Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die gast is zielig en wil niet verwerken dat het uit is. Daarom stopt hij alle schuld bij jou. Want dat is makkelijker als er zelf over nadenken waarom het fout ging!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegenover de dame uit het koor: niets tegen zeggen maar achter haar rug om zwart maken. Wraak lost niets op, maar lucht wel lekker op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik snap dat meisje ook niet hoor.. ze kende jou toch beter dan dat ze hem kende? En sowieso.. als ik een jongen tegen zou komen en hij zou met gigantisch veel gedoe net een lange relatie verbroken hebben zou het echt niet in mijn hoofd opkomen om hem te gaan daten. En al helemaal raar is het dat ze blijkbaar allerlei negatieve dingen over je hoort van hem en dat ook maar meteen aanneemt. Terwijl ze jou vaak op dat koor ziet! En ze negeert je dan, net alsof jij haar iets hebt misdaan, terwijl dat niet eens mogelijk is en het juist andersom is. Dus waar zij mee bezig is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maxwel | 3 | 10-06-2014 07:37 | |
Psychologie |
zeurende mensen, negatieve praatjes hoe ga ik er mee om? polleke21 | 2 | 12-05-2010 15:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriend met depressie machteloosje | 38 | 24-11-2006 11:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Okeej.. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? Verwijderd | 15 | 16-07-2003 12:12 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou? LacunaCoil | 16 | 23-04-2003 20:36 |