Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2007, 00:34
igfy
igfy is offline
Ok de soap van mijn leven gaat weer verder. In de vorige posts staat meer duidelijkheid, maar ik zal het even beknopt samenvatten.

Vorige week maakte vriendje het uit door 's nachts weg te stormen. Volgende dag op MSN zei hij dat ik nog een kans kreeg, dag later maakte hij het definitief per sms uit. Nog twee dagen later had hij besloten dat hij het huis waarin we woonden mocht houden en had hij een contract opgesteld waarin dit stond en of ik even wilde tekenen. Wij dikke ruzie. Uiteindelijk ik toch maar op zoek naar een kamer, duurde hem te lang, dus hij nu ook op zoek naar een kamer en waarschijnlijk morgen gevonden.

Dit is dus al echt heel kut, ik krijg namelijk de schuld van alles wat er mis ging in onze relatie, terwijl ik me altijd voor 200% voor hem heb ingezet.

Maar nu vond hij het vandaag nodig me even te vertellen dat hij vrijdag (op mijn eigen verjaardag notabene) weer een gezellige date had die hij mee uit eten ging nemen. En die date is dus iemand die ik heel goed ken en waarmee ik in een koor zing. Ik ben echt zo kwaad nu, heb het gevoel dat ik na meer dan twee jaar als oud vuilnis aan de kant ben gezet voor dat meisje. Ik weet ook niet hoe ik me tegenover haar moet gedragen nu, ik kan moeilijk doen alsof er niets aan de hand is, want ik voel me zo ongelovelijk kut. Ik kan mijn ex er ook niet om uit gaan schelden, want dan vertrekt hij straks niet meer uit het huis, maar ik wil hier gewoon mijn mening over geven. Ik voel me ook zo vreselijk nu.

Hoe moet ik me gedragen tegenover iedereen?
Oud 13-03-2007, 06:43
Verwijderd
keep your head up.

negeer de asses vrolijk

en kwak je verdriet er uit bij de goeien
Oud 13-03-2007, 07:23
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
zoek je vrienden op en gooi het eruit bij ze, ga lekker met hen lopen schelden op je ex. En bedenk je dat je heus wel wat beters kunt krijgen dan die onredelijke stumper.
Oud 13-03-2007, 18:17
I C U
I C U is offline
Ik krijg de indruk dat het op zich best wel een huftertje is. Nu lees ik maar een kant van het verhaal maar dan nog.

Tja, zorgen dat je die goser zo snel mogelijk uit je leven schrapt. Dat gedoe met het huis werkt natuurlijk niet mee, maar probeer dat allemaal zo snel mogelijk op te lossen en verbreek dan contact. Kom op zeg, zo'n goser wil je toch liever niet in je buurt?

Trouwens, kan me voorstellen dat dat allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is, maar op een gegeven moment moet je er een streep onder zetten...
Oud 13-03-2007, 19:41
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
igfy schreef op 13-03-2007 @ 01:34 :

Dit is dus al echt heel kut, ik krijg namelijk de schuld van alles wat er mis ging in onze relatie, terwijl ik me altijd voor 200% voor hem heb ingezet.
klinkt bekend.. heb ik ook meegemaakt Na 2 jaar kreeg ik nóg de schuld van dingen. Leg het naast je neer, want je wéét dat het niet zo is!

Die gast is zielig en wil niet verwerken dat het uit is. Daarom stopt hij alle schuld bij jou. Want dat is makkelijker als er zelf over nadenken waarom het fout ging!
Oud 14-03-2007, 16:50
igfy
igfy is offline
Ik zie het zelf ook allemaal wel in, maar het is zo moeilijk om er mee om te gaan. Net was hij weer even thuis om spullen op te halen verkondigd hij dat hij bang voor me is en dat hij me al overal mijn zin in heeft gegeven. Er zijn ook gewoon dingen goed mis met hem.

Dat neemt niet weg dat ik donderdag aardig moet gaan staan doen tegen een meisje dat ik momenteel echt niet kan zien... Ik ben bang dat het er echt vanaf gaat stralen en de sfeer niet ten goede gaat komen. Bovendien wil ik niet dat andere mensen partij moeten kiezen voor een van ons beide....
Oud 14-03-2007, 18:33
juno
juno is offline
Tegenover haar net doen of je neus bloedt, terwijl zij ook donders goed weet dat jij de ex bent, is niet slim. Je kunt dit maar beter niet langer tussen jou en dat meisje in hebben staan, anders krijg je op je koor ook nog allemaal spanningen.

