Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
daar ben ik et mee een xsten
het was gemaakt als een soort handleidng hoe te handelen in bepaalde situaties en nu denken we dat het echt is juist omdat we alles denken te begrijpen en als dan iets niet te bewijzen is dan denken we met onze technologie moeten we het kunne bewijze zoniet dan is het waar en toen had je kunne zegge het is vast verklaar baar want er word ieder jaar iets nieuws ontdekt greetzz |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk waren en zijn er veel mensen die de Bijbel niet helemaal letterlijk nemen, maar het meer als een soort leidraad zien, maar daarom kunnen ze toch nog wel in God geloven?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De kerk heeft veel dingen zelf verzonnen.
en die regels (die niet van God komen) kennen veel christenen en denken dat ze zich er aan moeten houden. Nu komen veel christenen er achter dat je jezelf mag zijn (en worden als christus). 1 regel, en dat is een woord. Liefde ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bekend citaat: dochter: "Jij wou toch zo graag kinderen!" Vader: "Ja, maar ik wist niet dat jij het zou worden." Maar ik stop, ik moet nog wat inpakken en ga morgen op vakantie, dus jullie zullen mijn forumgeleuter een volle 2 weken moeten missen ![]() ![]() Grtz, F |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic voor de anderen: vinden jullie het Godsbeeld tijdovereenkomstig of niet?? |
![]() |
||
Citaat:
Dat "geloven" moet je dus niet al te letterlijk nemen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|