|
|
|
Verwijderd
|
Deze plaats ik voor een vriend van me! Dus bij interesse in deze topic reageren of mailen!
Hallo beste mensen, Aangezien ik de laatste tijd steeds minder naar mijn televisieseries kijk is nu de tijd aangebroken om een groot deel van mijn collectie de deur uit te doen. De volgende titels doe ik weg: Friends , de seizoenen 1 tot en met 10 in de Central Perk Box. Het gaat hier om de digipacks (juiste woord was volgens mij 'snapper'). Vraagprijs: 100 euro. Angel , de seizoenen 1 tot en met 5 verpakt in de luxe boekvormen. Vraagprijs: 150 euro. Buffy the vampire slayer , de seizoen 1 tot en met 6 in de luxe boekvormen. Vraagprijs: 180 euro. Dawsons Creek , de seizoenen 1 tot en met 6 verpakt in de UK box. Vraagprijs: 180 euro. Joey , seizoen 1. Vraagprijs 20 euro. Ally Mcbeal , de seizoenen 1 tot en met 5. Vraagprijs: 40 euro. Desperate Housewives , de seizoenen 1 en 2. Vraagprijs 70 euro. Voor alle dvd's geldt dat zij in prima staat zijn. Geen krasjes of beschadigingen op de discs, soms kan een disc natuurlijk wel een gebruikerskrasje bevatten maar ook dit is minimaal omdat ik altijd ontzettend goed op mijn collectie heb gepast. De prijzen zijn exclusief verzendkosten, de verzendkosten komen dus voor eigen rekening! Bij meerdere aankopen valt er altijd te onderhandelen over de prijs, ik ben de slechtste niet. Ben je het niet eens met mijn vraagprijzen, doe dan zelf een bod maar wees wel redelijk. Ik doe verder niet aan losse verkopen, series moeten in één keer de deur uit anders bestaat er de kans dat ik met de rest blijf zitten. Wie maakt me los? Bij interesse reagen in deze topic of mailen naar american_nightmare_hardcore@hotmail.com Groeten, Pieter Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 19:38. |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|