Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2007, 21:17
Verwijderd
Allo!

Ik heb vanmiddag een driver/programma/gebeuren voor de MP3-speler van mijn vriendin op mijn computer geinstalleerd, omdat het anders niet mogelijk is om er bestanden op te zetten of af te halen op deze computer.

Sinds dat programma erop staat, heb ik standaard twee extra opties in mijn contextmenu. Ik klink rechts op wat voor bestand of map dan ook, en tussen de normale opties, staan "Copy to Creative ZEN V" en "Copy to Creative ZEN V Plus". Binnen de software van Creative is er natuurlijk geen enkele optie om dat uit te schakelen (je zou eens mogen doen wat je wilt met je eigen computer!) en ook in Windows is er volgens mij geen makkelijke manier om je contextmenu te customizen. Mijn vraag is dus; waarin het register moet ik etteren om dit eruit te krijgen? Of is er nog een andere manier waarvoor niet nog meer software nodig is?

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2007, 21:25
M@rco
M@rco is offline
http://personal-computer-tutor.com/abc2/v11/vic11.htm
Oud 22-04-2007, 22:09
Verwijderd
Ah, jouw Google is kennelijk beter dan de mijne.

Toch was ik er al bijna. Ik zat op de goede plek, maar had een waar van {bladiebla} veranderd in 0 en dat deed niets. Een dash ervoor kennelijk wel. Hoe dan ook, bedankt!

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten