu ik dus liegen tegen hem van nee ik heb niet met die jongen gesproken enzo en ik heb hem niet gezien om ruzie te voorkomen, Wie kan me helpen met mijn grote vergissing?
moet ik het uitmaken en die andere jongen beter leren kennen of hou ik nog te veel van mijn vriend en moet ik bij hem blijven.
Het uitmaken met je huidige vriend en die andere gast die mogelijk nog fouter is ook laten voor wat het is
Oud 30-03-2007, 20:29
Verwijderd
je hebt beloofd dat je altijd van hem zou houden???

de tering
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 08:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jij bent 15 en hij is 13 en nu al zo bezitterig? Bovendien heb je helemaal geen lol in je relatie meer, je maakt altijd ruzie, je voelt je beperkt en flirt met andere jongens.
Wil je nog wel graag bij je vriend blijven? Want het klinkt best wel hopeloos verloren
Oud 31-03-2007, 20:31
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 30-03-2007 @ 21:29 :
je hebt beloofd dat je altijd van hem zou houden???

de tering
op die leeftijd os een echtelijke verbintenis toch nog niet mogelijk? (iig. zonder toestemming van ouders)

dumpen, je zal er geen spijt van krijgen..
Oud 01-04-2007, 09:12
Verwijderd
Citaat:
shoebuddy schreef op 31-03-2007 @ 21:31 :
op die leeftijd os een echtelijke verbintenis toch nog niet mogelijk? (iig. zonder toestemming van ouders)

dumpen, je zal er geen spijt van krijgen..
zowiezo, hoe in vredesnaam kun je op je 15e beloven voor altijd van iemand te houden.

Ok er zijn uitzonderlijke gevallen bekend van mensen die nooit meer hun smaak veranderen, maar goed, het lijkt me sterk dat je op je 15e een 13 jarig manneke kan beloven voor altijd van hem te houden...

Wat een lulkoek allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 11:23
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 09:34 :
Jij bent 15 en hij is 13 en nu al zo bezitterig?
Mag je later bezitteriger zijn dan?

Iig, ik ben het wel eens met wat sarah zegt. Je wordt niet gelukkig van hem, dus maak het uit.
Oud 01-04-2007, 11:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 01-04-2007 @ 12:23 :
Mag je later bezitteriger zijn dan?
Jong geleerd, oud gedaan
Oud 01-04-2007, 12:56
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-04-2007 @ 12:29 :