![]() |
|
![]() |
Ik zou me graag willen uiten als homo maar ik vrees dat men vriendenkring/omgeving/ouders dit niet zullen accepteren
Ik heb pas onlangs deze gevoelens ontdekt en realiseer me nu dat al mijn relaties met meisjes toch niet alles waren. In al die relaties heb ik me nooit zo gevoeld als nu met deze jongen maar ik vrees dat andere dit niet zo snel en goed als ik zullen acepteren... Indien je tips hebt over hoe ik dit moet aanpakken en dergelijke zou je me dan willen toevoegen op msn en er eens over praten. Bij voorbaat dank scool-blows@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsja, tips... Als je een relatie met een jongen hebt, is het in elk geval wel echt tijd om het te gaan vertellen. Waarom denk je dat je omgeving het niet zal accepteren?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |