Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2007, 17:05
Anas
Anas is offline
ik heb de onderstaande vragen aan U :

- Kan ik de opleidng Biomedisch Analist ( mbo n.4) in 2 jaar doen(in plaats van 4 jaar).

- Word ik met een mbo Biomedisch Analist diploma in het HBO toegelaten naar alle soorten medische opleidingen(onder andere Mondhygiën)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2007, 17:36
Mara
Mara is offline
Die opleiding is niet voor niets 4 jaar en geen 2 jaar..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 17:44
Barry K
Barry K is offline
Ik denk dat als je het sneller wilt doen omdat je bijvoorbeeld al een andere studie hebt gedaan je het beste een studieadviseur van die opleiding kan contacteren.
Oud 10-04-2007, 20:06
Melpomene
Melpomene is offline
Als ik het goed heb kan dat alleen met een HAVO diploma. Mensen vergeten ook iets te vaak dat je met een MBO diploma alleen toegang hebt tot een aansluitende HBO opleiding. Je kunt niet kiezen uit een aanbod aan HBO opleidingen, het hangt er geheel van af welke richting je gekozen hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 21:30
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 10-04-2007 @ 21:06 :
Mensen vergeten ook iets te vaak dat je met een MBO diploma alleen toegang hebt tot een aansluitende HBO opleiding. Je kunt niet kiezen uit een aanbod aan HBO opleidingen, het hangt er geheel van af welke richting je gekozen hebt.
Daar ben ik het niet mee eens.... ik heb commercieel op mbo gedaan en zit nu op een lerarenopleiding richting omgangskunde.... dus het maakt niet uit.... misschien voor sommige opleiding wel maar zeker niet voor alle!
Oud 12-04-2007, 20:22
Nesi
Nesi is offline
Citaat:
Anas schreef op 10-04-2007 @ 18:05 :
ik heb de onderstaande vragen aan U :

- Kan ik de opleidng Biomedisch Analist ( mbo n.4) in 2 jaar doen(in plaats van 4 jaar).

- Word ik met een mbo Biomedisch Analist diploma in het HBO toegelaten naar alle soorten medische opleidingen(onder andere Mondhygiën)
He, je bent de intakeprocedure al ondergaan dus? Hoe ging dat? Werd er veel aan je gevraagd en waar letten ze het meest op?

Kan ik nog wat van je horen????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten