Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 18:14
Hippielove
Hippielove is offline
in de winkel. Ik was zaterdag in een meubelwinkel en daar werd ik geholpen door een meid die ik meteen heel erg leuk vond. Volgens mijn moeder was het duidelijk wederzijds. Tja, ik pik dat soort signalen nooit op. Woensdag moet ik terug, want dan zijn de gordijnen klaar. Maar hoe versier ik in vredesnaam een meid in de winkel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 18:21
Verwijderd
LoL

Kut is dat he? Zie je een leuk meisje, maar heb je geen flauw idee wat te doen ermee

*is benieuwd naar eventuele oplossingen*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:14
Verwijderd
Nouw, ten eerste door dr te laten merken dat je dr leuk vind. Dr recht aankijken, glimlachen, complimentje maken enz.

Dan es kijken in hoeverre ze daarop reageert...

Dan kun je dr wat vragen stellen over haar, of ze dat werk nu leuk vind, hoe ze er terecht gekomen is, hoe ze heet, hoe oud ze is.. en dan uiteindelijk, of ze vrijgezel is..

Als het antwoord neej is, nouw, is duidelijk.. (met deze vraag geef je haar ook nog de gelegenheid je evt af te schepen want die hint vat ze echt wel, en dan kan ze evt. nee zeggen ookal is ze dat wel, zodat ze je niet pijnlijk hoeft af te wijzen)

Als het antwoord iets in de richting is van waarom wil je dat weten of ja, hoezo? grijp je kans, zeg dat je ze je een leuke meid lijkt, of ze ms es iets met je wil gaan eten of drinken ergens..

Als het antwoord ja, verder niks is. Moet je iets meer moed verzamelen, maar zou ik haar alsnog mee uit geven.

Als het antwoord iets meer is van dat gaat je niets aan of dat is persoonlijk, dan ligt het eraan op welke manier ze het zegt. Zegt ze het heel speels enzo, zou ik dr alsnog mee uit vragen, zegt ze het echt duidelijk, dan helaas.. heeft ze denk ik geen interesse..

Verder zou ik het dan een beetje 'aan het einde' vragen, dat je dus daarna weg kan zodat je na een evt. afwijzing niet nog van alles met dr te maken hebt, maar gewoon weg kan..

Whaha, best lol.. Kheb hier echt de pokken verstand van maar dit zou mij wel aanspreken in ieder geval..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 23:03
Verwijderd
Met een beetje weg werkt ze alleen op zaterdag . In ieder geval zonder je moeder gaan wil wel eens helpen... en dan gewoon niet te subtiel zijn en zelf actie ondernemen... desnoods een of andere lame zin 'hey die-en-die film is net uit in de bioscoop... heb je zin om zaterdag mee te gaan' .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten