Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat kan je doen? Ik denk dat je ten eerste niet veel anders kan dan vertrouwen op zijn goede verstand. Ik zou in jouw situatie graag zien dat een vriend van me op zoek zou gaan naar professionele hulp (want zo komt zij in ieder geval niet op me over) maar dat is wel iets wat hij zelf moet beslissen. Je kan het een keertje laten vallen, maar hij is de persoon die de knoop moet doorhakken. Wat je verder kan doen is denk ik alleen maar laten weten dat je er voor hem wilt zijn in hoeverre dat mogelijk is voor jou en dat kijken in hoeverre hij daar gebruik van wilt maken. Ik kan me voorstellen dat dit allemaal heel moeilijk vind en dat je graag meer wilt doen, maar ik denk dat dit ook een beetje hoort bij het los laten. Veel succes ermee! |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
ze is wel gediplomeerd, maar ze heeft er nooit eerder echt iets mee gedaan! het is vooral theoretisch! ik vind haar ook slecht Citaat:
Hij is echt ontzettend lief, maar hij krijgt de verkeerde hulp. De mensen in die kliniek vonden het geweldig dat hij professionele hulp had al. Ze dachten dat hij al jaren bij die vrouw als psychologe liep. Zijn neef heeft nu gemeld dat dit niet het geval is, waarschijnlijk krijgt hij andere hulp. eerlijk gezegd durf ik heel weinig te helpen. Ik weet niet wat ik moet zeggen, ben bang dat ik het vererger ofzo. Ik kan niet goed met de situatie omgaan
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hij krijgt officiele prof. hulp! Hij praat niet meer echt met die vrouw! Die vrouw is gek! ik ga samen met zijn neef volgende week even langs, gewoon.. Ik ben nog steeds bang dat ik niets te zeggen heb, alles fout zegn enz maar ik probeer het goed?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er geen goed gevoel over hebt, ga je gewoon niet. Een kaartje sturen is vaak ook van grote betekenis. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Need some help.. (lang verhaal) Fujitsu | 30 | 31-10-2003 14:21 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |