Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 13:07
peperenzout
peperenzout is offline
waargebeurd

toen ik in de brugklas zat vertelde me juf dat haar oude woning op een kerkhof van heel vroeger is gebouwd ( dat is teneerste alheel eng vind ik dan) en dat toen ze daar nog woonde elke avond wanneer zij aan het eten waren om klokslag 6 uur de deur ging kraken en open ging staan en s'nachts was het ook niet errug pluis ze heeft toen besloten om te gaan verhuizen

wat vinden jullie van dit verhaal? het is wel echt! zou het echt iets met de begraafplaats te maken kunnen hebben.
Oud 25-07-2002, 16:04
Miss Dark Angel
Miss Dark Angel is offline
heyhey,
t kan best dat alles dan om 6 uur gaat bewegen, maar dat was zeker des temeerreden voor haar om tegaan verhuizen! vergeet t "verhaal" en galekkah door met je leven , doegiez
Oud 01-08-2002, 22:05
angela123
angela123 is offline
Nou ik zou ook flink de kriebels van dat verhaal krijgen hoor!!!
Maar ja, wat heb je er verder aan? idd,ga lekker verder met je leven en vergeet het.

En als het je echt heel erg boeit,moet je er eens een keer naartoe gaan ofzo.....
Oud 01-08-2002, 22:08
free_virus
free_virus is offline
Maar kijk dan wel ff uit dat je nix terug meeneemd uit dat huis! of de grond.. kan namelijk iets aanvast zitten (als je dat verhaal dan wil geloven)
Oud 01-08-2002, 22:29
Verwijderd
*grinnikt* Mooi gelul. Als je maar lang genoeg terug gaat in de tijd is er altijd wel iemand onder je huis begraven (toen het er nog niet stond... of al wel, kan ook), en geestverhalen komen overal wel opduiken. Kom maar met foto's, opnames, etc.
Oud 01-08-2002, 23:36
Verwijderd
Hahaha....

Wat dacht je van deze: elke atoom in onze lichamen is ooit onderdeel geweest van een exploderende ster in een sterrenstelsen...en jij zeurt over een kerkhof onder je huis
Oud 02-08-2002, 08:42
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hahaha....

Wat dacht je van deze: elke atoom in onze lichamen is ooit onderdeel geweest van een exploderende ster in een sterrenstelsen...en jij zeurt over een kerkhof onder je huis
Nee ze vertelt over een kerkhof onder haar Juf's huis.
Oud 04-08-2002, 22:51
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Misschien zag die juf van je ze wel gewoon vliegen, maar misschien ook niet. (d0h)
Gewoon het idee dat ze op een kerhof woonde en er misschien al allerlei "enge" verhalen over had gehoord, dan ga je het misschien zelf ook geloven.
Khad een vriendin die op een kerhof woonde en was er vaak ook paar keer gelogeerd en daar was verder niks aan de hand ofzo.
Ze is nu wel verhuist maar dat is niet omdat ze het daar eng vonden. Een van haar ouders had gewoon ander werk gevonden(die werkte eerst op dat kerkhof)
Maar zelf hoef je dan toch niet bang te worden voor kerkhoven, gewoon niet 's nachts rondhangen
Oud 04-08-2002, 22:52
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Zelf zou ik me er niks van aantrekken trouwens.

Regels voor berichten