Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2007, 01:38
Schuah
Schuah is offline
Hee allemaal, ff een vraag, omdat ik me verveel én omdat het me wel een soort van dwars zit:

Ik ben al 4,5 jaar barman in een heel gezellige pub. Nou zitten daar elke maandag 2 meisjes, die werkelijk een hele dag op 1 ice-tea kunnen leven. Maar het zijn wel 'onze maandagavondmeisjes'. Voor één van hen heb ik altijd al een zwak gehad, gewoon leuk en lief enzo.
Een paar maanden geleden, met stappen, eens echt aan de praat geraakt en de week erna gezoend. Heel leuk enzo, msn, telefoonnummers en alles uitgewisseld.
Was echt heel leuk, maar als ik haar me uit drinken of iets vroeg kreeg ik niet echt respons.

2 weken terug was ik lam genoeg, dus ik 'face to face' gevraagd of ze nou iets wilde ofzo misschien, en het antwoord was 'nee', omdat... ze had een vriend gehad enzo blabla (ik weet beter, via via connecties enzo)
Zou ik afgelopen week haar weer ontmoeten met stappen, maar ik was ziek, dus nicht dah. Meteen is ze weer enthousiast aan het sms-en, zit ze elke avond bij mij op 't terras enzo.

WTF moet ik hier nou mee? Duidelijk een soort gevalletje van 'wat je niet kan krijgen wil je hebben', maar dan anders. Want als ik dan aangeef dat ik wel wat meer wil dan dat zoenen elke week, wil zij dat niet.. Vaag toch? Vrouwen.. pff
Oud 25-04-2007, 07:14
Verwijderd
Ik vind het helemaal niet vaag. Ze wil gewoon wel flirten en zoenen en verder niets. Voor zo ver ik uit je bericht kan opmaken is ze daar ook heel duidelijk over.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 10:01
Verwijderd
Hoezo, 'moeilijk' meisje? Alle vrouwen zijn vreselijk inconsistent en weten in de regel totaal niet wat ze willen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 10:17
remy476
remy476 is offline
tja je begint wanhopig te worden merk ik. Misschien heeft ze pas een lange relatie achter de rug ofzo. Misschien moet je er met haar een (via sms) erover hebben.
Oud 25-04-2007, 11:18
botervleug
botervleug is offline
Ze wil zich geliefd voelen maar verder niks. Ze houdt je aan het lijntje omdat het goed voor haar ego is vanwege die relatie die ze noemde zal daar wel niet zoveel van over zijn. Laat haar een tijdje met rust en probeer het dan weer, of geef helemaal op.

Tenzij je haar een plezier wil doen en gewoon blijven flirten, maar dan kun je ondertussen wel gerust iemand anders zoeken.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 11:29
Dith
Dith is offline
Of ze vindt de pub gewoon leuk en papt met jou aan om goedkoper drinken te krijgen.
Oud 25-04-2007, 11:58
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2007 @ 11:01 :
Hoezo, 'moeilijk' meisje? Alle vrouwen zijn vreselijk inconsistent en weten in de regel totaal niet wat ze willen.
Nee hoor, jij let alleen niet op.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 12:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Schuah schreef op 25-04-2007 @ 02:38 :

WTF moet ik hier nou mee? Duidelijk een soort gevalletje van 'wat je niet kan krijgen wil je hebben', maar dan anders. Want als ik dan aangeef dat ik wel wat meer wil dan dat zoenen elke week, wil zij dat niet.. Vaag toch? Vrouwen.. pff
Nou en, dan ga je toch elke week zoenen en ondertussen naar iets anders op zoek?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 18:34
Vice
Vice is offline
Ze houdt je aan het lijntje.
Oud 25-04-2007, 18:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-04-2007 @ 08:14 :
Ik vind het helemaal niet vaag. Ze wil gewoon wel flirten en zoenen en verder niets. Voor zo ver ik uit je bericht kan opmaken is ze daar ook heel duidelijk over.
Dit.
En juist als je iemand minder aandacht geeft komt die persoon vanzelf weer met meer aandacht naar je terug
Oud 25-04-2007, 22:02
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Oud 25-04-2007, 22:18
Schuah
Schuah is offline
Citaat:
Dith schreef op 25-04-2007 @ 12:29 :
Of ze vindt de pub gewoon leuk en papt met jou aan om goedkoper drinken te krijgen.
Niet in mijn pub, ik heb in 4 jaar denk ik 3 drankjes weggegeven

Maar alle reacties: duidelijk.

Maar 't blijft irritant
Oud 25-04-2007, 23:38
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Gelukkig weten jongens het wel altijd.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:42
first eror
first eror is offline
Citaat:
Lyne schreef op 26-04-2007 @ 00:38 :
Gelukkig weten jongens het wel altijd.
Keihard pompen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren