Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kom er net achter dat ik maar niets moet verwachten van maroon 5 als ze in mei met een nieuw album uitkomen omdat de filmpjes op Youtube met nieuwe nummer vreselijk bagger zijn. Niet de kwaliteit maar de muziek zelf. Uzelf pijnigen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ont: ik heb net geleerd hoe een speaker werkt. En dat boxen en speakers niet hetzelfde is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt boxen, dat is zeg maar het 'lichaam' om de speakers heen. De speakers zijn alleen maar die dingen (ook geen betere naam voor ![]() ofzoiets ![]() edit: de speakers zitten dus in de boxen. jaja goede uitleg he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ik toch wel een beetje forumverslaafd ben, toen vanochtend t forum t niet deed heb ik me echt verveeld (was te snel klaar met me aankleden en zo en moest wachten tot mn vriendinnetje er was... ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt mij nog nooit iets zien uitleggen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb net 'ontdekt' dat er bemiddelaars zijn hier, waarvoor ze zijn, daar ben ik nog niet achter ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...9#post20330099 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ot: Als je bij de instellingen van je profiel kijkt zie je: Geslacht: Jongen of meisje? en dan kun je kiezen uit: Man Vrouw ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus eh. ![]() Of bedoel je dat Stewie in de serie de homo uithangt en later homo moet blijken te zijn? Hij vertoont namelijk ook hetero-, BDSM- en travestiet-gedrag. Dat wordt wat, later. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En wat ik geleerd heb vandaag: drie wekkers zijn niet genoeg om mij wakker te maken als ik moe ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In aflevering 511 gaat hij - verkleed als een vrouw - dansen met Brian en zegt 'ie: ''I love you''. In aflevering 507 zegt 'ie: 'I wish men could get together with their buddies, and just have it be the same thing as being with a woman". Wanneer Brian dan vertelt dat dat homoseksualiteit is reageert Stewie met: "Oh, that's what gay is? Oh yeah, I could totally get into that." Dat laatste dus. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? Swlabr | 112 | 04-04-2009 16:09 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2 Verwijderd | 110 | 08-07-2007 15:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |