Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 14:16
pietervdb
pietervdb is offline
Hoi,
Ik las dat ik mijn backup batterij moet vervangen om de 3 a 4 jaar en dat is nu ongeveer het moment om te doen.

Mijn Ti83+ rekenmachine gebruikt een Cr1616 of een Cr1620 lithum batterij. Weet iemand waar ik die vandaag of morgen nog kan halen? Heeft bijv. de HEMA ze? Of heeft iemand hiermee ervaring? Deze woensdag examen Wi b

Bijvoorbaat dank!

gr Pieter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2007, 14:34
Anika
Joh waar maak je je druk om, je rekenmachine houdt er echt niet ineens mee op woensdag tijdens je examen hoor. Mijn batterij zit er al zes jaar in en het ding werkt nog prima.
Maargoed, misschien moet je eens bij winkels als de Mediamarkt of BCC kijken?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:52
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Anika schreef op 14-05-2007 @ 15:34 :
Joh waar maak je je druk om, je rekenmachine houdt er echt niet ineens mee op woensdag tijdens je examen hoor. Mijn batterij zit er al zes jaar in en het ding werkt nog prima.
Maargoed, misschien moet je eens bij winkels als de Mediamarkt of BCC kijken?

Ja bedankt ik denk dat hij het nog wel houdt dan voor woensdag Maar je hebt soms van die pech! Ik heb het uitgezocht en zolang je AAA batterijen erin blijven zitten dan is het goed. Haal je beide eruit dan word hij gereset. Mijn AAA zijn nu nog wel vol dus ik kan er nog ff mee. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:30
Verwijderd
De V&D heeft die zeker; gewoon met dat nummertje langs gaan. Maar volgens mij zijn ze wel duur, dus alleen doen als je het echt nodig hebt. Bij mijn CSE waren er een paar reserve GR's, misschien heeft jouw school dat ook?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:14
ILUsion
ILUsion is offline
Die CR-batterij in je rekenmachine dient ENKEL om ervoor te zorgen dat je rekenmachine zijn geheugen niet verliest als je de AAA-batterijen vervangt. Die batterij hoef je dus amper te vervangen, hoor (je rekenmachine zelf werkt op de stroom die de AAA-batterijen leveren, die gaan dus minder lang mee (en daarvan heb je dus best een extra setje liggen)
Oud 14-05-2007, 18:09
dutch gamer
dutch gamer is offline
idd, gewoon 4 extra batterijen meenemen als je echt zeker wil zijn.
Reageren

Regels voor berichten