![]() |
|
Verwijderd
|
Wat vind je van de N, A, S van de vorige forumer?
![]() Voor mensen die niets te doen hebben, een gerelateerd topic. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Topdrop: Nick: Wel oké Avater: Grappig. ![]() Sig: Ik zal die site morgen eens chekken. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() uhuh ![]() Citaat:
![]() OT: N: tsja een naam, dus mwah, en laat het eens nickchangen ![]() A: ok, maar inmiddels ouderwets ![]() S: 2e deel is erg sterk en artistiek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nickchange heb ik ruim een jaar geleden al gedaan. ![]() Nick: Cool Ava: Kut, maar dat komt vast om dat ik die film of wat het ook is niet ken. Sig: mwah. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: nick: klinkt mooi! ava: ![]() ![]() sig: hmm... nee
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT over DoraRing: N: Leuk A: mooi ![]() ![]() S: clicheest ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() a: ok s: hihi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() N: Eerlijkwaar leuk, kwam er pas later achter dat het een anagram was A: LB is wel oké S: Gewaagd, aangezien sommige mensen hierdoor denken dat je homo bent ![]() Citaat:
A: Ik vraag me af of je een beetje skater bent ofzo, want dat idee krijg ik door deze ava S: Zegt me niets, ik weet niet waar het naar verwijst |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Grote: wat vind je van de nick-ava-sig van de vorig forummer? Topic Verwijderd | 500 | 10-08-2006 22:20 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
De Kantine |
Waarom passen jouw nick, ava en sig bij jou? Briseďs | 55 | 12-02-2005 21:55 | |
De Kantine |
En, wat vind jij van de ava en sig vd persoon boven jou? Myuki | 500 | 24-10-2004 19:28 | |
De Kantine |
[Ouwe] Wat vind je van de sig, avatar en nick van de persoon boven je? Tandpasta | 500 | 12-09-2004 21:18 | |
De Kantine |
mooie ava/nick/sig ??? Verwijderd | 13 | 02-07-2003 22:20 |