Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 12:25
wup
wup is offline
In september ga ik, na een jaar niet naar school te zijn geweest, weer beginnen met een opleiding. Ik woon bij Groningen, dus is de Hanzehogeschool het meest dichtbij. Ik ben 2x eerder begonnen aan een HBO opleiding, in Leeuwarden en in Groningen, maar niet aan de Hanze.
Waarschijnlijk ga ik een sociale studie doen, SPH of MWD. Deze kan dus ook aan de Hanze gedaan worden, maar ik twijfel.
Ik hoor veel klachten over de organisatie daar. Ook heb ik gehoord dat je op de Hanze bij MWD toetsen niet mag herkansen, die je op het Windesheim bijvoorbeeld wél mag herkansen.
Ik twijfel op het moment dus tussen de Hanze, de NHL en Windesheim..De opendagen heb ik gemist ( was net terug in NL), maar ik neem aan dat die wel weer komen.

In het kort: Wie heeft hier ervaring met de Hanzehogeschool? En hoe beviel dat? Of wie doet/deed hier een sociale studie op de NHL, of Windesheim?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2007, 16:38
light fighter
light fighter is offline
ik doe mwd aan de hanze en ja er gaan idd dingen mis maar dat is op elke opleiding zo en waar mensen werken worden fouten gemaakt. Als ik jou was zou ik me verdiepen in de verschillen tussen de opleidingen op de verschillende plaatsen aangezien ze n Zwolle andere aandachtspunten hebben dan in Groningen. En aan de hanze mag je ook gewoon je toetsen herkansen, waar je dat van daan hebt weet ik dus niet?
Mij bevalt de hanze prima, ik heb zelf weinig last van organisatorisch problemen deze zijn naar mijn mening een stuk verbeterd of ik weet dat ze er mee bezig zijn om het te verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 16:54
wup
wup is offline
Oke, dank je wel

Dat van die toetsen ging over de toetsen met acteurs.. maar weet niet of dat klopt?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 19:30
light fighter
light fighter is offline
dat klopt niet die heb ik de eerste keer ook niet gehaald en gewoon de herkansing mogen doen ook met acteur.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 02:50
Verwijderd
Ik zit ook op de Hanze en ik heb vooralsnog toe geen noemenswaardige problemen gehad. Mijn opleiding is vrij goed georganiseerd wat dat betreft. Iedere school heeft wel z'n problemen, dus ook op de Hanze zal alles niet vlekkeloos verlopen. Mij bevalt het iig prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten