![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lap tekst was te lang om te quoten, dus voor meer informatie verwijs ik je door naar de link. Of naar Google. Wat jij wil. Nederlandse bron heb ik niet, want die shit is pas van enkele uren geleden dus er is nog niks over in 't Nederlandse nieuws, voor zo ver ik weet. (Afgezien van GeenStijl, maar goed, dat telt niet als nieuws.) Duuuuuus, we mogen weer zeuren op Amerika, wapens en geweren, de losbandige jeugd van tegenwoordig, geweld, wankel moraal, etc. Verder stel ik voor dat we gaan speculeren op wat voor zondebok dit wordt afgeschoven. Ik gok op internet en geweld in games, het schijnt een nerdinstelling te zijn geweest ![]() Voetnoot: meer slachtoffers dan bij Columbine. Ik vraag me af of ze nu net zo hard paniek gaan zaaien als toen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er is nog veel onduidelijkheid over. Het is niet bekend of de schutter student was, of ie zelfmoord had gepleegd of door de politie doodgeschoten was. Hij zou van "aziatische komaf" zijn (is dat het enige dat men weet? of denkt men dat te weten? Dat is mij ook niet duidelijk)
||
Citaat:
Ow, kan best. Er is gewoon erg weinig bekend vooralsnog. Ze weten zelfs niet of er twee schutters waren of een. ![]() @Soundwave, niet noodzakelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||