Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2007, 17:46
Meadow
Meadow is offline
Ik kocht vandaag vol goede moed Rollercoaster Tycoon III. Vervolgens probeer ik hem te installeren en kom ik de error "0x80040707" tegen. Dat schijn voor zover ik heb kunnen vinden via google een probleem te zijn dat temaken heeft met danwel installsgield, danwel dlls. Ik heb een aantal fora afgestruind, en tips gekregen zoals in veilige modus starten en dan installeren, en videodrivers updaten. Allemaal gedaan, maar nog altijd die zelfde foutmelding. Dat is mijn 1e probleem.

Hiernaa gaat de installatie namelijk wonderlijker wijs wel verder. Tot ik bij het scherm kom waar je je pad in kan voeren. Ik kan mijn gewilde pad instellen, maar ik kan op volgende drukken wat ik wil. Hij blijft in hetzelfde scherm en veranderd het pad weer naar de standaard terug. Dit probleem blijkt zich bvij sommigen ook voor te doen zonder het pad te weizigen. Ik kan op internet velen vinden met dit probleem, maar nooit een oplossing....?

Tot slot maar op tweakers gezocht op de term"0x80040707" AND "rollercoaster" maar daarmee vond ik niets. Noch de zoekfunstie hier loste iets op...

Help!
Oud 25-04-2007, 15:22
Verwijderd
Die 0x80040707 ziet er volgens mij meer uit als een probleem in jouw Windows dan in Rollercoaster Tycoon 3. Als ik Google mag geloven, gaat het om een aantal standaardpaths in Windows die hij mist (wat ook zou verklaren waarom hij niet verder wil als je een path voor RTC3 moet kiezen).

Als je handig bent of lef hebt, kun je guide volgen om die paths weer goed te zetten. Je register editen ziet er gevaarlijk en eng uit, maar als je bijhoudt wat je doet en geen rare fratsen uithaalt, is het zo veilig als een achtbaan.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:31
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 25-04-2007 @ 16:22 :
Die 0x80040707 ziet er volgens mij meer uit als een probleem in jouw Windows dan in Rollercoaster Tycoon 3. Als ik Google mag geloven, gaat het om een aantal standaardpaths in Windows die hij mist (wat ook zou verklaren waarom hij niet verder wil als je een path voor RTC3 moet kiezen).

Als je handig bent of lef hebt, kun je guide volgen om die paths weer goed te zetten. Je register editen ziet er gevaarlijk en eng uit, maar als je bijhoudt wat je doet en geen rare fratsen uithaalt, is het zo veilig als een achtbaan.

LUH-3417
Bedankt voor je bericht. Echter ik heb de instructies op een andere site gevolgd, en de paths weizen allemaal precies naar de plek waarnaar ze zouden moeten wijzen. Ik kan hetdus niet verbeteren, het is al goed! Tocvh blijft helaas het probleem bestaan...
Reageren

Regels voor berichten