Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- moet nog anderhalf jaar doen om z'n bachelor te halen - een bachelor opleiding duurt normaal gesproken 3 jaar ______________________________________________ de logica leert ons dat hij waarschijnlijk zijn eerste jaar gedubbeld heeft en dat hij nu in het tweede jaar zit, dus dat hij in zijn bisjaar wel geslaagd was. aangezien hij spreekt over 'minimaal anderhalf jaar' leid ik daaruit af dat hij niet zeker is dat hij dit jaar gaat halen (evt. in tweede zit), waardoor zijn resultaten het eerste semester waarschijnlijk niet fantastisch waren, maar eventueel nog wel 'ophaalbaar in tweede zit als er niet al te veel herexamens meer bijkomen'. Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 14:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan je niet 'afstuderen' in januari? bij ons (Leuven) gaat dat... dat je dus maar een half jaar extra moet doen, ipv een volledig jaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iig: als ik jou was zou ik zowiezo je bachelor nog halen... dit jaar nog uitdoen, dan een half jaartje werken (er dus even tussenuit knijpen op studiegebied) en dan je bachelorscriptie maken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou die beslissing uiteraard ook niet zomaar op één twee drie nemen, maar dat is een andere discussie (namelijk die discussie die jij met vertrouwelingen wilde voeren ![]() ik bedoel: als je je beslissing nu eenmaal genomen hebt (stél dat), is het toch redelijk gemakkelijk? of kijk ik te zwart wit? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je dus niet aan het bachelorgedoe kunt beginnen... je moet een jaar langer, maar je hoeft niet alles te doen... want een deel heb je al gehaald. IS het geen optie om dan tegelijkertijd met een HBO te beginnen? Kun je direct zien of het je bevalt zonder direct je studie op te geven. Verder is mijn tip: niet stoppen voor je papieren hebt, anders zijn de jaren weggegooid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
4 vwo---> 4 havo laalala | 35 | 21-11-2011 17:54 | |
Studeren |
HBO geschiedenis -> uni Okami | 3 | 07-06-2010 17:40 | |
Studeren |
Haalbaarheid Wiskunde Entree toets bij HBO propedeuse -> Universiteit Osmoian | 4 | 06-02-2007 12:25 | |
Algemene schoolzaken |
VWO -> HBO (versnelde route) Daantje_0705 | 10 | 30-08-2005 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Hbo --> uni AlienX_NL_ | 2 | 06-06-2004 17:56 | |
Algemene schoolzaken |
jullie mening over kopieen van uni-->hbo Poesket | 61 | 14-04-2004 12:21 |