Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 15:58
KLaas123
KLaas123 is offline
Heey.. Ik ben op zoek naar een werkstuk over poker en kansbereken en heb er 30 euro voor over voor iemand die mij aan dit werkstuk helpt.. Het moet wel een goed werkstuk zijn want het is nl mijn profielwerkstuk..

Gr Klaas
Advertentie
Oud 09-04-2007, 16:02
Lorelei
Lorelei is offline

Maak je huiswerk lekker zelf joh. Je had maanden geleden al moeten beginnen en je had zelfs je kladversie al moeten inleveren.
Oud 09-04-2007, 16:14
Verwijderd
Oud 09-04-2007, 16:35
Jones
Ik snap niet waarom je 30 euro zoekt.

en je profielwerkstuk is wel wat meer waard dan 30 euro mag ik hopen. Overigens is de kansberekening bij poker redelijk simpel dus als je dat zelf niet kan/wil doen ben je echt een nerd.
Oud 09-04-2007, 16:59
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Jones schreef op 09-04-2007 @ 17:35 :
Overigens is de kansberekening bij poker redelijk simpel dus als je dat zelf niet kan/wil doen ben je echt een nerd.
Juist niet. Als je diehard wiskundenerd was geweest, had je wel een 50 pagina tellend profielwerkstuk hierover kunnen maken waarschijnlijk

OT:
Zorg gewoon dat je op tijd begint in het vervolg en maak je huiswerk zelf. Het is er om van te leren en je leert niet door geld te geven aan anderen die niet te lui zijn om 'n profielwerkstuk te maken...
Oud 09-04-2007, 17:19
Jones
Citaat:
Guinevere03 schreef op 09-04-2007 @ 17:59 :
Juist niet. Als je diehard wiskundenerd was geweest, had je wel een 50 pagina tellend profielwerkstuk hierover kunnen maken waarschijnlijk

OT:
Zorg gewoon dat je op tijd begint in het vervolg en maak je huiswerk zelf. Het is er om van te leren en je leert niet door geld te geven aan anderen die niet te lui zijn om 'n profielwerkstuk te maken...
Nouja, het komt allemaal neer op 52 kaarten en een beperkt aantal combinaties die mogelijk zijn. Dan verschilt het natuurlijk nog met hoeveel mensen met het spel mee doen maar ook dat is niet erg ingewikkeld. Wel profielwerkstuk waardig maar echt ingewikkelde wiskunde is het niet.
Oud 09-04-2007, 17:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Paasei

Regels voor berichten