Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Iedereen z'n eigen smaak. Ik vind het dus toch knap dat iedereen wel iets leuk vindt op Comedy Central.
Zo vind ik Scrubs, Southpark, Teachers, Two Pints of Lager, Californication, 70's Show echt prachtig. idd Veel meer dan "de andere zenders". Maar van al die herhalingen wordt ik soms idd ook wel ziek... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ja, sommige dingen zijn gewoon echt te stom voor woorden
![]() Maar South Park kijk ik iedere dag, dat is gewoon te gaaf. Frasier ook, overigens. Californication heb ik allemaal al gezien, ook niet slecht (maar het is 10x leuker wanneer je 4 eps na elkaar kijkt). That 70's Show kijk ik ook vaak, maar dan alleen als ik suf in bed lig. Zelfde geldt voor Teachers, maar dat vind ik meer een soort drama dan comedy. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Comedy Central keek ik in het begin vrij vaak, omdat het nieuw was, maar ze hebben weinig wat me interesseert. 'Frasier' is leuk, maar die afleveringen heb ik ook al 100 keer gezien. 'Teachers' begon leuk, maar werd al gauw saai. Die stand-up comedy is ook niet je van dat. 'The Daily Show' vond ik altijd leuk, maar één keer per week een Global Edition zuigt echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Californication is zonder twijfel de leukste serie van het afgelopen jaar.
Daarnaast hebben ze scrubs, south park (gelukkig zenden ze ook de latere seizoenen uit, de eerste zijn van niveau 0 ), family guy en teachers. Allemaal erg sterke series. Jammer dat ze nu ook van die trieste series als 8 simple rules en the fresh prince gaan uitzenden ![]() (dat naked and funny is wel het allerslechtste ooit gecreëerd, maar dat wordt dan ook alleen maar om 4:30 uitgezonden ofzo)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder vind ik South Park, Family Guy, Californication, die show van Sacha Baron Cohen wel leuk. Teachers kan ik niet begrijpen, paar keer geprobeerd te kijken, maar ik kan het niet waarderen. Frasier kan ik soms wel waarderen, ik kan er iig naar kijken. Voor de rest heb ik niet bewust naar de overige series gekeken. Ik vind het wel een leuke zender, ondanks de enorme hoeveelheid herhalingen. Voor de rest is er ook geen zak op tv.
|
Het is wel jammer dat het zulke oude dingen zijn;
De Ali G show ging bijvoorbeeld nog over Bush vs. Kerry, om over the Fresh Prince maar te zwijgen. (Frasier is oud, maar nog wel te doen) Ze begonnen eerst heel sterk, met oa. the office US en reno 911, maar die zijn plots helemaal verdwenen. Ik vind dat American Dad uitgezonden moet worden, Drawn Together, Daily Show, Futurama, That's my bush Als je nu een nacht lang kijkt, zie je wel 3 keer dezelfde aflevering van een serie, terwijl er zoveel is om uit te zenden. Maar ik kijk toch maar, want op de andere zenders is meestal alleen seksreclame.... |
![]() |
|
De eerste afleveringen van Teachers vond ik wel oké, maar nadat Simon (uit Love Actually) eruit verdween vond ik er weinig meer aan. Overigens vind ik het ook meer drama met enkele komische elementen dan een echte comedy. Wat ik heel irritant aan Comedy Central vind is dat ze de uitzendtijden steeds aanpassen. Als ik klaar wil gaan zitten voor South Park is vaak het eerste reclameblok al gestart, of erger nog, is de slotscène al begonnen...
|
![]() |
||
Citaat:
De reclameblokken zijn allemaal hetzelfde. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() That's my bush is na twee episodes (en dat is dan bijna de hele serie, dat scheelt) niet meer leuk. Carson Daily blijft wel leuk. Futurama is een must, helemaal de nieuwe eps. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|