Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2007, 21:23
wizkid
wizkid is offline
Deze week auto's met bommen gevonden in Londen. Nu is de hoogste fase van terreurdreiging in gegaan. Wat vinden jullie daar nu van ivm met reizen (toeristisch, niet zakelijk).

Ik ga 20 juli naar Londen en om eerlijk te zijn vind ik t wel een beetje eng allemaal. Maar toch denk ik niet dat ik ga afzeggen.
Zowiezo zonde van het geld (eurostar tickets krijg k niet terug) en ik ga maar 4 dagen dus het zou toevallig zijn als er iets gebeurt en als het ook nog bij mij in de buurt zou gebeuren.
Oud 01-07-2007, 10:50
A loved one
A loved one is offline
Ik ga ook naar Londen, in augustus, en mijn moeder is er dit weekend heengegaan mijn zus werkt er, daarom gaan we er wel vaker heen. Ik zou niet mijn vakantie afzeggen vanwege terreurdreiging. Vorig jaar ging ik er ook heen, een week ofzo na de aanslagen daar, en dan is er wel wat meer controle op het vliegveld, en je ziet wat meer politie, maar het is niet alsof het je vakantie zal verpesten.
En wat betreft de dreiging zelf.. je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik denk, het zou net zo goed kunnen gebeuren tijdens een dagje Amsterdam ofzo. Die dreiging heb je in iedere grote stad.
Oud 05-09-2007, 19:39
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Binnenkort ga ik waarschijnlijk met mijn vader een lang weekeind naar London. De huidige tereurdreiging vind ik lang niet genoeg om mijn reisplannen te laten beinvloeden. Hmja waarschijnlijk is er in Londen er meer kans op een aanslag dan in Nederland, maar als je kijkt naar de werkelijke grote daarvan lijkt het me alleen maar van toepassing als je in Londen wilt gaat wonen/werken ofzo.
Oud 09-09-2007, 22:50
Fantôme
Fantôme is offline
@ Diary of Dreams
volgens mij is Wizkid inmiddels lang en breed terug uit Londen....?

Regels voor berichten