Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 08:39
Verwijderd
bron: http://www.cnn.com/2002/TECH/science....ap/index.html

Bush praised for opting out of Earth Summit
Secretary of State Colin Powell expected to attend
August 15, 2002 Posted: 10:27 AM EDT (1427 GMT)

Bush administration officials haven't announced who will represent the U.S. at the U.N. Earth Summit, but Secretary of State Colin Powell is expected to attend.

WASHINGTON (AP) -- Conservative activists are praising President George W. Bush's apparent decision to send Secretary of State Colin Powell to a U.N. conference on global ecology rather than attending the once-a-decade summit himself as his father did in 1992.

With the summit little more than two weeks away, there are no plans for Bush to go the conference, which conservatives have taken as a sign he will not attend.

"We applaud your decision not to attend the summit in person," said an August 2 letter to Bush from Fred L. Smith Jr., president of the Competitive Enterprise Institute, and 30 other conservative activists who support Bush.

The letter warns of likely widespread anti-United States sentiment among the participants at the World Summit on Sustainable Development being held August 26 through September 4 in Johannesburg, South Africa. Other signers include Paul M. Weyrich of Coalitions for America, Grover Norquist of Americans for Tax Reform and David A. Keene of the American Conservative Union.

"Your presence would only help to publicize and make more credible their various anti-freedom, anti-people, anti-globalization and anti-Western agendas," they wrote Bush. "We also strongly support your opposition to signing new international environmental treaties or creating new international environmental organizations at the Johannesburg summit."

The White House has been silent so far about who will lead the U.S. delegation to the summit. Administration officials say an announcement will come soon, but Powell is expected to attend.

This is the fourth summit in four decades where world leaders and environmentalists have gathered to address the environmental costs of feeding, clothing and housing the Earth's growing population.

For environmentalists, the series of talks reached a height in 1992 at Rio de Janeiro, Brazil, when Bush's father, George H.W. Bush, then the president, was among 110 world leaders who agreed to tackle problems in forestry, biodiversity and climate change.

The conservatives say those talks were a mistake for the elder Bush, one that his son is now wise to avoid.

"Why would you go to a party when they want to throw pies at you?" Smith said in an interview. "The fortunate thing is when 40,000 goofies get together, not much happens."

Global approaches
In 1972 at Stockholm and in 1982 at Nairobi, each of the U.S. delegations was led by the chairman of the White House Council on Environmental Quality.

The current chairman, James Connaughton, has not said whether he will attend. More than 100 world leaders -- either the head of state or a minister-level representative -- have announced they will be at the summit.

Many among them share a deep concern about the state of the world's ecological systems, and some have said they also worry about a lack of leadership and lackluster U.S. support for global approaches.

Summit leaders say they will try to solidify commitments made over the past year to open markets to developing countries and increase financing to them. They also cite challenges such as 2 billion people living on $2 or less a day, more burning of fossil fuels blamed for climate change and damage to a quarter of the world's coral reefs.

Connaughton said whoever represents the United States will emphasize both the U.S. commitment to creating lasting partnerships and also the idea that each nation bears responsibility for its own development.

"It doesn't mean they go it alone. But each nation has to take that task onto itself to look at sustainability," he said recently.

Some environmental leaders view this year's summit as a last, best chance to convert high hopes into deeds.

"There is a real sense of urgency," U.N. Undersecretary-General Nitin Desai, who will chair the summit, told reporters this week. "In many cases we are talking about slipping back."

Sowing seeds
In the weeks leading up to the summit, Desai has campaigned to sow seeds of hope while also warning that disappointment will only confirm widespread pessimism about the world's ability to deal with what he says is a growing crisis.

"We will be endangering all of the things we have achieved and we will not have another chance," he told summit leaders at the Brazilian Embassy in Washington earlier this month. "There is no major global event planned beyond Johannesburg which allow us to retrieve lost ground. This is it."

Gus Speth, dean of Yale University's School of Forestry and Environmental Studies, said world leaders are running out of time because the world economy is projected to double in size every 25 years.

"We have squandered more than 20 years on these global-scale issues and this period we're in is truly our last chance to get it right," Speth said.

The uncertainty about U.S. participation reflects deeper questions in the environmental community about Bush's approach to global challenges in the wake of his rejection last year of the Kyoto climate treaty.

"People around the world are seriously concerned that the Bush administration is undermining the World Summit instead of working with other countries to benefit everyone," Sierra Club director Michael Dorsey said.

Wat vinden jullie van de houding van Bush en andere conservative Amerikanen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 09:23
Gatara
Gatara is offline
Wat ik ervan vind?

Even een rijtje:

- arrogant
- zelfingenomen
- egocentrisch
- egoistisch
- bekrompen
- respectloos
- betweterig (zonder stevige argumenten die hun ideeen ondersteunen)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:49
arrebar
arrebar is offline
ik zou het liefst bush eens in een neit geventileerde garage willen zetten met 20 van die smerige grote amerikaanse autos kan die zelf zien en ruiken hoe slecht het is
fuck the usa
Oud 20-08-2002, 13:01
twiety
twiety is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Wat ik ervan vind?

Even een rijtje:

- arrogant
- zelfingenomen
- egocentrisch
- egoistisch
- bekrompen
- respectloos
- betweterig (zonder stevige argumenten die hun ideeen ondersteunen)
Inderdaad. Niets aan toe te voegen.

Voor de liefhebbers heb ik nog even wat leesvoer en humor bij elkaar gezet:

http://www.americanfreedomnews.com/a...ushsecrets.htm
Familie Bush handelde ook al met de nazi's.. Opa Bush zelfs veroordeeld!

http://www.msnbc.com/news/795649.asp?0bl=-0&cp1=1
VS hielp Irak tijdens Irak-Iran oorlog en wisten van inzet chemische wapens

http://www.haagschecourant.nl/CDA/re...61297_,00.html
VS trekt handen af van Strafhof

http://www.volkskrant.nl/nieuws/denh...941220422.html
VS voeren druk over Strafhof op

http://krant.telegraaf.nl/krant/arch....strafhof.html
Politiek laaiend na oorlogstaal VS

http://www.nrc.nl/nieuws/buitenland/1025932875881.html
Irritatie in Europa over 'extremisme' VS

http://www.theregister.co.uk/content/6/26134.html
De VS proberen ons weer eens te belazeren.. voor de zoveelste keer

http://www.volkskrant.nl/nieuws/inte...357224688.html
VS zeggen 'nucleaire belofte' vaarwel

http://nu.nl/document?n=53495
Plan VS voor gebruik kernwapens

http://nu.nl/document?n=60222
VN-commissaris mensenrechten weggewerkt door VS

http://www.newhouse.com/archive/story1a041002.html
In de VS brokkelen de rechten snel af, alles onder het mom van terrorismebestrijding.

http://www.drparsons.fsnet.co.uk/georg.html
Het verhaal achter George Bush

http://www.realchange.org/
Skeleton Closet: All the Dirt on All the Candidates -
Because character DOES matter

http://www.bushorchimp.com/
Bush or Chimp
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:
Inderdaad. Niets aan toe te voegen.
dus zo pim fortuyn is twiety toch niet....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:47
Verwijderd
Zijn vader zou in 1992 ook al niet komen, maar op het laatste moment was hij er opeens wel. Ik denk dat het met Bush ook zo gaat, waarschijnlijk omdat hij bang is voor aanslagen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:04
twiety
twiety is offline
Citaat:
wouszer schreef:
dus zo pim fortuyn is twiety toch niet....

Nou, ook Pim had wel stevige aanmerkingen op de Amerikaanse militaire operaties, maar stond inderdaad meer achter de Amerikanen dan ik. Al was dat voornamelijk in uitspraken vlak na 11 september, en toen hadden ook veel andere Nederlanders er meer begrip voor als het zo zou zijn dat Amerika er 's flink op los ging slaan in Islamitische landen, met name Afghanistan. Mocht je meer interesse hebben in de brede visie van Pim op Europa, met wat standpunten over de politiek t.a.v. de VS, dan beveel ik 'Zielloos Europa' aan.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:
*stuk tekst*
het ging me meer om het milieu-aspect
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:44
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
jullie grijpen ook alles s aan om bush maar zwart te maken he?

Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:54
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:

Nee hoor, alleen de goeie redenen.
Oud 20-08-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef:

Laat jij maar wat positieve dingen van Bush zien dan..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:28
twiety
twiety is offline
Citaat:
wouszer schreef:
het ging me meer om het milieu-aspect
Het ging mij meer om het nemen van verantwoordelijkheid, dus het er naartoe gaan. Al is het om daar te vertellen dat je je er niks van aan wil trekken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 08:32
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
Glow schreef:

Laat jij maar wat positieve dingen van Bush zien dan..
hij heeft bin laden toch uit afganistan verjaagt?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 09:27
Stinkhippie
Stinkhippie is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
Zo'n "fan" van Bush en dan nog niet eens zeker over zijn acties...

Ik vind dat je wel erg dom over komt!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 09:33
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
[QUOTE]Stinkhippie schreef:
[B]

UOTE]

Tssk! jij wil toch ook niet dat je vriendin een hoofdoekje om zou moeten nou dan!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 13:42
PaulSimon
PaulSimon is offline
[QUOTE]Fitnesboy schreef:
[B]
Citaat:
Stinkhippie schreef:

UOTE]

Tssk! jij wil toch ook niet dat je vriendin een hoofdoekje om zou moeten nou dan!
*mengt zich voor t eerst in disvcussie op actualiteit&nieuws*

je bent toch niet zeker over zn acties of wel dan?
feit is gewoon dat amerika de m8 heeft in de wereld en helaas vrijwel alles kan maken, mits zet goed spelen
bush is gewoon net zo schijnheilig als de rest van de vs
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef:
het schijnt dat de noordelijke alliantie, en ook alle lokale strijdheren die "ineens" opdoemden nadat de Taliban waren afgevoerd om gemarteld te worden, nog steeds de vrouwen verplichten een hoofddoek te dragen... nogal logisch, het is een (voornamelijk) islamitisch land, en daar geldt de Islam als richtlijn (correct me if I'm wrong). En het is niet de taak van Bush om mensen van hun geloof af te helpen, nietwaar?
En is er enig bewijs dat Bin Laden weg is uit Afghanistan? Als hij een paar weken geen tapes naar Al-Jazeera stuurt, hoeft hij nog niet meteen weg te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 16:12
BBEM
BBEM is offline
i hate americans
Oud 21-08-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef:
i hate americans
de meeste republikeinen dan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:57
FabI13
FabI13 is offline
Nee wij willen Bush niet zwart maken maar denk een logisch na ;

- vader Bush komt aan de macht: Whoops, de golfoorlog breekt uit

- zoonlief Bush komt aan de macht: Ogh nee, WTC naar de maan en Taliban-"oorlog" beekt uit

Leuke familie hoor
Oud 21-08-2002, 18:26
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
wouszer schreef:
de meeste republikeinen dan.
nee gewoon de doorsnee amerikaan
Oud 21-08-2002, 20:54
REIE
REIE is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
Met de juiste middelen (een gigantisch leger waar je meer geld aan uitgeeft dan aan onderwijs) hoef je niet Bush te zijn om een baard met grootheidswaanzin weg te jagen.

En ja, ook ik moet weinig hebben van republiekeinen of conservatieven!

REIE
Oud 22-08-2002, 08:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
Jij weet meer dan wij?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:12
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Jij weet meer dan wij?
tuurlijk weet hij meer dan ons:
hij is een bush-fan,
hij is dus superieur aan ons, de lagere soort mensen

(btw, dat was sarcasme)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:14
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:

1. wie zegt dat hij eigenlijk wel in afghanistan was??
2. wie zegt dat als hij in afghanistan was, wel verjaagd is??

en wat is er zo geweldig aan de vs, ze hebben met hun hele leger niet eens 1 mannetje kunnen pakken

ze hebben hem verjaagd.... stoer hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2002, 18:15
Joostje
Joostje is offline
vraag me af waar hij die bin laden heen heeft gejaagd? of dat er bewijs van is dat hij dat heeft gedaan? of dat daadwerkelijk nut heeft gehad?
Oud 22-08-2002, 18:22
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

tuurlijk weet hij meer dan ons:
hij is een bush-fan,
hij is dus superieur aan ons, de lagere soort mensen

(btw, dat was sarcasme)
je kent mischien wel moeilijke woorden! maar toch is het amerikaanse legen vet sterk en heeft hij osama een flinke klap gegeven!!!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:29
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
je kent mischien wel moeilijke woorden! maar toch is het amerikaanse legen vet sterk en heeft hij osama een flinke klap gegeven!!!
ten eerste, het is legeR en niet legeN
VET sterk, DUDE!!!! je bent fucking 19, dan gebruik je toch geen woorden als VET
whahahahahaha

ten tweede, de vs heeft de taliban een flinke klap gegeven en niet osama bin laden
begrijp je het verschil?????
ik denk dat het osama niets uitmaakt of hij nou aanslagen uit afghanistan moet plannen of uit soedaan
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:51
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

VET sterk, DUDE!!!! je bent fucking 19, dan gebruik je toch geen woorden als VET
whahahahahaha

wat heb jij ?

btw

Ik vind het goed dat er ook nog mensen zijn die voor bush zijn!
Die moeten zich vooral niet laten beinvloeden door deze llinkse bullshit
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:14
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

whahahahahaha

ten tweede, de vs heeft de taliban een flinke klap gegeven en niet osama bin laden
begrijp je het verschil?????
ik denk dat het osama niets uitmaakt of hij nou aanslagen uit afghanistan moet plannen of uit soedaan
nou en sudan schrijf je zo of als soedan! je moet niet zo stom doen als je het zelf niet weet en je maakt zelf ook hues wel eens typfouten!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:15
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
TefnachT schreefIk vind het goed dat er ook nog mensen zijn die voor bush zijn!
Die moeten zich vooral niet laten beinvloeden door deze llinkse bullshit [/B]
dat vind ik ook. tegenwoordig doet iedreen net zo stom als die geitensokken!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef:
dat vind ik ook. tegenwoordig doet iedreen net zo stom als die geitensokken!!!!
ja de vliegtuigen in het wtc kwamen van links!
iedereen een gelijke kans geven (dus ook de generaties na ons) is niet meteen "geitensokken".
en het is niet "llinkse bullshit" als je niet direct alles wat een regering zegt, gelooft.
en anders zijn het nog steeds geitenWOLLEN sokken
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 23:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Die moeten zich vooral niet laten beinvloeden door deze llinkse bullshit
Als "ze" nu ook nog eens kunnen bewijzen dat het waar is wat "ze" zeggen..... maar daar ben ik nog op het wachten.....

Nou? Hoe weet je dat de VS Bin Laden uit Afghanistan heeft
geschopt?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 14:04
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Als "ze" nu ook nog eens kunnen bewijzen dat het waar is wat "ze" zeggen..... maar daar ben ik nog op het wachten.....

Nou? Hoe weet je dat de VS Bin Laden uit Afghanistan heeft
geschopt?
ik zeg niet dat het waar is maar dat je hier geen andere mening mag hebben om dan maar als dom te worden bestempelt enn dat gebeurt vooral door mensen die groenlinks en sp standpunten hebben. Die zijn hier fors in de meerderheid
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 14:21
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

ik zeg niet dat het waar is maar dat je hier geen andere mening mag hebben om dan maar als dom te worden bestempelt enn dat gebeurt vooral door mensen die groenlinks en sp standpunten hebben. Die zijn hier fors in de meerderheid
Ja en vooral de mensen van de PVDA enzo!!!! die willen het liefst alle mensen maar in een hojkje stoppen en alle boeren hun land afnemen!!!!! ze vinden een dier belangrijker dan een mens!!!!! dat soort stomme hippies zijn een bedrijging voor de maatschappij en ziouden we gewoon het land uit moeten zeten!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 14:42
Stff
Stff is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:

ooit gehoord van woorden godsdienst, cultuur & respect???
Oud 23-08-2002, 14:50
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Van mij mag je gerust een andere mening verkondigen als je maar respect toont

En mensen die eenzelfde mening als ik hebben maar geen respect tonen voor anderen, kunnen van mij ook geen respect verwachten.

Maar nu gaan we te zeer off topic......
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 14:54
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Stff schreef:

ooit gehoord van gelijkheid onderdrukking>
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
ooit gehoord van gelijkheid onderdrukking>
bedoel je in afghanistan? sorry hoor maar heeft iemand het afghaanse volk ooit verboden te emigreren of niet islamitisch te zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef:
Nee, ja! Wát een wereldprestatie!

Hij is niet dood, 't conflict broeit nog steeds, Afghanistan moet 't verder maar uitzoeken en Amerika kan verder geen reet aan Bin Laden doen. Topprestatie van Bush, hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Stff schreef:

Ah! Jij bent er zó een!

Jij vind zeker ook dat Amnesty International e.d. onzin zijn?

