Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 13:45
Jochemska
Jochemska is offline
Hallo,

ik voel me al een hele tijd meer dan normaal aangetrokken tot een meisje. er zijn alleen wat obstakels. Ik ken het meisje in kwestie niet.
ik heb haar ongeveer een jaar geleden voor het eerst gezien bij een concert, we hadden wel wat oogcontact enzo, maar verder niks gedaan omdat ik nogal slecht ben op sociaal vlak. daarna heb ik haar bij toeval nog een aantal keer gezien bij concerten en festivals, maar nooit iets geprobeerd.

ik zou heel graag een keer contact met haar willen maken, maar ik heb nog nooit de moed gehad iets te doen. hebben jullie tips ofzo?
ik kom haar dus ook niet al te vaak tegen dus het is maar de vraag wanneer ik haar weer tegenkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2007, 14:23
Lente
Lente is offline
als je haar weer tegenkomt zeg je gewoon 'hoi' tegen haar, zij zegt vast iets terug en dan heb je een gesprek
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 14:59
Verwijderd
^ Zoiets ja, gewoon aanspreken. Het zal haar vast ook wel opgevallen zijn dat jullie vaak bij dezelfde concerten zijn. Iets als 'Jou heb ik vaker gezien, lekkere muziek is dit toch hè?'
Voordeel van elkaar daar telkens tegenkomen is dat je meteen een gespreksonderwerp hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 17:48
Agness3
Agness3 is offline
Citaat:
Jochemska schreef op 06-05-2007 @ 14:45 :
Hallo,

ik voel me al een hele tijd meer dan normaal aangetrokken tot een meisje. er zijn alleen wat obstakels. Ik ken het meisje in kwestie niet.
ik heb haar ongeveer een jaar geleden voor het eerst gezien bij een concert, we hadden wel wat oogcontact enzo, maar verder niks gedaan omdat ik nogal slecht ben op sociaal vlak. daarna heb ik haar bij toeval nog een aantal keer gezien bij concerten en festivals, maar nooit iets geprobeerd.

ik zou heel graag een keer contact met haar willen maken, maar ik heb nog nooit de moed gehad iets te doen. hebben jullie tips ofzo?
ik kom haar dus ook niet al te vaak tegen dus het is maar de vraag wanneer ik haar weer tegenkom
Heey Heey,

Ik heb even een vraagje aan jullie, wat moet ik doen met dit verhaal..

Ik loop met een speurtocht (op kamp) samen met een jongen arm in arm en er is voor de rest niets gebeurt als alleen dit, maar ik vraag me nou af, ik wou best verder met hem (zoenen ofz.) maar hoe ga ik verder? Of hoe laat ik weten dat ik m leuk vind.

xX Agness
Oud 06-05-2007, 17:54
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Agness3 schreef op 06-05-2007 @ 18:48 :
Of hoe laat ik weten dat ik m leuk vind.

xX Agness
Zeg 't hem! (nee, dit doe je toch niet want dat doet niemand)

Dus; laat iemand anders het hem doorspelen.

Oja, Hyves is trouwens ook tof!

"Leuk he, die speurtocht laatst "
Oud 06-05-2007, 18:18
Faerie
Faerie is offline
Wat Nala zegt.
In een bepaalde café kom ik ook regelmatig een jongen tegen en dan flirten we echt heel veel met elkaar maar we stappen eigenlijk nooit naar elkaar toe. Ik wacht totdat hij dat doet, en waarom hij dat niet doet weet ik niet. De volgende keer als ik die jongen zie ga ik hem in ieder geval aanspreken Het is in ieder geval echt zonde als je helemaal níets zegt, vooral omdat je elkaar zo weinig tegenkomt. Als beide personen geen moed hebben om elkaar aan te spreken, dan gebeurt er gewoon niks. Niet geschoten is altijd mis
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 21:11
Jochemska
Jochemska is offline
Er zijn wel meer mensen die je vaker ziet bij concerten. dat zei voor mij extra opvalt is duidelijk. maar het is toch niet zeker dat ik bij haar ook speciaal opval. of boeit dat gewoon niks en draai ik er omheen

oja, en nog iets wat ik nogal als obstakel zie, als ze met vriendinnen is durf ik al helemaal niet meer..... dat was ze dus, onder andere de laatste keer.

Laatst gewijzigd op 06-05-2007 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 08:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Blijft ze na afloop van het concert ook nog hangen om even te dansen? Desnoods kun je haar dan aanspreken. De muziek staat dan ook niet zo hard.
Het is natuurlijk fijner als ze alleen is. Wacht dan op een moment dat ze bijvoorbeeld bij de groep weg loopt om drinken te halen.
Knoop een gesprek met haar aan over het concert van die dag. Vraag haar over haar muzieksmaak. Zo komt er vanzelf wel een gesprek op gang
Oud 07-05-2007, 13:17
Jochemska
Jochemska is offline
laatste keer niet.... maar ik ga de volgende keer hopelijk mans genoeg zijn om op haar af te stappen. nu maar hopen dat het niet weer maanden duurt voor ik haar weer ergens tegenkom
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:20
Verwijderd
Als je gewoon op haar af stapt en een gesprekje aanknoopt heb je ook niets te verliezen het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet klikt, maar dan weet je dat ook weer en dan heb je het tenminste geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 14:09
Verwijderd
niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 14:10
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Jochemska schreef op 06-05-2007 @ 14:45 :
Hallo,

hier is een tip. je moet met haar gaan praten met in je achterhoofd het idee dat je wil uitzoeken of ze werkelijk zo leuk is als ze eruit ziet..of ze kan voldoen aan jou (hoge) eisen..Plaats jezelf op een voetstuk in plaats van haar..dat praat gemakkelijker..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 18:31
kaj1905
kaj1905 is offline
IK heb nu een vriendin, alleen ben af en toe super onzeker, of ik dingen wel "goed" doe ...... miss ook de bangheid haar daardoor dan kwijt te raken......
Heeft iemand misschien tips om die onzekerheid te verminderen??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 18:41
Jochemska
Jochemska is offline
ik weet ik moet niet zeiken maar gewoon doen maar toch....

ik zeg hoi en dan.... waarover lullen, misschien een rustigere plek zoeken of hoeft dat niet? als het klikt meteen nummer/msn vragen of is dat raar?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 18:43
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
Jochemska schreef op 07-05-2007 @ 19:41 :
ik weet ik moet niet zeiken maar gewoon doen maar toch....

ik zeg hoi en dan.... waarover lullen, misschien een rustigere plek zoeken of hoeft dat niet? als het klikt meteen nummer/msn vragen of is dat raar?
nee das nie raar, msn en nr vrage!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten