Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2007, 16:14
Verwijderd
Wat doe jij met oude spullen? Gaan ze de zolder op, verkoop je ze, gaan ze naar de kringloopzaak of gooi je ze gewoon weg?

En ben je daar makkelijk in, of hou je toch jaren een truitje bij in de hoop dat je er nog eens in past of voor het geval dat...

Met leuke kleren heb ik het heel moeilijk om ze weg te doen, vooral een aantal broeken uit de tijd dat ik maat 36 had, blijven toch nog bewaard op zolder, ik vind het gewoon te erg om ze weg te doen. Verder hou ik heel lang kleren bij, vooral voor het geval dat, nu met larp is dat nog erger geworden, omdat alles wel verknipt en gebruikt kan worden natuurlijk. Ik zet me eens in de zoveel tijd aan het opruimen van de kast en dan krijg ik een klein stapeltje dat écht écht weg mag (gaat naar mijn moeder, die doneert het/ geeft het weg/geen idee), dan een stapel die ik niet meer aandoe maar waar ik over twijfel en mijn nog steeds draagbare kleding.

Schoenen kan ik echt niet wegdoen. Wel hele oude modellen die destijds al een niet al te beste aankoop waren of die ik heb gekregen, maar tegenwoordig heb ik behoorlijk wat merkschoenen waar ik echt van hou en die echt niet weg gaan tenzij er gaten in zouden vallen. En dan nog, ik heb nog 2 paar dr martens met gaten in omdat die altijd nog voor werchter kunnen dienen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2007, 16:24
Hakuna
Hakuna is offline
Sommige zelfgebreide truien heb ik al jaren in de kast liggen en gaan onder geen beding weg, zijn zeg maar mijn ''klassiekers'' Ga de komende zomer dit truitje dragen die ik al zeker 5 jaar niet meer aan heb gehad.

Zomertruitje
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 16:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
cornel, je moet een e-bay shop beginnen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 17:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Als ik kleding een jaar niet heb gedragen doe ik het weg, behalve als het duur was. Dan mag het nog een jaartje mee. Kleding dat te klein of stuk is, gaat of in de tweedehands-verkoop of in de zak van Max.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 17:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Cornel schreef op 06-04-2007 @ 17:24 :
Sommige zelfgebreide truien heb ik al jaren in de kast liggen en gaan onder geen beding weg, zijn zeg maar mijn ''klassiekers'' Ga de komende zomer dit truitje dragen die ik al zeker 5 jaar niet meer aan heb gehad.

Zomertruitje

Fake account, nu weet ik het zeker.
Oud 06-04-2007, 17:24
*amélie*
*amélie* is offline
Alleen als het moet gooi ik dingen weg. Dat is als m'n kast vol is, want ik heb geen ruimte voor meer Als mijn kledingkast zo vol is dat er niets meer bij kan, gooi ik heel rigoreus een deel wat onderop ligt in een vuilniszak en breng ik naar zo'n kledingcontainer. Of ik gooi dingen weg die ik een jaar niet aan heb gehad. Geen moeite mee.
Wel jammer is het dat ik geen papieren, readers, oude collegeblokken of vellen met aantekeningen kan weggooien. Die nemen ondertussen al heel wat ruimte in. Maar ja wie weet heb ik het ooit nog een keer nodig voor een paper of whatever...
Oud 06-04-2007, 17:34
innogen
innogen is offline
Mijn oude spullen gaan in een doos achter een schot op zolder en pas als het ECHT ECHT wegmoet, gooi ik het weg. Kleding/schoenen/etc. heb ik echt teveel hoewel ik maar een klein gedeelte nog steeds draag. Heb ook nog heel veel oude schoolspullen en boeken maar die wil ik sowieso niet weggooien. Gelukkig hebben mijn ouders veel ruimte
Oud 06-04-2007, 18:09
Verwijderd
haha die cornel.

ik bewaar veel te veel, mijn kastdeuren vallen regelmatig uit mijn kast omdat ik hem meestal met grof geweld probeer dicht te krijgen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 18:19
lapin
lapin is offline
ik koop oude spullen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 20:08
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 06-04-2007 @ 19:09 :
haha die cornel.

ik bewaar veel te veel, mijn kastdeuren vallen regelmatig uit mijn kast omdat ik hem meestal met grof geweld probeer dicht te krijgen
Haha bij mij zijn de achterkanten uit mijn kasten gevallen
Oud 06-04-2007, 20:09
Verwijderd
Als ik het niet leuk vind gooi ik het weg.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 20:12
Verwijderd
Haha, ik heb ook een kast waar de deuren uit zijn gevallen. Ok, één deur.

En voor de rest kan ik niet ontopic reageren want ik doe niet aan afstand doen van Yeah, packrat
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 20:14
Bloem
Bloem is offline
Kleren gaan meestal naar zo'n goede doelen inzamelingsactie en toevallig heeft het kringloopcentrum vanmorgen mijn oude bank opgehaald, verder gooi ik, hoe slecht, meestal gewoon alles weg.

Voordat ik dingen definitief wegdoe zwerven ze wel nog vaak in tassen ergens rond, omdat ik te lang twijfel over dingen die ik toch nooit meer draag of iets mee doe.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 20:16
thunder110
thunder110 is offline
Ik moest laatst van mijn moeder een aantal jassen weggooien, omdat ik zo'n tien jassen bij mijn ouders heb hangen waardoor er haast geen plek meer is voor hun jassen . Verder gooi ik kleding makkelijk weg en heb ik zoveel schoenen terwijl ik bijna altijd dezelfde draag en afstand doen van zo goed als nieuwe schoenen is onzin.
Oud 06-04-2007, 21:08
Verwijderd
Kleren die ik niet meer leuk vind gaan vaak naar m'n buurmeisje van 14. Anders gaan ze gewoon in de humana-bak oid. Beter iets nuttigs mee doen dan weggooien idd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 21:48
Kaps
Kaps is offline
Ik heb ooit eens een vette goffik broek met gespen in een humana-bak gepleurd. Huhu. Nu loopt er vast ergens een negertje voor lul.
Oud 06-04-2007, 21:56
Verwijderd
Ik heb 2 broeken en 1 paar schoenen die echt helemaal naar de tering zijn maar die ik gewoon zo gaaf vind dat ik hoop dat er ooit een wonder gebeurt waardoor ze zichzelf weer helen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 23:03
Krynn
Krynn is offline
Ik kan slecht dingen weggooien, kleding dus ook niet. Ook al pas ik iets niet meer, het blijft jaren in m'n kast wachten op betere tijden. Alleen zwaar verwassen shirtjes mogen weg, en dan alleen als ze niet lekker genoeg zitten om tot vies werk/verfshirt gebombardeerd te worden. Schoenen mogen alleen weg als de zolen er zowat uit vallen, anders zijn er nog best huissloffen of festivalschoenen van te maken. Jassen...ik heb er nog drie liggen die ik wil oplappen.

Oh! Sokken! Die kan ik wél weggooien...als er minstens drie tenen naar buiten kunnen kijken

Loze spulletjes probeer ik zoveel mogelijk door de geven aan mensen waarvan ik hoop dat ze ze wel leuk vinden...of ik probeer ze te verkopen op Koninginnedag oid. Weggooien vind ik gewoon...zonde
Oud 07-04-2007, 10:49
*oma*
*oma* is offline
Ik stop kleding en schoenen die ik niet meer draag altijd in een vuilniszak en meestal houdt het daar op...
Het is natuurlijk de bedoeling dat ik het naar een kringloop breng oid, maar ja. Ik vind het niet moeilijk om kleding wat ik niet meer draag weg te gooien, vind het juist een excuus om nieuwe kleren/ schoenen te kopen. Oja, en soms komt er zo'n rode zak, die zet ik ook weleens aan de straat.
Oud 07-04-2007, 12:16
Roos
Roos is offline
Ik ben een echte weggooier. Ik vind 't echt heerlijk om 2 vuilniszakken te pakken en die helemaal vol te gooien met oude troep. Opgeruimd staat netjes.
Oud 07-04-2007, 12:19
Bonga
Bonga is offline
ik heb soms al moeite verpakkingsmaterialen weg te gooien (bij electronica).. dit kwam wel goed van pas bij de laatste verhuizing
Oud 07-04-2007, 12:24
Verwijderd
Ik hou van dingen weggooien want dan kan ik weer iets nieuws kopen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 12:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
uuuf schreef op 06-04-2007 @ 22:08 :
Kleren die ik niet meer leuk vind gaan vaak naar m'n nichtje van 14. Anders gaan ze gewoon in de humana-bak oid. Beter iets nuttigs mee doen dan weggooien idd.
Oud 08-04-2007, 13:28
Luki
Luki is offline
I recycle
Oud 08-04-2007, 18:36
Luna
Luna is offline
kleren die ik niet meer wil dump ik bij mn ouders en soms vindt mn zusje iets leuk en dan mag ze dat hebben en de rest gaat naar de kringloop ofzo
spullen gooi ik gewoon weg, behalve spullen met een bepaalde emotionele waarde :')
Oud 08-04-2007, 18:52
bananafishbones
bananafishbones is offline
Ik ben slécht in dingen weggooien. Af en toe geef ik eens wat aan mijn neefje of nichtje, maar de rest gooi ik in dozen/lades/kasten en bewaar ik. Ook al wéét ik dat ik er nooit (of, minstens de komende paar jaar niet) meer naar omkijk. En met kleding is dat ongeveer hetzelfde. Af en toe gaat er wat naar zo'n kledingcontainer, maar veel blijft eigenlijk gewoon in de kast liggen.
Oud 08-04-2007, 19:13
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Oude kleding die niet meer past of gewoon niet meer gedragen wordt gaat naar de Humana-bakken . En ik spaar mijn oude schoenen/afgetrapte slippers/overig schoeisel; over ruim een jaar ga ik op kamers, en ik wil een 'Wall Of Teen' . Ik weet niet of et ervan komt, maar anders gooi ik ze dan wel weg..
Oud 08-04-2007, 20:49
Verwijderd
cornel hebje een foto waar je dat truitje aanhebt?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 09:42
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Over het algemeen ben ik best slecht in spullen weggooien, maar bij oude kleding heb ik er gek genoeg niet zo'n moeite mee. Ik kan er slecht tegen als er in m'n kledingkast alleen maar troep ligt/hangt die ik toch niet meer aan ga doen.
Oud 09-04-2007, 15:09
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
z0pje schreef op 08-04-2007 @ 21:49 :
Ja heb ik, het truitje zit zoals op de foto in het breitopic. Maar omdat hier toch niet normaal gereageerd kan worden op een foto plaats ik mijn eigen foto niet!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 20:01
ragdoll
ragdoll is offline
hmm ik bewaar eigenlijk alles...in de kast bij mn ouders liggen spullen die ik nooit meer aanheb en in mn kamer liggen mn daily outfits. Ooit heb ik een verstandsverbijstering gehad van een paar jaar waarin ik gothic was, die kleren heb ik wel voor het grootste deel weggegeven of verkocht. Het enige dat daarvan over is is n corset bedenk ik me net, maar die was ook heel duur en zo. niet dat ik het ooit nog draag, maar uit nostalgie of zoiets.
Oud 10-04-2007, 02:47
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
z0pje schreef op 08-04-2007 @ 21:49 :
Ja hier.

Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 07:44
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
lekker zomers
Oud 10-04-2007, 08:27
Verwijderd
Het staat je, Cornel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 23:17
Anaïs
Anaïs is offline
heel oude kleren (5-6 jaar oud), die ik nooit meer draag, die doneer ik, of geef ik weg aan kleinere nichtjes.

Maar sommige dingen wil ik echt niet wegdoen, zoals mijn communie en vormselkleed. Niet dat ik nog gelovig ben, maar dat is gewoon te mooi om weg te geven.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 09-04-2007 @ 16:09 :
Ja heb ik, het truitje zit zoals op de foto in het breitopic. Maar omdat hier toch niet normaal gereageerd kan worden op een foto plaats ik mijn eigen foto niet!
Citaat:
Cornel schreef op 10-04-2007 @ 03:47 :
Ja hier.

[afbeelding]
Hu.

Maarreee leuk truitje hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:44
Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
Ja hier.

[afbeelding]
Lachen dat je zoiets zelf kan breien. Lijkt me best moeilijk en veel werk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:40
Crimson
Crimson is offline
Cornel, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:10
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-04-2007 @ 15:40 :
Cornel, wat voor werk doe jij eigenlijk?
2 muziekwebsites beheren, wandelen, wielrennen, muziek kopen, muziek luisteren, breien en veel slapen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:15
HenkMul
HenkMul is offline
Hoe kom je dan aan al die cash voor de bevrediging van al die audiofiele lusten van je, ouwe WAO'er?
Oud 17-04-2007, 16:19
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 17-04-2007 @ 17:15 :
Hoe kom je dan aan al die cash voor de bevrediging van al die audiofiele lusten van je, ouwe WAO'er?
Dat was dus ook mijn indirecte vraag.
Laat me raden: Wajong uitkering + iets onbekends..
Waarom kan je niet werken dan?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 17:11
Verwijderd
Cornel, unveil your secret!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 17:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 17-04-2007 @ 18:11 :
Cornel, unveil your secret!

Join me, and together we will rule the galaxy as father and son. Come with me. It is the only way!
Oud 17-04-2007, 17:16
Verwijderd
Z'n mama
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 14:42
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Ja hier.

[afbeelding]
omgz cornel.

en wat shoarm zei.
Oud 18-04-2007, 15:11
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ja hier.

[afbeelding]
gaaf
Oud 18-04-2007, 16:00
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Myuki schreef op 18-04-2007 @ 16:11 :
gaaf
Straks wordt dit truitje nog hip en kun je ze bij H&M kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:37
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Cornel schreef op 18-04-2007 @ 17:00 :
Straks wordt dit truitje nog hip en kun je ze bij H&M kopen.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:47
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-04-2007 @ 17:37 :
Je geeft geen antwoord op mijn vraag?
En wat is je vraag dan?

Dat hij gaaf is weet ik inmiddels wel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 17:03
Haligh
Haligh is offline
ik wil heel erg graag geloven dat cornel een fake account is, maar door dat vreselijk lelijke tapijt dat op elke foto terugkomt ga ik twijfelen .
Reageren

Regels voor berichten