Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() das bij ons ook nie zo hoor... ik ben er nog steeds niet helemaal uit, is het nou gestofzuigt of stofgezogen... er is al eens een topic over geopend in DK....
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow, en als ik 34 babyspinnen op mn kamer zou hebben, zou ik meteen naar beneden, naar de stofzuiger rennen. K moet er niet aan denken om 34 spinnen op mn kamer te hebben -yelk- |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 2e nest is uitgekomen stuk of zestig ![]()
||
Citaat:
Zijn ze eng? Ik denk nl dat ze ons enger vinden. Bang dat je ze inslikt ofzo in je slaap? Doen we onbewust ook en we eten genoeg andere dieren dus daar kunnen we ons toch nie druk over maken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind ze idd ook wel eng, en dat zij ons enger vinden heb ik ook al zo vaak gehoort. En verder heb ik het niet zo op beesten/ insecten op mn kamer. Ze kruipen gewoon overal, en daar hou ik niet van |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() spin, wil jij op mijn kamer komen? ![]() neej, toch maar niet en het waren er geen 64 maar 94 (34+60=94) |
![]() |
||
Citaat:
nee hoor, die beesten moeten me huis uit, tis hier geen hotel. ook niet voor spinnen. (maar mazlo mag wel komen logeren hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
een spin zou nooit in iemand zijn mond/neus kruipen das te vochtig en warm
||
Citaat:
|
![]() |
Vind ze juist gaaf.. is sadistisch om die zo uit te moorden..
Ik heb wel een fobie voor kleine mugjes, maar die zuig ik niet op met een stofzuiger, die vang ik zo met een klap op uit de lucht en dan zijn ze ook dood. Das snel en pijnloos, en waarschijnlijk zou ie toch niet lang geleefd hebben.. Maar spinnetjes doen toch niemand kwaad? (behalve mugjes ed. hehe :] )
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet ik nu ook veroordeeld worden wegens moord omdat ik geen spinnen op mn kamer hoef?? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, sorry, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe spinnen denken, en wat ze denken als ik ze opzuig met de stofzuiger |
![]() |
||
Citaat:
spinnen zijn liev, ik heb ook een huiskamerhoekspin en hij heet hendrik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En die heet gewoon huisspin ![]() we hadden eerst een andere die ook bijna een half jaar op de muur woonde , totdat ik een keer naar de tv liep en er ineens bovenop ging staan ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeder worden op je 17de..... wondersbestaan | 46 | 01-11-2002 20:15 |