Vetel haar dat je het niet leuk vindt dat jij zo snel weer vervangen wordt, maar dat zij er ook niks aan kan doen, dat dingen nou eenmaal soms raar lopen, en dat je geen zin hebt in ruzie.
Oud 18-03-2007, 13:29
dallie
dallie is offline
Sucks to be you

Voer vooral geen oorlog. Krijg je eigen gevoelens eerst onder controle. Anders ga je dingen doen waar je spijt van krijgt.

Alleen de koelbloedigen zijn giftig

Oh ja, je vriend is een stijlloze klootzak. Dit is goedkoop. Ik zou blij zijn dat je van hem af bent. Dit flik je gewoon niet.
Oud 18-03-2007, 15:43
pyres
pyres is offline
ik krijg het idee dat hij dat alleen verteld heeft om bij jou een hak te zetten en ik krijg ook het idee dat het hem nog gelukt is ook.
Oud 19-03-2007, 00:39
igfy
igfy is offline
Dat klopt voor een deel wel. Heb het meisje in kwestie donderdag genegeerd en zij mij ook. Maar ze loopt nu wel verhalen over me te vertellen, daar ben ik niet blij mee. Blijkbaar is ze net zo kinderachtig als mijn ex.

Mijn ex kwam hier vandaag zijn meubels uit elkaar halen en op zolder zetten, volgende week komt hij ze halen om naar een opslagruimte te brengen en gaan we onze gezamelijke rekening opzeggen. Ik heb hem een paar keer gebeld om dingen af te spreken en iedere keer belde ik hem (midden op de dag) wakker. Toen we hier nog woonden nadat het uit was, was hij iedere nacht dronken en stonk onze slaapkamer echt vreselijk. Blijkbaar vindt hij het ook nog nodig om wraak op me te nemen door middel van dat meisje. Ergens heb ik dus het idee dat ik hier beter uit zal komen dan hij. Dat is nog wel een beetje troostend...
Oud 19-03-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
igfy schreef op 13-03-2007 @ 01:34 :
Hoe moet ik me gedragen tegenover iedereen?
Tegenover je vriend: zo snel mogelijk contact verbreken, als het papierwerk is afgehandeld. MSN dus blokkeren en al je bezittingen die met hem te maken hebben weggooien, verbranden of opbergen.
Tegenover de dame uit het koor: niets tegen zeggen maar achter haar rug om zwart maken. Wraak lost niets op, maar lucht wel lekker op.
Oud 19-03-2007, 07:11
dallie
dallie is offline
Citaat:
igfy schreef op 19-03-2007 @ 01:39 :
Dat klopt voor een deel wel. Heb het meisje in kwestie donderdag genegeerd en zij mij ook. Maar ze loopt nu wel verhalen over me te vertellen, daar ben ik niet blij mee. Blijkbaar is ze net zo kinderachtig als mijn ex.

Mijn ex kwam hier vandaag zijn meubels uit elkaar halen en op zolder zetten, volgende week komt hij ze halen om naar een opslagruimte te brengen en gaan we onze gezamelijke rekening opzeggen. Ik heb hem een paar keer gebeld om dingen af te spreken en iedere keer belde ik hem (midden op de dag) wakker. Toen we hier nog woonden nadat het uit was, was hij iedere nacht dronken en stonk onze slaapkamer echt vreselijk. Blijkbaar vindt hij het ook nog nodig om wraak op me te nemen door middel van dat meisje. Ergens heb ik dus het idee dat ik hier beter uit zal komen dan hij. Dat is nog wel een beetje troostend...
Dat meisje en je ex-vriend moet je gewoon in hun eigen sop gaar laten koken.
Oud 19-03-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 19-03-2007 @ 08:11 :
Dat meisje en je ex-vriend moet je gewoon in hun eigen sop gaar laten koken.
Ja.. eigenlijk wel idd. Hoe moeilijk dat ook is.

Maar ik snap dat meisje ook niet hoor.. ze kende jou toch beter dan dat ze hem kende? En sowieso.. als ik een jongen tegen zou komen en hij zou met gigantisch veel gedoe net een lange relatie verbroken hebben zou het echt niet in mijn hoofd opkomen om hem te gaan daten.
En al helemaal raar is het dat ze blijkbaar allerlei negatieve dingen over je hoort van hem en dat ook maar meteen aanneemt. Terwijl ze jou vaak op dat koor ziet! En ze negeert je dan, net alsof jij haar iets hebt misdaan, terwijl dat niet eens mogelijk is en het juist andersom is.
Dus waar zij mee bezig is
Oud 19-03-2007, 12:48
Melpomene
Melpomene is offline
Als ik jou was zou ik blij zijn van zo'n loser verlost te zijn. Muahaha daar zit die koordoos maar dan mooi mee opgeschept[ / afzeik modus]
Oud 22-03-2007, 21:44
JFFRY-
JFFRY- is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 13-03-2007 @ 07:43 :
keep your head up.

negeer de asses vrolijk

en kwak je verdriet er uit bij de goeien
yup keep your head up
Oud 26-03-2007, 00:45
Optima
Optima is offline
het beste voor jezelf is inderdaad snel verder te gaan, of althans de illusie te wekken dat je verder bent gegaan. het wordt vanzelf een self-fulfilling prophecy. Zeg tegen andere dat je blij bent van hem af te zijn want het was toch alleen maar drama, en dat je zijn nieuwe scharrel veel succes wenst en dat je medelijden met haar hebt.

