Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2007, 19:16
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Omdat het laatste basketball-topic wat ik kon vinden alweer bijna een jaar geleden is, vind ik het wel mooi om een nieuw topic te starten waar je al je bball-gedachtes in kan plaatsen... Dus niet 1 vraag, maar verschillende, om je alvast een suggestie te geven:

-Wie is de meest overgewaardeerde speler in de NBA?
-Wie is de beste/slechtste/leukste/lelijkste enz. bball-speler?
-Wat is je favoriete bball-team?
-Wie gaat de NBA-finale winnen?
-Wat is t leukste bball-filmpje ooit?
-Enz...

Ik zal zelf natuurlijk ff starten. Persoonlijk vind ik Steve Nash behoorlijk overgewaardeerd. Ik snap niet waarom hij nou juist als MVP gekozen moet worden... Als je ziet wat hij heeft gewonnen enzo vergeleken met andere MVP's...

Een van de NBA-spelers op dit moment met humor vind ik toch wel Shaq O'Neall... Waarom? Check deze twee filmpjes dan maar ff:

Shaq ft. Bush

Shaq Dance Off
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2007, 17:20
Macho
Macho is offline
De playoffs beginnen dit weekend
Phoenix is toch wel mijn favoriet, de manier waarop ze spelen is heerlijk om te zien, en Nash is gewoon een van de beste, zoniet de beste, speler in de NBA.

Playoffs zullen wel spannend worden, Phoenix en Dallas zijn in mijn ogen de grote kanshebbers, maar San Antonio en Utah zijn nog gevaarlijke outsiders. Wel typisch dat al die teams in de Western Conference actief zijn

Ook hoop ik dat de Warriors nog wat leuks kunnen doen. Ze spelen dicht bij waar ik woon, dus heel misschien kan ik nog aan een ticket komen. Ik hoop in ieder geval dat ze de serie tegen de Mavericks nog enigszins spannend kunnen maken.

Edit: Ik vind Nash niet overgewaardeerd. Als je een hele wedstrijd van de Suns bekijkt en ziet wat hij allemaal doet, hoe hij zijn team op sleeptouw neemt, hoe hij door de defensie heen dribbelt en 20 assists geeft in een wedstrijd, terwijl zijn Free Throw % een van de hoogste is in de NBA.. Door hem scoren meestal 5 Phoenix spelers 10-20 punten.

Laatst gewijzigd op 20-04-2007 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 14:06
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Waar kan je eignelijk NBA kijken?

Oja laten we in dit topic niet onze eigen verdiensten van het basketbal vergeten
Ik speel bij Breakstars Baarn, en we zijn gisteren kampioen geworden 1e klasse, HERE WE COME!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 15:32
Macho
Macho is offline
Yeah, Warriors hebben de eerste wedstrijd van de series gewonnen.
Netzoals Phoenix, ondanks een weer sterk spelende Bryant.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 16:17
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Ik geloof dat als je een zender als Sport1 ofzo hebt, je ook de playoffs kunt bekijken. En anders kan je ze vast wel ergens downloaden (limewire ofzo)...

@ Macho: Ik ben het met je eens dat Nash inderdaad een talent heeft om z'n team naar de overwinning te brengen, maar als MVP, zit ik meer te denken aan een allround goede speler (triple-double's dus, terwijl Nash meer bij de double-double's blijft hangen...)

@ Tijdschrift: Gefeliciteerd dat je kampioen bent geworden!!! Zelf speel ik geen competitie, maar ik heb wel gezorgd dat er nu een trainingsclubje is op de academy waar ik zit, en van de zomer ga ik weer meedoen met de zomeravondbasketballcompetitie (leuk scrabble-woord)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 02:20
Macho
Macho is offline
Citaat:
Jumpfrious schreef op 23-04-2007 @ 17:17 :

@ Macho: Ik ben het met je eens dat Nash inderdaad een talent heeft om z'n team naar de overwinning te brengen, maar als MVP, zit ik meer te denken aan een allround goede speler (triple-double's dus, terwijl Nash meer bij de double-double's blijft hangen...)
Nash heeft inderdaad niet zoveel rebounds, zeker niet als hij en Marion of Stoudemire op de vloer staan. Maar toch heeft hij over zijn hele carriere een hele hoop triple doubles gehaald. Aan wie zit jij dan te denken als MVP? Dirk Nowitzki laat het toch vaak afweten in beslissende wedstrijden. Gisteren ook weer, tegen de Warriors. Maar de serie is nog lang en hij zal nog genoeg kans krijgen om zichzelf te bewijzen. Ik denk dat Kobe Bryant een waardigere kandidaat is, 10 wedstrijden met meer dan 50 punten dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 11:34
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Kobe Bryant is inderdaad wel een geschikte kandidaat. (maar dan moet je wel alleen naar zn spel kijken, verder krijg ik het idee dat hij nogal een arrogante zak is ), en anders inderdaad Dirk Nowitzki...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 17:17
Macho
Macho is offline
Vanavond de tweede wedstrijd tussen de Warriors en de Mavericks. Kijken of Nowitzki kan bewijzen dat hij een MVP is. Vorig jaar liet hij het ook al afweten in de finale tegen de Heat, en zondag was hij ook al niet goed. Nash daarentegen leidde de Suns gisteren naar de tweede overwinning op de Lakers. Hoewel dat niet zo moeilijk is als Bryant een off day heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 16:03
Macho
Macho is offline
Warriors weer gewonnen, leiden de serie nu met 3-1, en weer geen MVP prestatie van Dirk Nowitzki . In plaats van hem speelt Baron Davis al de hele serie als een MVP.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 15:26
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Hmm jammer, ik kan niet kijken... Kan niet downloaden hier. Maargoed, jij bent dus wel een echte Warriors fan begrijp ik
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 17:08
Macho
Macho is offline
Nou ja, ze komen hier uit de buurt, dus dat is wel leuk. En hun spel is gewoon heel gaaf om naar te kijken. Gisteren hadden ze de kans om de nummer 1 uit de playoffs te gooien, maar ze lieten het liggen. Donderdag weer een kans, nu spelen ze thuis, dus ik denk dat ze een goede kans hebben om te winnen.

Btw, Bryant zit alweer in het NBA-all defensive team. Ik vind dat hij of Nash mvp moet worden. Ga vandaag maar weer eens de wedstrijd van Phoenix kijken, heb nog geeneen playoff wedstrijd van hen gezien :x
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 06:26
Macho
Macho is offline
Phoenix door en de Warriors hebben zojuist ook gewonnen en zij gaan dus ook door naar de tweede ronde (tegen Utah of Houston). Wat een wedstrijd. Baron Davis blesseerde zijn hamstring al in de eerste quarter, maar hij speelde toch half hinkend door en maakte nog 20 punten. En Jackson man van de wedstrijd met meer dan 30 punten. Heerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten