Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 15:08
19lotte93
19lotte93 is offline
ik ben zinds kort helemaal verliefd op een leuke jongen uit mijn wijk.. ik had hem nog nooit eerder gezien maar het is liefde op het eerste gezicht.. maar als ik nu langs zijn huis fiets of zijn aandacht probeer te krijgen lijkt het net of hij doet of hij mij niet ziet. we hebben nog nooit echt oogcontact gehad en als ik wel is hooi zeg zegt hij niks terug.. nu is mijn vraag hoe kan ik aandacht krijgen van die jongen??(( zonder mezelf voor schut te zetten))
Oud 12-04-2007, 18:59
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hoe oud is die jongen? En als hij niks terugzegt, zal hij wrsl. niet geinteresseerd zijn.
Oud 12-04-2007, 19:02
Verwijderd
Nou, hij is ofwel verlegen, of hij moet je niet.

Ik weet niet wat voor type het is dus ik zou je niet kunnen vertellen welke het is. Maar als het een beetje een vlotte jongen is kun je er vanuit gaan dat het het tweede is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:36
Verwijderd
Nou ik denk niet meteen dat hij je niet moet als je hem niet opvalt wanneer je alleen maar langs zijn huis fietst. Waarschijnlijk denkt hij hoogstens 'goh zij fietst hier ook vaak, ze zal wel ergens in de buurt wonen'. Je kunt aandacht van hem krijgen door een keer naar hem toe te gaan en gewoon een praatje maken daarmee ben je er nog niet, maar het is een begin. Is hij net zo oud als jij?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:34
Verwijderd
Zinds
OT: Praat met hem ipv ziekelijk vaak langs zijn huis te fietsen. Je wilt immers gezien worden als dat leuke meisje denk ik, en niet als dat mens wat zo naar binnen tuurt als ze vijftien keer per dag langs fietst.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 08:30
madelief21
madelief21 is offline
Hey!

Nee, denk ook niet dat hij je niet moet hoor. Hij kent je niet eens. Denk wel dat hij het misschien onwennig zou kunnen vinden dat je steeds langs fietst, misschien is hij die aandacht niet zo gewend op die manier en vindt hij het juist ontzettend leuk en wordt daardoor heel snel verliefd of hij vindt het juist niet prettig en weet niet hoe hij zich daardoor moet gedragen.
Ik zou niet meer langs zijn huis fietsen maar hem gewoon een lieve knipoog geven als je hem ziet... maar geen krampachtige "hoi" dat lijkt me niet verstandig.... wacht dat even af... desnoods dat je een keer later even helemaal niets zegt en doorloopt.... x
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 16-04-2007 @ 09:30 :
Nee, denk ook niet dat hij je niet moet hoor. Hij kent je niet eens.
Ja, en? Iedere man gaat primair af op uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:22
madelief21
madelief21 is offline
ja dat is misschien wel waar....
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:28
Verwijderd
Joehoeeeeee joooeeehooeeeeee

pssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 14:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 16-04-2007 @ 11:28 :
Joehoeeeeee joooeeehooeeeeee

pssssssssssssssssssssssssssssssssssssst

Je krijgt dan vast wel zijn aandacht, maar of dat in positieve zin is?

Maak eens een praatje met hem als hij in de tuin zit of als je hem toevallig tegen komt. Mocht het een nieuwe wijkgenoot zijn kun je hem natuurlijk uitnodigen om hem kennis te laten maken met zijn nieuwe buren
Reageren

Regels voor berichten