Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er is nog niks bevestigd door RTL, dus neem het me niet kwalijk als het niet klopt!
||
Citaat:
![]() Zo nogal ![]() ![]() Ik moest echt huilen ook toen Shay zo weg was en Shane helemaal instortte ![]() ![]() Wel goed van d'r trouwens dat ze Alice belde en niet in d'r ééntje depri ging zitten zijn. HAHA dat billboard dat ze ging onderkladden "you're looking LIKE SHIT" ![]() Ja die scènes waren erg grappig. Vooral ook omdat er steeds iemand bij kwam enzo. Op de één of andere manier is Alice ook altijd de lul bij dit soort dingen, ze verzamelen altijd bij haar. Typisch ![]()
||
Citaat:
![]() Ja OMG Papi/Kit, hoe zal dat gaan verlopen? Ik hoop niet dat ze iets krijgen ofzo, want dat zou echt te iiieuw zijn! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vanavond kijken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() The L Word gaat over een groep lesbiënnes in L.A. Geen moord en doodslag dus en ook geen boten. Behalve die ene keer met de Dinah Shores Cruise ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
oh ik dacht dat dat het was, want ik zag wel 2 meiden zoenen in die film ik ken L world trouwens ook niet zo goed ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toen Dana zo dronken werd en ging kotsen? ![]()
||
Citaat:
![]() Gister de laatste episode gekeken. Beetje vreemd, maar zeker wel leuk. En niet zo depri als alle voorgaande season finales. Ff heel kort: - Shane/Paige ![]() - Tasha/Alice, heel lief. Ben erg blij dat Alice besloot om toch naar t feestje te gaan - DANAAAAA!!!! ![]() ![]() ![]() - Bette/Jodi. Hihi. Heel lief. Maar ik hoopte stiekem dat Bette en Tina weer bij elkaar zouden komen. Maar dat gaat volgende seizoen wel gebeuren denk ik. (En toen ze die sign gingen stelen, hoe stoer waren ze? ![]() - Kit/Angus, gelukkig gaan ze weer normaal met elkaar om. - Papi...tja...beetje jammer dat ze haar karakter niet wat hebben uitgediept, want we weten eigenlijk nog steeds geen bal van haar. Ik hoop maar dat ze er volgend seizoen ook nog is, want ik vind haar wel leuk ![]() - Jenny, WTF?! Hoe fucked up kun je zijn? Eerst zo'n schijthondje kopen (en overal mee naartoe nemen) en dan heel depressief (of dronken?) jezelf in een rubberbootje de zee op laten drijven ![]() - Helena ![]() ![]() ![]() Ik hoop zo dat ze, net als dit seizoen, bij t begin van s5 gewoon verder zullen gaan met waar ze nu gebleven zijn. Mja, ze zullen wel weer 6 maanden vooruit spoelen ofzo...Ach ja we'll see...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar zoals azwethinkweiz al zegt, KL is altijd guest star geweest, dus tenzij ze haar een regular willen gaan maken, vrees ik het ergste ![]() ![]() Stomme Ilene...
||
Citaat:
![]() Ik lees op internet veel commentaar over seizoen 4, maar ik snap echt niet waar ze het over hebben. Dit seizoen is tof!
||
Citaat:
![]() ![]() Echt? Ik vond dit ook echt een tof seizoen! ![]()
Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hoop dus ook heel hard dat ze volgend seizoen weer bij elkaar zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke soundtracks heb jij? Rooster | 34 | 20-10-2008 12:42 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2006: Jouw schema. In Your Room | 109 | 15-11-2006 17:27 | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete tvserie allertijden Emily Eau | 163 | 08-07-2006 19:16 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 | |
Lifestyle |
Wie had er wat te zeiken over jou? Verwijderd | 500 | 16-11-2005 21:57 |