Bij alle nieuwe BIOS'en van de branders, die je her en der kunt tegenkomen, staat altijd in de changelog iets van 'more media supported' o.i.d. Misschien dat naar een eventuele nieuwe versie flashen - als laatste probeersel? - iets opleveren kan?
Zoiets had ik ook eens, de brander in een oude computer (Plexwriter 8/4/32a) herkende de CD-R niet die bij een Lite-On 24-10b zat...was alleen niet echt een probleem
McLaren schreef: CD is niet goed gemaakt
probeer een andere CD
hele pakje werkt niet
Citaat:
pietje63 schreef: soms werkt het merk niet mee
is het een nieuwe cd? of heb je er al een keer iets opgezet?
Totaal nieuw
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef: heb k ook wel s, opnieuw opstarten, andere cd proberen..
is ontzettend irritante bug soms kun je er niets tegen doen
OOk al tig keer gedaan
Citaat:
Dobermann schreef: Wanneer het een gesloten CD betreft, of 't nou CD-R is of CD-RW, kun je er niets meer bijschrijven. Dat weet je?
dat weet ik maar hij is totaal nieuw
Citaat:
Manus J. van Alles schreef: Zoiets had ik ook eens, de brander in een oude computer (Plexwriter 8/4/32a) herkende de CD-R niet die bij een Lite-On 24-10b zat...was alleen niet echt een probleem
andere cd's proberen dus??
Citaat:
Conan the Librarian schreef: Bij alle nieuwe BIOS'en van de branders, die je her en der kunt tegenkomen, staat altijd in de changelog iets van 'more media supported' o.i.d. Misschien dat naar een eventuele nieuwe versie flashen - als laatste probeersel? - iets opleveren kan?