Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 18:57
JustWe
JustWe is offline
Ik ga met mijn vriend een weekendje naar Antwerpen! Vet Hip!
Maaar nu wil ik wel graag wat leuke adresjes waar lekekr geshopt kan worden en wat leuk is om te doen, en lekker om te etne!! Dus tips zijn welkom
Oud 15-06-2007, 09:01
Ieke
Ieke is offline
---> Europa
Oud 15-06-2007, 21:23
Verwijderd
Even zoeken doet wonderen;

1

2

Ik ben er vorig jaar geweest, lekker door de stad lopen is geweldig, mensen kijken Verder de dierentuin niet overslaan, de Schelde ook niet en natuurlijk winkelen op de Meir en mocht je op vrijdag gaan; vroeg naar de Vrijdagmarkt gaan, dit is hilarisch! Was er poosje geleden nog, heb nog nooit zo hard gelachen

En ik heb heeeel lekker gegeten aan de Schelde, weet even niet hoe het restaurant heet. Maar je loopt de Schelde recht tegemoet, en dan richting de 'zonsondergang' en dan links, bovenop.

Oh, en als je daar toch bent, zoeken naar de ingang van het tunneltje van ... (ben de naam kwijt). dan ga je met houten roltrappen de Schelde onder door en aan de andere kant heb je een geweldig uitzicht op de skyline van Antwepen

Nog meer bezienswaardigheden

Have fun!
Oud 16-06-2007, 10:55
gewoonmax
gewoonmax is offline
je moet echt langs die bioscoop gaan daar. Net een vliegveld zo groot En na de film kun je gewoon een andere zaal in lopen en de volgende kijken
Oud 16-06-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
gewoonmax schreef op 16-06-2007 @ 11:55 :
je moet echt langs die bioscoop gaan daar. Net een vliegveld zo groot En na de film kun je gewoon een andere zaal in lopen en de volgende kijken
Wij waren er zondag, en toen gingen we langs een andere uitgang buiten, waardoor we in een lange gang kwamen, die netjes buiten uitkwam

Of je moet de UGC bedoelen, en niet Metropolis
Oud 17-06-2007, 13:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een tijdje door de joodse wijk lopen is ook leuk. Zoek dan een bakker op en kies daar heel veel lekkers uit!
Oud 19-06-2007, 14:02
Poepkind
Poepkind is offline
de dierentuin!
Oud 19-06-2007, 16:08
ikkeislief
ikkeislief is offline
Oehhh spannend!!! we hebben net ons hotel geboekt!! Zijstraat van de Keyserlei (appelmansstraat) Hehe dus hoop dat alles beetje op loopafstand is, maar zo te horen wel!!

We gaan zeker naar de Schelde/Bioscoop & ik hoop nog ff op een uurtje shoppen of iets dergelijks!!...

Nog meer tips altijd leuk HEB er al vet zin in en zo goedkoop (9 euries voor heen entrug) Pfff!!
Oud 21-06-2007, 12:52
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
de H&M is daar netjes

en er zitten wel wat aardige restaurantjes
er is er ook 1 waarop op een krijtbord staat

this is de beste plek
to eat de malste streak

ach ja hoe hun het willen he

ik ben wezen poolen in een irsche pub, zat op een hoekje
dan moest je naar beneden en dan had je zowat je eigen 'prive grot' om te poolen.
Oud 23-06-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 15-06-2007 @ 22:23 :
Even zoeken doet wonderen;

1

2

Ik ben er vorig jaar geweest, lekker door de stad lopen is geweldig, mensen kijken Verder de dierentuin niet overslaan, de Schelde ook niet en natuurlijk winkelen op de Meir en mocht je op vrijdag gaan; vroeg naar de Vrijdagmarkt gaan, dit is hilarisch! Was er poosje geleden nog, heb nog nooit zo hard gelachen

En ik heb heeeel lekker gegeten aan de Schelde, weet even niet hoe het restaurant heet. Maar je loopt de Schelde recht tegemoet, en dan richting de 'zonsondergang' en dan links, bovenop.

Oh, en als je daar toch bent, zoeken naar de ingang van het tunneltje van ... (ben de naam kwijt). dan ga je met houten roltrappen de Schelde onder door en aan de andere kant heb je een geweldig uitzicht op de skyline van Antwepen

Nog meer bezienswaardigheden

Have fun!
Op de Vrijdagmarkt zijn anders vrij veel Nederlanders te vinden Maar het is inderdaad heel tof om te doen.

Het restaurant dat je bedoelt is het Zuiderterras, en als je daar wat verder wandelt kom je bij de voetgangerstunnel (officieel de Sint-anna tunnel)

Leuke restaurantjes, maar niet echt goedkoop: op en rond het Conscienceplein.
Toffe café's: op de Melkmarkt bv
Ook tof om te doen: de Chinese wijk (eigenlijk maar een straat, de van wezenbeekstraat)

In de UGC kan je een keer betalen en meer dan een film zien als je geluk hebt, in de Metropolis zie ik dat nog niet zo direct gebeuren.
Oja: alternatieve cinema, ga naar www.cartoons-cinema.be veeeel leuker

En alles is zeker op loopafstand, Antwerpen is eigenlijk een stad maar dan met de grootte van een dorp (dan bedoel ik het centrum zelf)

Jongeren-toeristen site over antwerpen: www.use-it.be, daar staan heel veel nuttige tips op, en ook een kalender met gratis optredens/feestjes/enz

Nog een laatste tip: koop kaartjes voor de bus of de metro op voorhand, dus niet in de bus zelf maar in een krantenwinkel, nachtwinkel, aan de automaat. Anders ga je véél te veel betalen nl..

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 19:22.
Oud 24-06-2007, 21:45
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
doezel schreef op 23-06-2007 @ 14:03 :

Nog een laatste tip: koop kaartjes voor de bus of de metro op voorhand, dus niet in de bus zelf maar in een krantenwinkel, nachtwinkel, aan de automaat. Anders ga je véél te veel betalen nl..
dat viel mij heel erg mee, maar als je van plan bent om veel te reizen kan je ook een dagkaart of een paar dagen kaart kopen. Je kan op de site van DeLijn opzoeken over de tarieven. Als ik had geweten dat die bestonden had ik het wel gedaan toen ik er was
Oud 25-06-2007, 13:19
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 23-06-2007 @ 14:03 :
Op de Vrijdagmarkt zijn anders vrij veel Nederlanders te vinden Maar het is inderdaad heel tof om te doen.

Het restaurant dat je bedoelt is het Zuiderterras, en als je daar wat verder wandelt kom je bij de voetgangerstunnel (officieel de Sint-anna tunnel)
Heb ook niet gezegd dat die er niet waren Maar die mannen alleen al die de rotzooi proberen te 'verkopen'

En het is idd het Zuiderterras. En dacht wel dat het de St. Anna tunnel heette, kon het zo snel niet vinden.
Maar ja, die dus
Oud 09-07-2007, 19:23
Anaïs
Anaïs is offline
http://www.een.be/1000zonnenengarnalen/

Klik daar verder op 'Uw gids vandaag', daar leidt Andrea Croonenbergs je rond op plekjes in Antwerpen waar je normaal voorbij rijdt
Advertentie

Regels voor berichten