Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 12:23
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Hej Allemaal

Vorige week donderdag heb ik 5 kiezen operatief laten verwijderen geheel onder narcose. 3 verstandskiezen en kiezen die in me kaak lagen daarvan was 1 kies met 5 kopjes...

De operatie is erg tegen gevallen. Ik kan nu nog steeds niet eten. (alleen vla,soep,pap e.d.) Een me zwelling zakt wel iets af alleen gaan de hechtingen juist meer zeer doen in de onderkant(binnenkant) van me lip...

Heeft iemand enig idee wanneer ik weer normaal kan eten? En wanneer de pijn goed is gezakt. Want als ik dit had geweten had ik de operatie nooit laten doen.

Ik heb foto's van alle dagen maar die laat ik liever niet zien(A) Heb echt een batman/superman hoofd VIERKANT

Gr Iris
Oud 02-04-2007, 13:23
dallie
dallie is offline
Hup laten zien

Waarom heb je het niet aan de dokter gevraagd?
Oud 02-04-2007, 17:40
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Citaat:
dallie schreef op 02-04-2007 @ 14:23 :
Hup laten zien

Waarom heb je het niet aan de dokter gevraagd?
Nee ik bespaar het je.. Nou de dokter zei dat het na 3 dagen veel minder zou worden maar het word maar een beetje minder....
Het is veel zwaarder dan dat hij deed lijken..
Oud 02-04-2007, 19:07
Verwijderd
na een weekje voel je je echt beter, heel even volhouden nog, en je bent straks blij dat je er vanaf bent echt waar!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 21:57
1986M
1986M is offline
Volgens mij is een week ook best normaal hoor. Heb zelf ook 2 verstandkiezen laten verwijderen. Bij mij was het echt perfect gegaan. Ook minder ernstige ingreep denk ik. Maar volgens mij zeiden ze dat een week best mogelijk was.

Sterkte nog! En als je er niks aan had gedaan had je alleen maar meer problemen en pijn gehad waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 10:01
Verwijderd
Ik heb een tijd geleden maar één verstandskies laten verwijderen, en het duurde een week voordat ik mijn mond weer helemaal open kon doen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 15:52
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Bedankt voor de steunbetuigingen. Vandaag heb ik al wat dingen zachtjes proberen te kouwen! Lukt nie echt maar goed moet het wel blijven trainen. Ben benieuwd wat ze a.s. donderdag gaan doen bij de controle hoop dat de hectingen eruit mogen!

Ik ga morgen weer naar school prberen te gaan en a.s. zaterdag proberen te werken. Hoop dat et allemaal gaat lukken!

Gr Iris..

Regels voor berichten