Verder gewoon negeren, als mensen het er over hebben zeg je "ja het doet pijn, maar ik zie de toekomst al rooskleuriger in" ookal is dat niet zo ( dat komt vanzelf namelijk).

Er is niets erger voor een ex om te weten dat jij ( ondanks dat hij een nieuwe scharrel heeft en zich gelukkiger waant) verder gaat en lol hebt in je leven, en je tijd niet meer verspild aan zo'n waardeloze vent als hij.
Oud 26-03-2007, 09:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 26-03-2007 @ 01:45 :
Er is niets erger voor een ex om te weten dat jij ( ondanks dat hij een nieuwe scharrel heeft en zich gelukkiger waant) verder gaat en lol hebt in je leven, en je tijd niet meer verspild aan zo'n waardeloze vent als hij.
Niet elke kerel is zo kansloos als de ex van de TS...
Oud 28-03-2007, 23:49
madelief21
madelief21 is offline
gewoon zeggen dat je blij voor hem bent en daar gewoon zakelijk onder blijven, geen teken van woede laten zien hoor. Maar ondertussen zelf ook de indruk wekken dat je met een ander date ;-) !

Liefs.
Oud 29-03-2007, 13:10
igfy
igfy is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 29-03-2007 @ 00:49 :
Maar ondertussen zelf ook de indruk wekken dat je met een ander date ;-) !
Daar heb ik ook aan gedacht, maar zo ben ik gewoon niet. We gaan morgen op kamp met het koor. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Ze stuurde deze week een mailtje over de mailinglist om te vragen of er nog meer mensen laat heen gingen fietsen. Op zich ga ik wel pas laat, maar nu ga ik dus zeker niet fietsen. Ben benieuwd of het nog tot een confrontatie gaat komen dit weekend...
Oud 29-03-2007, 17:03
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
igfy schreef op 29-03-2007 @ 14:10 :
Daar heb ik ook aan gedacht, maar zo ben ik gewoon niet. We gaan morgen op kamp met het koor. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Ze stuurde deze week een mailtje over de mailinglist om te vragen of er nog meer mensen laat heen gingen fietsen. Op zich ga ik wel pas laat, maar nu ga ik dus zeker niet fietsen. Ben benieuwd of het nog tot een confrontatie gaat komen dit weekend...
lees je onderschrift nog maar eens goed door..
Oud 29-03-2007, 17:12
Verwijderd
Een confrontatie? Kom op zeg, je bent toch volwassen genoeg om je tegenover een relatief onschuldig iemand normaal te gedragen?
Oud 29-03-2007, 17:40
Poepkind
Poepkind is offline
zn nieuwe scharrel is gewoon naar, omdat ze loopt te roddelen etc. dus ik kan me best voorstellen dat TS daar pissig om kan worden. In combi met de stressvolle situatie van de verbroken relatie kan je dan best wel eens uit je slof schieten. Dat is helemaal niet zo gek, en heeft niks te maken met volwassen gedrag, maar het heeft wel te maken met menselijk gedrag.
Oud 29-03-2007, 18:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe gaat het nu verder met jullie huis?
Het is echt fijn als dat achter de rug is en je verder kunt gaan met je eigen leven en hem daar zo veel mogelijk buiten kunt laten

Sterkte
Oud 29-03-2007, 19:09
Lotte
Lotte is offline
Misschien is dat meisje wel hartstikke verliefd op hem en doet ze daarom zo omdat ze bang is dat hij weer terug naar jou gaat ofzoiets dergelijks. Enorm raar dat je ex je het zo inwrijft dat hij een nieuw vriendinnetje heeft.

En hoewel het heel pijnlijk en klote is, heeft hij toch in principe het recht om verder te gaan met zijn leven. Hij is niet vreemdgegaan. Al vind ik dit hele gebeuren van weinig respect getuigen.
Oud 12-04-2007, 17:51
jozie
jozie is offline
hey kom op je moet niet zielig zijn, gewoon doen@!!! heel vil suc6!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten