Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 15:51
meisje833
meisje833 is offline
Hoi,

Ik wil misschien voor mijn derde jaars stage van mijn opleiding Pedagogiek stage gaan lopen bij de kindertelefoon.
Nu moet ik bij elkaar aan 20 uur per week komen, ik zag op de website dat je gemiddeld 6 tot 8 uur per week daar maar werkt.
Nu wilde ik vragen aan de mensen die hier stage hebben gelopen of er nog andere taken zijn naast het bellen en chatten die je kunt doen om zo je uren vol te maken en hoe die werktijden zijn bij de kindertelefoon, is het van s''middags tot laat in de avond werken of verschilt dit elke keer.

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2007, 15:55
Lente
Lente is offline
anders bel je even
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 16:05
Miracle
Miracle is offline
Een kennis van me heeft daar werkt daar. Het wordt gedaan grotendeels gedaan door vrijwilligers, dus vandaar dat het maar zo weinig uur per week is.

Wat je als stage daar precies kunt doen, kan ik je niet vertellen. Maar ik neem aan dat er wel meer te doen is dan alleen bellen/chatten. Denk aan cursussen en het begeleiden van vrijwilligers?

Dus, zoals lente al zei: bel even!
Oud 16-04-2007, 18:11
Verwijderd
Bij ons (HBO pedagogiek) mocht je volgens mij alleen in de eerste stage lopen bij de kindertelefoon...

Mocht het bij jou wel als derde jaars stage mogen, dan zou ik contact opnemen met de kindertelefoon om te informeren naar de mogelijkheden. Naast wat Miracle al zegt, zou je misschien ook bv. gastlessen kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 19:50
Fantôme
Fantôme is offline
Nou, ik heb er geen stage gelopen maar bij mijn opleiding (MWD) was het wel mogelijk om de kindertelefoon met jeugdzorg (ambulante hulpverlening) of jeugdbescherming te combineren. Misschien is dat een optie?
Reageren

Regels voor berichten