Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben je een meisje/jongen? Meisje Hoe oud ben je? 18 Wat voor een opleiding volg je? VWO 1. Ben je op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt? Ja, ik kijk het nieuws dagelijks en ik lees de nieuwsberichten online. 2. Ben je het eens met de stelling: Veiligheid gaat voor privacy. Eens/oneens, en beargumenteer je keuze. Tot op zekere hoogte: eens. Ik vind veiligheid erg belangrijk, maar het moet niet zo worden dat de politie zomaar overal binnen kan komen lopen om even te checken of je niks terroristisch voorbereid oid. 3. Vind je dat de overheid het terrorismegevaar goed bestrijdt? Beargumenteer je mening. Ik weet hierover niet genoeg om er een mening over te hebben. 4. Ben je bang dat er een terroristische aanslag zal plaatsvinden in Nederland. Beargumenteer je mening. Nee, ik denk dat het vrij nutteloos is om daar bang voor te zijn. Je weet niet óf het gebeurd, en als het gebeurd kun je er niets meer aan doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde Po Statistiek, Helpp! N.A | 0 | 19-03-2009 20:33 | |
Eten & Drinken |
enquete! ikkuh15 | 18 | 13-10-2006 17:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[enquete] Max Havelaar Carriteras | 3 | 25-11-2005 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Autochtone Nederlanders en stereotypen over allochtonen VU-Onderzoeker | 58 | 07-01-2005 22:06 | |
Films, TV & Radio |
grootste persoon van nederland goodfella | 124 | 16-11-2004 20:07 | |
Eten & Drinken |
enquete: snackgedrag, zo klaar FrantiC | 43 | 16-10-2003 16:13 |