Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even zoeken doet wonderen;
1 2 Ik ben er vorig jaar geweest, lekker door de stad lopen is geweldig, mensen kijken ![]() ![]() En ik heb heeeel lekker gegeten aan de Schelde, weet even niet hoe het restaurant heet. Maar je loopt de Schelde recht tegemoet, en dan richting de 'zonsondergang' en dan links, bovenop. Oh, en als je daar toch bent, zoeken naar de ingang van het tunneltje van ... (ben de naam kwijt). dan ga je met houten roltrappen de Schelde onder door en aan de andere kant heb je een geweldig uitzicht op de skyline van Antwepen Nog meer bezienswaardigheden Have fun! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je moet de UGC bedoelen, en niet Metropolis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het restaurant dat je bedoelt is het Zuiderterras, en als je daar wat verder wandelt kom je bij de voetgangerstunnel (officieel de Sint-anna tunnel) Leuke restaurantjes, maar niet echt goedkoop: op en rond het Conscienceplein. Toffe café's: op de Melkmarkt bv Ook tof om te doen: de Chinese wijk (eigenlijk maar een straat, de van wezenbeekstraat) In de UGC kan je een keer betalen en meer dan een film zien als je geluk hebt, in de Metropolis zie ik dat nog niet zo direct gebeuren. Oja: alternatieve cinema, ga naar www.cartoons-cinema.be veeeel leuker ![]() En alles is zeker op loopafstand, Antwerpen is eigenlijk een stad maar dan met de grootte van een dorp ![]() Jongeren-toeristen site over antwerpen: www.use-it.be, daar staan heel veel nuttige tips op, en ook een kalender met gratis optredens/feestjes/enz Nog een laatste tip: koop kaartjes voor de bus of de metro op voorhand, dus niet in de bus zelf maar in een krantenwinkel, nachtwinkel, aan de automaat. Anders ga je véél te veel betalen nl.. Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En het is idd het Zuiderterras. En dacht wel dat het de St. Anna tunnel heette, kon het zo snel niet vinden. Maar ja, die dus ![]() |
![]() |
|
http://www.een.be/1000zonnenengarnalen/
Klik daar verder op 'Uw gids vandaag', daar leidt Andrea Croonenbergs je rond op plekjes in Antwerpen waar je normaal voorbij rijdt ![]() |
Advertentie |
|
|
|