Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2007, 11:40
ruben3123
ruben3123 is offline
hey,

Ik wil graag met een aantal vrienden in de zomervakantie een week of zo naar een camping in de ardennen. Graag een leuke camping met een aardig zwembad. We willen er met een paar tenten gaan staan. Kent iemand een leuke camping met zwembad die niet al te duur is? Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 30-03-2007, 19:02
Roadrunner
Roadrunner is offline
Parc la Clusure in Bure is in ieder geval leuk, alleen het zwembad is niet al te groot. Voor een redelijk grote camping, vond ik het zwembad wel behoorlijk klein. Ik vond het wel een gezellige camping. Als het goed is gaat er ook regelmatig een bus naar een discotheek. En je hebt natuurlijk de standaard activiteiten als mountainbiken, abseilen, klimmen en kanoen.
En of het duur is, weet ik eigenlijk niet zo goed.
Oud 14-04-2007, 16:57
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
Parc la Clusure is inderdaad wel leuk. Elke avond kampvuur en veel georganiseerde activiteiten op/rond de camping + een (klein) zwembad. Check de site www.parclaclusure.nl voor meer info en foto's.

Als je zelf geen vervoer hebt, is het lastiger om buiten de camping iets te ondernemen omdat het bij een klein dorpje ligt waar niks is.

Oja, je zegt dat t niet te duur moet zijn...hmmm ik geloof dat PLC wel vrij prijzig is...

In elk geval een fijne vakantie!

Regels voor berichten