Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Tenzij het echt niet zo dom van hen was als ik nu denk, het zou kunnen dat ze die papieren opsturen omdat mijn uvw herkeuring is uitgesteld. En dat ze de keuringsinfo van de laatste keer dus missen of zo. Nou ja, boeiend.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
neem contact op met sociale raadslieden? zijn mensen die personen helpen dit soort vragen te beantwoorden
||
Citaat:
Wat zij horen te doen als jij om hulp vraagt hang weer wel af van jouw situatie. Als je 18 bent en van plan bent weer naar een 'gewone school' te gaan (bijv. ROC of Horizon) krijg je van het rijk toch gewoon studiefinanciering? in dat geval zal de gemeente jou kunnen helpen je een traject in de krijgen wat bij je past. Soms blijkt het dat een jonger (nog) niet in staat is tot werken of scholing. er bestaan vaak wel projecten om een jongere daarnaartoe te geleiden. Wij hebben bijv. in Den Helder het Projectencentrum of Herstelling. Wanneer een jongere geen inkomen heeft (of alleen een bijbaantje) wordt dit door de gemeente betaald (bij ons door de afdeling Werk, inkomen en zorg). Als je me iets meer verteld over jouw vraag en situatie kan ik misschien specifiekere uitleg geven over wat de gemeente voor jou kan betekenen.
|
![]() |
|
|