Citaat:
Tofke_H schreef op 04-05-2007 @ 15:19 :
Ik ken het niet . Staat het niet op de dopinglijst?
|
Ur joking?
Wei poeder zijn de juiste eiwitten en amino-zuren. Gewoon een concentraat, geen extra rotzooi, geen vet, nauwelijks calorieën. Het werkt zeer goed, alleen gebruik ik het op dit moment niet. Ik sport wel en zorg er gewoon voor dat mijn koolhydraten/proteine inname op 70/30 ligt. Kwark, veel yoghurt. En gewoon mager, geen volle zuivel. Ten eerste zet dat aan en het kost je lichaam meer om het te verwerken = geen rendement.
Ik weet verder niet wat je doet, maar als je fitnest hoop ik verder wel dat je enigzins gezond en verantwoord eet anders kun je het net zo goed vergeten. Het heeft dan ook geen zin om je vol te gaan gooien met van die shakes, gewoon trainen, rusten en een shake voor en na de training nemen. (half uur erna, eventueel een uur dáárna nog een). OOK op rustdagen. Aangezien je dan gaat groeien.
En verder heb ik het niet echt nodig, ik fitness niet en ik doe alleen duursport en mijn martial artszszsz. Ik ben ook niet echt opzoek naar competie, squash dan wel, dat heerscht gewoon, maar aangezien ik al lang niet meer thuis woon en ik meestal met mijn pa ging (elke week) en af en toe met vrienden, 100 km verder, werkt dat niet echt meer. Maar ik ga nu wss. met een blokgenoot, gaaf.