Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 18:03
Verwijderd
Ik kreeg een mailtje en dat opende ik. Hierna is de pc heel traag geworden. Ik meteen een scanner, e.d. geinstalleerd en er wordt steeds een key in het register veranderd. Volgens mij komt het daardoor. Het probleem is alleen dat mijn scanner/firewall (esafe desktop) dat niet echt tegenhoudt. Hij zegt dat er een programmatje is dat probeert die key te veranderen. Als ik dan op "reject" klik, gebeurt het nog! Hoe kan ik hier nog wat aan doen? Of kan ik beter heel de pc opnieuw installeren?

BVD
Advertentie
Oud 13-07-2002, 18:14
Verwijderd
Gehackt, LMAO
Oud 13-07-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
henri schreef:
Gehackt, LMAO
shut yer trap
Oud 13-07-2002, 18:49
bam
bam is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik kreeg een mailtje en dat opende ik. Hierna is de pc heel traag geworden. Ik meteen een scanner, e.d. geinstalleerd en er wordt steeds een key in het register veranderd. Volgens mij komt het daardoor. Het probleem is alleen dat mijn scanner/firewall (esafe desktop) dat niet echt tegenhoudt. Hij zegt dat er een programmatje is dat probeert die key te veranderen. Als ik dan op "reject" klik, gebeurt het nog! Hoe kan ik hier nog wat aan doen? Of kan ik beter heel de pc opnieuw installeren?

BVD
ohkay dat noemen wij hier niet gehackt maar gewoon getroffen door een virus

niets aan de hand. Er zat waarschijnlijk een javascript in de email die je geopend heben die je nu geactiveerd heb.

In je regiedit zal nu waarschijnlijk een key staan bij de opstart directory die zegt dat hij het javascript moet activeren ofzo

Ik zou gewoon je alle belangrijke bestanden opslaan en alles op nieuw instaleren (ja, ook al die games/proggies) als je sommige programma's niet op cd zet ze dan ook gelijk op cd scheelt weer downloaden
Oud 13-07-2002, 19:48
Manuzhai
Manuzhai is offline
Probeer het met de online ViruScan van Symantec. http://security.symantec.com/ .
Oud 13-07-2002, 21:44
Verwijderd
Geef jezelf een tik elke keer dat je probeert Outlook op te starten. Misschien helpt het
Oud 13-07-2002, 21:48
M@rco
M@rco is offline
Dat is dus Yaha.E... heb precies hetzelfde gehad. Bij mij hielp System Restore... maar mss als je ff in dat Yaha topic hier kijkt, dat daar nog andere oplossingen in staan...
Oud 14-07-2002, 02:21
dystopia
dystopia is offline
1) Volgende keer graag een duidelijke topictitel
2) het kan wel bij dit topicje:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=138932

Regels voor berichten