Respecteren van culturen. Schei nou toch even UIT man! http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21531 -- Respecteren! Die vrouw moet gewoon gestenigd worden!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:59
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:

nou en sudan schrijf je zo of als soedan! je moet niet zo stom doen als je het zelf niet weet en je maakt zelf ook hues wel eens typfouten!!!!!
ik weet niet van welke planeet jij komt maar in nederland schrijf je soedan en niet sudan

http://www.cmo.nl/smo/soedan.html
http://www.ddh.nl/int/overheid/ambass/soedan.html

en het is hEUs en niet hUEs

ik heb echt het gevoel dat jij niet 19 jaar ben maar 12 of zo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Jij vind zeker ook dat Amnesty International e.d. onzin zijn?

AI zal ook pleiten voor respect voor (een ander) geloof en/of cultuur; vaak is dit ook een basisbeginsel van een stabiliteit
wat betreft mensenrechten.
AI strijdt voor mensenrechten. Mensenrechten zoals deze
omschreven worden door de VN.
Als een cultuur of geloof zich daar niet aan houdt zal ze daar
tegen strijden, maar dat wil nog niet zeggen dat ze cultuur
en/of geloof NIET respecteert! Ze respecteert domweg het
schenden van de mensenrechten niet.

Ik snap daarom dus ook niet jouw opmerkingen tegenover Stff.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:12
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
[QUOTE]CraigDavid schreef:
[B

ik weet niet van welke planeet jij komt maar in nederland schrijf je soedan en niet sudan

ik heb echt het gevoel dat jij niet 19 jaar ben maar 12 of zo [/B]UOTE]
dan had jij het nog fout anders!!!! dus jij moet niet moeilijk doen over typfouten als je ze zelf ook maakt!!!! en dan nog vind ik dat dit niet zoveel meer met het echte onderwerp te maken heeft! maar dat had ik al gezegt! je moet gewoon luisteren en weer op het onderwerp reageren!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 11:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Hij is dyslectisch (meent hij), dus misschien moet je je post maar ff weghalen.
okidoki
Oud 24-08-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:

AI zal ook pleiten voor respect voor (een ander) geloof en/of cultuur; vaak is dit ook een basisbeginsel van een stabiliteit
wat betreft mensenrechten.
AI strijdt voor mensenrechten. Mensenrechten zoals deze
omschreven worden door de VN.
Als een cultuur of geloof zich daar niet aan houdt zal ze daar
tegen strijden, maar dat wil nog niet zeggen dat ze cultuur
en/of geloof NIET respecteert! Ze respecteert domweg het
schenden van de mensenrechten niet.

Ik snap daarom dus ook niet jouw opmerkingen tegenover Stff.
Sorry, maar tegen iets strijden maar tegelijk wél respecteren bestaat niet, i.m.o.

VN=Westers. M.a.w. Westerse arrogantie om onze normen en waarden op te dringen aan dat soort achterlijke volkeren. Dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:23
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

VN=Westers. M.a.w. Westerse arrogantie om onze normen en waarden op te dringen aan dat soort achterlijke volkeren. Dat bedoel ik.
De VN word door de VS anders vaak gezien als een orgaan voor de 'tegenstanders' (oftewel de Arabische landen, bedoelen ze dan) van de VS om hun anti-westerse sentimenten te uiten. Daarom zien ze ook steeds minder in het orgaan.
Oud 24-08-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef:
ik heb ehm anders nooit op tv gezien met een stok in zijn handen O.Bin Laden achterna rennend
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef:
Ja en vooral de mensen van de PVDA enzo!!!! die willen het liefst alle mensen maar in een hojkje stoppen en alle boeren hun land afnemen!!!!! ze vinden een dier belangrijker dan een mens!!!!! dat soort stomme hippies zijn een bedrijging voor de maatschappij en ziouden we gewoon het land uit moeten zeten!!!!!
ga zow door en u komt er wel
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:35
Verwijderd
[QUOTE]Fitnesboy schreef:
Citaat:
CraigDavid schreef:
[B

ik heb echt het gevoel dat jij niet 19 jaar ben maar 12 of zo
Citaat:
UOTE]
dan had jij het nog fout anders!!!! dus jij moet niet moeilijk doen over typfouten als je ze zelf ook maakt!!!! en dan nog vind ik dat dit niet zoveel meer met het echte onderwerp te maken heeft! maar dat had ik al gezegt! je moet gewoon luisteren en weer op het onderwerp reageren! [/B]
ik vind gezegt met een t geen typefout....sorry.....maar een grammaticale fout en dat zegt wel wat over je intelligentie.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten