Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2007, 15:48
Purgatori
Purgatori is offline
Lo,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor 3 volwassen personen voor 2dagen disney en 1nacht slapen, ik kom er alleen niet helemaal uit en weet ook niet zo goed waar ik op moet letten (eerste keer dat ik zelf aan de gang ga).

Allereerst, is het mogelijk om te vliegen en dicht te landen bij Disney? Is het aan te raden om te vliegen?

Je kunt ook met de trein, is dit aan te raden? (lijkt me persoonlijk minder fijn).

Wat zijn de kosten ongeveer?

Ik heb zelf gezien op de website van disney dat het 309 euro is voor 3 volwassenen voor de 2dagen/1nacht. '2-daags 'Hopper' ticket '.

Alvast dank
Advertentie
Oud 11-05-2007, 19:18
Boef
Boef is offline
Houdt er rekening mee dat vliegen best lang duurt. De vlucht op zichzelf niet natuurlijk, maar de reistijd naar Schiphol, het van te voren op tijd aanwezig zijn, vliegen, wachten op koffers en dan nog naar Disneyland is bij elkaar net zo lang als met de trein denk ik. (Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je woont).
Als je op tijd een treinkaartje (Thalys) koopt zijn daar vaak ook nog leuke kortingen te vinden. Je kan ook zonder Thalys, maar dan doe je er wel langer over. Als je met meerdere mensen bent kan het misschien ook lonen om met de auto te gaan?

Ik weet dat je vanaf het centrum van Parijs ongeveer 3 kwartier in de metro zit om bij Disneyland te komen. Verder heb ik geen ervaring/tips voor je.
Oud 11-05-2007, 23:49
Phie.
Phie. is offline
Door de hoge toeslagen is vliegen volgens mij een stuk duurder dan met de Thalys. De toeslagen zijn al € 90 p.p. en daar heb je volgens mij ook wel een treinkaartje voor zeker als die drie personen student zijn. Zal iig allemaal wel op de website van Ns internationaal staan
Oud 13-05-2007, 13:20
Balance
Balance is offline
Ik ben in de herfstvakantie 4 dagen (3 nachten) naar Disneyland Parijs geweest. We gingen met de Thalys. Als je vroeg boekt kun je de goedkoopste kaarten krijgen. Uit m'n hoofd gezegd was je dan voor 75 euro van elk station in Nederland naar het station in Disneyland zelf en weer terug. Het was heel relaxed reizen. Eerst op eigen gelegenheid naar Brussel en daar met de Thalys. Je bent er eigenlijk echt zo, ik geloof dat het een uurtje of 3 / 4 was.

Ik zou gewoon een Disney hotel nemen, maar dan wel een van de achterste (Cheyenne of Santa Fe). Die zijn het goedkoopst, maar wel erg dichtbij Disney. Je kan het met gemak lopen, maar er gaat ook elke 10 minuten een busje van het hotel naar Disneyland. Je kan ook dichterbij gaan zitten, maar dan betaal je voor faciliteiten waar je waarschijnlijk niet eens gebruik van maakt. Kijk eens rond op boekingsites voor de prijzen. Het ligt er nogal aan in welke periode je gaat en of er acties zijn.
Oud 13-05-2007, 13:25
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2007 @ 14:20 :
Ik ben in de herfstvakantie 4 dagen (3 nachten) naar Disneyland Parijs geweest. We gingen met de Thalys. Als je vroeg boekt kun je de goedkoopste kaarten krijgen. Uit m'n hoofd gezegd was je dan voor 75 euro van elk station in Nederland naar het station in Disneyland zelf en weer terug. Het was heel relaxed reizen. Eerst op eigen gelegenheid naar Brussel en daar met de Thalys. Je bent er eigenlijk echt zo, ik geloof dat het een uurtje of 3 / 4 was.

Ik zou gewoon een Disney hotel nemen, maar dan wel een van de achterste (Cheyenne of Santa Fe). Die zijn het goedkoopst, maar wel erg dichtbij Disney. Je kan het met gemak lopen, maar er gaat ook elke 10 minuten een busje van het hotel naar Disneyland. Je kan ook dichterbij gaan zitten, maar dan betaal je voor faciliteiten waar je waarschijnlijk niet eens gebruik van maakt. Kijk eens rond op boekingsites voor de prijzen. Het ligt er nogal aan in welke periode je gaat en of er acties zijn.
Weet je toevallig nog die totaal prijzen voor met de trein? En ik dacht dat er ook van die site's ware waar je gewoon alles in 1 kan boeke ofzo? Dat je gewoon ticket, hotel en reis allemaal 1x geregeld hebt?
Oud 13-05-2007, 15:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 13-05-2007 @ 14:25 :
Weet je toevallig nog die totaal prijzen voor met de trein? En ik dacht dat er ook van die site's ware waar je gewoon alles in 1 kan boeke ofzo? Dat je gewoon ticket, hotel en reis allemaal 1x geregeld hebt?
Ik heb 75 euro betaald voor mijn retour van mijn woonplaats naar Disneyland en terug. Met de Thalys dus.
Verder heb ik toen 245 euro betaald voor 4 dagen Disneyland, waarvan 3 nachten verblijf in Hotel Cheyenne met ontbijt en toegang tot de parken. Dus 320 euro alles bij elkaar.

Er zijn ook wel sites waar je alles in één kan regelen, maar vaak ga je dan met de bus óf je betaalt veel meer voor de Thalys. In de tijd dat ik boekte kon ik nog voordeelkaarten (en evt. jongerenkaarten) krijgen. En dat is toch wel goedkoper dan als je de volle mep voor een volwassene betaalt.
Oud 14-05-2007, 08:52
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2007 @ 16:04 :
Ik heb 75 euro betaald voor mijn retour van mijn woonplaats naar Disneyland en terug. Met de Thalys dus.
Verder heb ik toen 245 euro betaald voor 4 dagen Disneyland, waarvan 3 nachten verblijf in Hotel Cheyenne met ontbijt en toegang tot de parken. Dus 320 euro alles bij elkaar.

Er zijn ook wel sites waar je alles in één kan regelen, maar vaak ga je dan met de bus óf je betaalt veel meer voor de Thalys. In de tijd dat ik boekte kon ik nog voordeelkaarten (en evt. jongerenkaarten) krijgen. En dat is toch wel goedkoper dan als je de volle mep voor een volwassene betaalt.
320 bij elkaar, das wel behoorlijk goedkoop. De kaartjes alleen al voor 3 personen is 309 totaal.

Waar kun je van die korting dingen halen enzo?
Oud 24-05-2007, 00:48
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 14-05-2007 @ 09:52 :
320 bij elkaar, das wel behoorlijk goedkoop. De kaartjes alleen al voor 3 personen is 309 totaal.

Waar kun je van die korting dingen halen enzo?
Ik denk dat ze per persoon bedoelt.
Advertentie

Regels voor berichten