Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2007, 13:00
Blubje
Blubje is offline
Want de eerste thread is vol! Joepie
Klik hier voor het oude topic
Oud 06-03-2007, 13:04
Kaater
Kaater is offline
Wie had dat gedacht dat met zo weinig actieve posters het topic nog vol zou raken
Oud 06-03-2007, 14:23
azwethinkweiz
azwethinkweiz is offline
Hey ja blubje, ik ga nu ook wel die youtube versie kijken, maar idd ook de goede versie downloaden zodra die er is..
Oud 06-03-2007, 21:27
azwethinkweiz
azwethinkweiz is offline
Ik heb m gekeken, het viel me op een gegeven moment nieteens meer op dat de kwaliteit wat minder was.. twas eigenlijk zelfs wel rielekst dattie zo snel klaar was
Oud 07-03-2007, 12:14
Tenjé
Tenjé is offline
Wanneer is het opnieuw op tv? X_X
Oud 07-03-2007, 15:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tenjé schreef op 07-03-2007 @ 13:14 :
Wanneer is het opnieuw op tv? X_X
Als het goed is gaan ze wel dit jaar nog seizoen 3 uitzenden. Ik verwacht dat ze in juni zullen starten, net zoals ze bij de 2 voorgaande seizoenen hebben gedaan
Maar er is nog niks bevestigd door RTL, dus neem het me niet kwalijk als het niet klopt!
Oud 07-03-2007, 19:52
Tenjé
Tenjé is offline
Hm, ja ik verwacht ook wel dat ze het dit jaar doen. Ik kan het niet downloaden namelijk, lol. Dus dan moet ik wachten op de tv damnit.
Oud 07-03-2007, 22:00
Kaater
Kaater is offline
RTL kennende zal dit idd zomeropvulling worden, net als voorgaande jaren. Hoop van wel, was heel S3 kwijt, en heb geen zin om weer alles te downloaden, dus zie ze graag nog eens terug.

Oja, die vader van Shane, eikel.

Alle scenes in het bed van Alice, :')
Oud 08-03-2007, 14:41
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 07-03-2007 @ 23:00 :
RTL kennende zal dit idd zomeropvulling worden, net als voorgaande jaren. Hoop van wel, was heel S3 kwijt, en heb geen zin om weer alles te downloaden, dus zie ze graag nog eens terug.

Oja, die vader van Shane, eikel.

Alle scenes in het bed van Alice, :')
Ik heb ze wel op een dvdtje staan hoor

Zo nogal Ik hoop echt dat Shay nog terug gaat komen. Ik vond hem en Shane zo leuk samen <333
Ik moest echt huilen ook toen Shay zo weg was en Shane helemaal instortte
Wel goed van d'r trouwens dat ze Alice belde en niet in d'r ééntje depri ging zitten zijn.
HAHA dat billboard dat ze ging onderkladden "you're looking LIKE SHIT"

Ja die scènes waren erg grappig. Vooral ook omdat er steeds iemand bij kwam enzo. Op de één of andere manier is Alice ook altijd de lul bij dit soort dingen, ze verzamelen altijd bij haar. Typisch
Oud 09-03-2007, 07:41
Kaater
Kaater is offline
Ik denk/hoop dat die pa er weer met een chickie vandoor gaat, en dat hij dan Shay weer bij Shane zal ditchen. Sucks trouwens dat ze meteen Paige zo van zich af weerde, ben benieuwd hoe dat verder gaat met hun 2.

Papi verliefd op Kit..
Oud 09-03-2007, 09:01
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 09-03-2007 @ 08:41 :
Ik denk/hoop dat die pa er weer met een chickie vandoor gaat, en dat hij dan Shay weer bij Shane zal ditchen. Sucks trouwens dat ze meteen Paige zo van zich af weerde, ben benieuwd hoe dat verder gaat met hun 2.

Papi verliefd op Kit..
Tja...that's Shane...

Ja OMG Papi/Kit, hoe zal dat gaan verlopen? Ik hoop niet dat ze iets krijgen ofzo, want dat zou echt te iiieuw zijn!
Oud 10-03-2007, 08:14
Kaater
Kaater is offline
Omg bedenk je de aankomende scenes dan. Maar wtf, Kit is zo hetero als een motherfuck, dus het zal toch niet
Oud 10-03-2007, 14:33
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 10-03-2007 @ 09:14 :
Omg bedenk je de aankomende scenes dan. Maar wtf, Kit is zo hetero als een motherfuck, dus het zal toch niet
Idd. Ik denk dan ook niet dat er iets gaat gebeuren, maar Papi zal wel fucked up worden ofzo en dramaaaa <3
Oud 12-03-2007, 06:18
Kaater
Kaater is offline
Gelukkig staat deze week weer een gewone goede versie online
Oud 12-03-2007, 13:21
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 12-03-2007 @ 07:18 :
Gelukkig staat deze week weer een gewone goede versie online
Ja idd.
vanavond kijken
Oud 12-03-2007, 14:47
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Citaat:
Kaater schreef op 07-03-2007 @ 23:00 :
RTL kennende zal dit idd zomeropvulling worden, net als voorgaande jaren.
En het zal ook wel weer op een vervelende tijd worden uitgezonden
Oud 13-03-2007, 09:18
Blubje
Blubje is offline
Shane/Paige <333 Ben erg blij dat Paige zo aanhoudend is en Shane gewoon uit d'r huis ging sleuren hihi.

Kit is dus echt weer aan de alcohol. Ik vond trouwens dat Bette volledig in haar recht stond om daar iets van te zeggen. Iedereen weet hoe erg Kit eraan toe was voordat ze helemaal clean was en hoeveel moeite t haar heeft gekost om eindelijk van de alcohol af te blijven.

Jodi is raar. Aan de ene kant vind ik dat ze gelijk heeft, want ze had meerder keren tegen Bette gezegd dat ze niet alles hoefde te vertalen en dat ze toch wel dingen zou missen. En Bette bleef het toch doen en wilde inderdaad, zoals altijd, alles onder controle houden. Aan de andere kant is het ook weer zo dat dit voor Bette helemaal nieuw is en dat ze alleen maar haar best probeerde te doen. Ze wilde gewoon heel graag dat Jodi en haar vriendinnen met elkaar overweg zouden kunnen en ze probeerde Jodi er daarom zo veel mogelijk bij te betrekken. Ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik. En wat dat controlefreak gedoe, tja ik denk dat Jodi daar gewoon enigszins genoegen mee moet nemen, want zo is Bette nou eenmaal. Jodi moet gewoon haar mannetje staan en tegen Bette ingaan als ze te ver doordrijft.

Alice en Tasha vind ik erg leuk en lief Vind het alleen wel vervelend dat Tasha niet openlijk gay mag zijn. (Wel toevallig trouwens dat dat hele onderwerp nu zo in t nieuws is allemaal. Officieren die zeggen dat het walgelijk is en te vergelijken is met vreemdgaan en veteranen die juist weer voor de homo's opkomen en willen dat je in t leger zou mogen dienen en tegelijk uit de kast moet kunnen komen.) Maar goed, dat gaat ongetwijfeld allemaal nog een staartje hebben, want die officier die ze tegenkwamen bij de paardenraces zag er niet erg blij uit. Ben benieuwd hoe Alice dat gaat handelen.

Helena is zo lekker. Verder vervelend dat ze zoveel geld heeft verloren. Die Katerine heeft haar echt helemaal in d'r macht. Beetje freaky wel een leuke verhaallijn, maar ik vind wel dat iemand ff mag ingrijpen (Alice bijvoorbeeld) en Helena eens ff flink de waarheid moet zeggen.

Tina, Jenny en die filmregisseur vond ik totaal oninteressant. Dus daar ga ik geen woorden aan vuil maken
Oud 13-03-2007, 19:23
azwethinkweiz
azwethinkweiz is offline
Citaat:
Blubje schreef op 13-03-2007 @ 10:18 :
Tina, Jenny en die filmregisseur vond ik totaal oninteressant. Dus daar ga ik geen woorden aan vuil maken
Oud 14-03-2007, 02:50
Kaater
Kaater is offline
Ik had 2 seizoenen geleden niet gedacht dat ik het zou zeggen, maar Helena <3

Ik ben blij dat Shane ook daadwerkelijk meeging ipv zich op te sluiten, wat ze voorheen toch gedaan zou hebben. Die conversaties waar dat kind bij was :')

Jenny
Tina

Verder is het laat dus neem ik nu niet de moeite om verder te gaan
Oud 14-03-2007, 02:53
Verwijderd
nachtbraakster
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 20:35
angel_xx
angel_xx is offline
Ben toch wel benieuwd wat Bette nu gaat doen..zal ze Jodi gaan opzoeken, of gaat ze toch weer terug naar Tina?
Ik hoop op Jodi omdat ik dat gewoon een leuk personage vind, ik vind dat the L word door haar toch wel leuker is geworden. Bette en Tina die continu terug bij elkaar kwamen werd een beetje saai..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 22:52
Blubje
Blubje is offline
Op het moment kan ik maar één ding zeggen:

Kit en Papi??!! WTF
Had dat ff niet laten zien ofzo. Zeker omdat ze het toch niet doorzette. NUTTELOOS.
Bah.

Ik vind het nu te laat om nog verder uit te wijden over de episode, komt morgen wel, ofzo
Oud 21-03-2007, 14:19
azwethinkweiz
azwethinkweiz is offline
ik vind tina maar niks en jody echt geweldig.. en kit is gewoon absoluut niet aantrekkelijk, die hoef ik echt niet in 'actie' te zien
Oud 22-03-2007, 11:02
saskiamusic
saskiamusic is offline
ken het een beetje, heb de aflevering gezien dat een meid iemand heeft vermoord? en dat ze in een bootje zaten en dat ze iemand wilde verdrinken, dat vond ik wel een schokkende aflevering zeg
Oud 22-03-2007, 11:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
saskiamusic schreef op 22-03-2007 @ 12:02 :
ken het een beetje, heb de aflevering gezien dat een meid iemand heeft vermoord? en dat ze in een bootje zaten en dat ze iemand wilde verdrinken, dat vond ik wel een schokkende aflevering zeg
Ik geloof dat je de verkeerde serie voor je hebt
The L Word gaat over een groep lesbiënnes in L.A.
Geen moord en doodslag dus en ook geen boten. Behalve die ene keer met de Dinah Shores Cruise
Oud 22-03-2007, 19:58
saskiamusic
saskiamusic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 22-03-2007 @ 12:31 :
Geen moord en doodslag dus en ook geen boten. Behalve die ene keer met de Dinah Shores Cruise

oh ik dacht dat dat het was, want ik zag wel 2 meiden zoenen in die film
ik ken L world trouwens ook niet zo goed
Oud 23-03-2007, 08:47
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Blubje schreef op 22-03-2007 @ 12:31 :
En natuurlijk het bootfeestje van Shane ^_^
Oud 26-03-2007, 13:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 23-03-2007 @ 09:47 :
En natuurlijk het bootfeestje van Shane ^_^
Bootfeestje van Shane?
Toen Dana zo dronken werd en ging kotsen?
Oud 26-03-2007, 14:08
Kaater
Kaater is offline
Ja :') Keigrappig was die afl trouwens, toen ze van te voren Tina en Bette duidelijk gingen maken dat ze saai werden
Seizoen 1 <3 lijkt weer zo lang geleden

Heb zojuist de laatste afl binnen, kijk em zodra ik tijd heb!
Oud 27-03-2007, 09:05
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 26-03-2007 @ 15:08 :
Ja :') Keigrappig was die afl trouwens, toen ze van te voren Tina en Bette duidelijk gingen maken dat ze saai werden
Seizoen 1 <3 lijkt weer zo lang geleden

Heb zojuist de laatste afl binnen, kijk em zodra ik tijd heb!
Ja die aflevering was gaaf

Gister de laatste episode gekeken. Beetje vreemd, maar zeker wel leuk. En niet zo depri als alle voorgaande season finales. Ff heel kort:

- Shane/Paige <3 Maar ik vraag me af voor hoe lang het gaat duren, want ik heb het idee dat Paige nog niet wil samenwonen ofzo.
- Tasha/Alice, heel lief. Ben erg blij dat Alice besloot om toch naar t feestje te gaan
- DANAAAAA!!!! erg leuk gedaan vond ik. Impliceerde een beetje dat Alice veel vaker met Dana praat en dat ze het er daarom minder moeilijk mee heeft ofzo. (ok, t was natuurlijk volkomen onrealistisch, maar dat boeit niet )
- Bette/Jodi. Hihi. Heel lief. Maar ik hoopte stiekem dat Bette en Tina weer bij elkaar zouden komen. Maar dat gaat volgende seizoen wel gebeuren denk ik. (En toen ze die sign gingen stelen, hoe stoer waren ze? )
- Kit/Angus, gelukkig gaan ze weer normaal met elkaar om.
- Papi...tja...beetje jammer dat ze haar karakter niet wat hebben uitgediept, want we weten eigenlijk nog steeds geen bal van haar. Ik hoop maar dat ze er volgend seizoen ook nog is, want ik vind haar wel leuk
- Jenny, WTF?! Hoe fucked up kun je zijn? Eerst zo'n schijthondje kopen (en overal mee naartoe nemen) en dan heel depressief (of dronken?) jezelf in een rubberbootje de zee op laten drijven Ik snap haar echt niet. Ik hoop dat zij eruit gaat. Maar dat zal wel niet...
- Helena Eindelijk verzette ze zich tegen Katharine. Ik vraag me alleen af hoe ze nou denkt weg te gaan komen met al dat geld Ik hoop dat ze volgend seizoen gewoon weer normaal doet, ik vond haar juist zo leuk toen ze samen met Alice woonde en 'arm' was

Ik hoop zo dat ze, net als dit seizoen, bij t begin van s5 gewoon verder zullen gaan met waar ze nu gebleven zijn. Mja, ze zullen wel weer 6 maanden vooruit spoelen ofzo...Ach ja we'll see...
Oud 27-03-2007, 09:36
Kaater
Kaater is offline
Geweldige afl

- Toen ze die sign gingen stelen, he grappig was dat? Dat Shane het heeft over huizen etc, en zij @ nee dat is Shane niet :')
- Ik denk trouwens wel dat Shane het nu wel zal volhouden, alleen kreeg ik ook het idee dat het voor Paige te snel was. [Rare filmpjes trouwens tussendoor ]
Vond het wel sneu dat Jared het er niet geheel mee eens was.
- Ik hoopte meer op Tina/Bette dan Tina/Jodi. Moet seizoen 5 helemaal goedkomen, want je ziet het van beiden kanten nog steeds dat ze best zouden willen.
- Jenny, mooi moment voor een exit. Jezus wat een kuthond had ze, en is ze verdomde irritant bezig. De serie is nou wel klaar met haar.
- Dana Ik las haar naam al bij de opening, en had een flashback verwacht. Maar dit was echt geweldig! Ze hebben het echt heerlijk luchtig gedaan, en dat was perfect.
- Gelukkig dat Alice nog even naar het feestje, anders hadden ze niet goed afgesloten, en zou ze misschien weer zo gaan freaken op de radio
- Helana indeed. Die weddenschap over Shane was wel :') trouwens. Ben benieuwd of dit een gevolg krijgt, ik hoop iig wel op samenwonen met Alice, en weer arm zijn.
Oud 27-03-2007, 16:18
azwethinkweiz
azwethinkweiz is offline
dat van die weddenschap over shane duidt er trouwens wel n beetje op dat ze het 6 maanden vooruit gaan spoelen ..
Oud 27-03-2007, 23:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
azwethinkweiz schreef op 27-03-2007 @ 17:18 :
dat van die weddenschap over shane duidt er trouwens wel n beetje op dat ze het 6 maanden vooruit gaan spoelen ..
Ja, dat vond ik dus ook, dus ik vrees t ergste. Voor ons en voor Shane
Oud 28-03-2007, 06:26
Kaater
Kaater is offline
Nee nee, dat mag niet Daarvoor is Paige te hot en Sahen te gelukkig.
Oud 28-03-2007, 07:26
azwethinkweiz
azwethinkweiz is offline
maar kristanna loken ofzo is toch altijd gewoon een guest star geweest zegmaar.. toch niet in het intro te zien enzo? ik denk dat ze helemaal niet terug komt ofzo..
Oud 28-03-2007, 09:16
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Kaater schreef op 28-03-2007 @ 07:26 :
Nee nee, dat mag niet Daarvoor is Paige te hot en Sahen te gelukkig.
Vind ik ook niet, ze zijn zo leuk samen.
Maar zoals azwethinkweiz al zegt, KL is altijd guest star geweest, dus tenzij ze haar een regular willen gaan maken, vrees ik het ergste
Stomme Ilene...
Oud 30-03-2007, 16:30
In Your Room
In Your Room is offline
Ze komt idd niet terug.
Oud 30-03-2007, 18:45
melkpakje
melkpakje is offline
Ik vind Paige en Shane geen drol aan. Volgens mij wilt ze gewoon een family life en boeit het haar niet met wie.
Oud 31-03-2007, 10:37
Kaater
Kaater is offline
Nee, want paige heeft een geile stem
Oud 31-03-2007, 13:34
melkpakje
melkpakje is offline
Ze is te lang voor Shane.
Oud 02-04-2007, 14:46
Kaater
Kaater is offline
Het voelt gewoon niet als maandag nu
Oud 02-04-2007, 16:09
Blubje
Blubje is offline
Haha Dat had ik nou ook vanmorgen.
Ik kwam uit bed met de gedachte 'Yay, maandag, The L Word, nu ben ik happy '
En toen ineens dacht ik 'Neeeeeeeeee, vorige week was de finale! Nu wil ik helemaal niet dat t maandag is '
Was best erg
Oud 05-04-2007, 14:51
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Kaater schreef op 31-03-2007 @ 11:37 :
Nee, want paige heeft een geile stem
Ik hoop echt niet dat ze al die nieuwe characters weer gaan dumpen voor seizoen 5... Fuck this... Anders ga ik niet meer kijken...

Ik lees op internet veel commentaar over seizoen 4, maar ik snap echt niet waar ze het over hebben. Dit seizoen is tof!
Oud 05-04-2007, 19:48
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 05-04-2007 @ 15:51 :
Ik hoop echt niet dat ze al die nieuwe characters weer gaan dumpen voor seizoen 5... Fuck this... Anders ga ik niet meer kijken...

Ik lees op internet veel commentaar over seizoen 4, maar ik snap echt niet waar ze het over hebben. Dit seizoen is tof!
Ja ik hoop ook dat ze de nieuwe karakters houden. Tasha, Papi en Paige iig Katarine mag weg van mij

Echt? Ik vond dit ook echt een tof seizoen!

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 22:38
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik las op een ander board dat Phyllis en Jodi voor 3 seizoenen hebben getekend. Ugh... Stuur dat contract dan ook even naar Papi, Tasha und Paige
Oud 07-04-2007, 08:51
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 06-04-2007 @ 23:38 :
Ik las op een ander board dat Phyllis en Jodi voor 3 seizoenen hebben getekend. Ugh... Stuur dat contract dan ook even naar Papi, Tasha und Paige
Waarom zij wel? Ik irriteerde me alleen maar aan die 2
Oud 07-04-2007, 16:14
Blubje
Blubje is offline
Iiuew Phyllis? Ik vond haar echt vre-se-lijk. Bah
Jodi vond ik wel ok. Maar niet uitzonderlijk leuk ofzo, dus ik zou haar niet missen als ze weg zou gaan. Maar t zou me ook weinig boeien als ze er wel in zou blijven
Oud 07-04-2007, 21:10
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik vind Jodi en Bette wel leuk passen bij elkaar. Die Tina vind ik maar niks.
Oud 08-04-2007, 20:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 07-04-2007 @ 22:10 :
Ik vind Jodi en Bette wel leuk passen bij elkaar. Die Tina vind ik maar niks.
Ja ik vond ze ook wel leuk samen. Maar Tina/Bette heeft toch wel mijn voorkeur hoor!
Ik hoop dus ook heel hard dat ze volgend seizoen weer bij elkaar zijn
Oud 09-04-2007, 08:50
Kaater
Kaater is offline
Er moet gewoon een moment komen dat Tina en Bette weer bij elkaar komen. Hoe goed Jodi en Bette ook bij elkaar zouden passen of whatever, het blijft "Bette en Tina".
Reageren

Regels voor berichten