Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 15:40
Muchacha
Muchacha is offline
Wat doe je ermee? Ik vind een jongen uit mijn vriendengroep (hij is een vriend van vrienden van me) al heel lang erg aantrekkelijk. Ik zou kunnen blijven gapen naar hem en fantaseren over... wel ja, you know. Probleem is dat ik ten eerste totaal geen hoogte van hem krijg. Ik heb niet de indruk dat ie me echt leuk vindt, maar ook niet de indruk dat ie me niet zou 'willen'. En ten tweede heeft een vriend van diezelfde groep een oogje op me. Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat het niet wederzijds is, maar of dat gaat helpen...

Nu zou ik graag eens wat flirten met Mister Mooi, maar ik ben bang dat ik dan heel snel door de mand zou vallen en ja, een blauwtje zou lopen... Op zich geen ramp, shit happens, maar hoe pak ik dit subtiel maar toch duidelijk aan? Kwestie van niet heel hard tegen de lamp te lopen
Oud 06-05-2007, 15:41
Verwijderd
--> liefde en relatie
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:43
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 06-05-2007 @ 16:41 :
--> liefde en relatie
Ik twijfelde eraan
Oud 06-05-2007, 16:50
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 06-05-2007 @ 16:43 :
Ik twijfelde eraan
Is het alleen lichaamlijke aantrekkingskracht, seksueel verlangen, of is het meer dan dat?

Het makkelijkst om hem geinteresseerd te maken lijkt me in ieder geval een situatie creeren waarin jullie met zijn tweeen achterblijven. Desnoods pak je hem bij zijn arm als iedereen weggaat en trek je hem nog even de andere kant op om hem te woord te staan. Flirten binnen een vriendengroepje is namelijk veel te moeilijk.
Als je hem alleen hebt gewoon direct zijn, als je dan een blauwtje loopt is het alleen voor hem. Daarnaast zal hij te gecomplimenteerd zijn door die actie (ik zou in ieder geval alle 'moves' die naar mij worden gemaakt als een compliment zien) om je daar belachelijk mee te maken.

Als je het te gortig vindt om zo direct te werk te gaan kun je al hinten door wat meer bij hem in de buurt te gaan staan en lichaamscontact uit te oefenen. Af en toe even een handje of een duwtje. Kijken hoe hij daar op reageert.

Maar heb je al enig 'contact' gelegd? Hebben jullie bv. weleens bijzonder oogcontact?
Oud 06-05-2007, 16:54
Nona
Nona is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 06-05-2007 @ 16:41 :
--> liefde en relatie
Vind ik ook.
Oud 06-05-2007, 16:57
Verwijderd
Nou, gewoon wat meer met 'm praten en shit, eventueel via internet. Dan krijg je snel genoeg door of hij geïnteresseerd is, sommige mannen laten dat namelijk nooit merken (hier heb je er zo een).
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 17:07
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 06-05-2007 @ 17:50 :
Is het alleen lichaamlijke aantrekkingskracht, seksueel verlangen, of is het meer dan dat?
Momenteel nog enkel vreselijke seksuele aantrekkingskracht. Om meer te voelen ken ik hem niet goed genoeg, maar moest ie karakterieel meevallen, graag dan

Citaat:
Maar heb je al enig 'contact' gelegd? Hebben jullie bv. weleens bijzonder oogcontact?
Nou, ik glimlach wel eens lief naar hem tijdens het dansen ofzo, en dan lacht ie ook lief terug, maar ja, dat kan evengoed beleefdheid zijn... Verder raak ik hem sowieso wel af en toe eens aan, zo ben ik nou eenmaal. En hij komt ook wel uit zichzelf een zoen geven als begroeting. Dat zijn dingen waaruit je kan maken dat ie me wel graag heeft, maar niet of het in dezelfde mate als ik hem...

Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-05-2007 @ 17:57 :
Nou, gewoon wat meer met 'm praten en shit, eventueel via internet. Dan krijg je snel genoeg door of hij geïnteresseerd is, sommige mannen laten dat namelijk nooit merken (hier heb je er zo een).
Ik heb em niet op MSN, wel zijn mail maar ga hem nou ook niet ongevraagd toevoegen. En ik heb het eigenlijk ook niet zo op dat MSN-gebeuren, liever IRL, ook al ben ik daar te verlegen en schijtig voor
Oud 06-05-2007, 20:39
Roos
Roos is offline

En dan zoenen.

(dit is serieus)
Oud 06-05-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 06-05-2007 @ 18:07 :
Ik heb em niet op MSN, wel zijn mail maar ga hem nou ook niet ongevraagd toevoegen. En ik heb het eigenlijk ook niet zo op dat MSN-gebeuren, liever IRL, ook al ben ik daar te verlegen en schijtig voor
Ja, wat wil je nou?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 21:12
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Stuur anders een suggestieve mail of een leuke e-card en wacht op een reactie.
Oud 06-05-2007, 21:34
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-05-2007 @ 21:53 :
Ja, wat wil je nou?
IRL, da's tenminste lef hebben En als ik dat niet heb, dan moet ik daar maar moed voor verzamelen. En dat ga ik doen. En daarom zou ik graag ff raad willen
Citaat:
Zut Alors! schreef op 06-05-2007 @ 22:12 :
Dus liever IRL, als ik verliefd zou zijn en internet een optie zou vinden, zou het een goed idee zijn, maar niet in mijn geval dus. Thanks anyway
Oud 06-05-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Zut Alors! schreef op 06-05-2007 @ 22:12 :
nee

bellen voor een date..

trek die stoute schoenen aan.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 22:00
Muchacha
Muchacha is offline
Geen date, eerst flirten! Stap voor stap
Oud 06-05-2007, 22:05
Verwijderd
zo te zien weet je zelf wel wat je wel en niet wil dus dit topic is een beetje onnodig
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 22:11
Muchacha
Muchacha is offline
Ik weet wat ik wil maar niet hoe
Dus mijn vraag is hoe dit aan te pakken zonder dat het te erg wordt als het niet wederzijds is (wat ik overigens denk, maar wie niet waagt...)
Oud 06-05-2007, 22:19
Verwijderd
dan:

Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 22:26
Al Murphy
Al Murphy is offline
Neem hem eens alleen mee op een avondje uit. Concertje of zo. Ideale gelegenheid om te flirten tot de stukken er vanaf vliegen. Met flirten kan je ook stapje voor stapje verder gaan, en dan is het nog niet zo vreselijk moeilijk om gewoon op een gegeven moment net iets té ver te gaan met flirten.

En als het niet wederzijds is, dan heb je dat concertje nog altijd. En jezelf op zo'n moment relativeren helpt dan ook wel. Zo ging het bij mij toch. In mijn geval: ik flirt nog steeds, loop gemiddeld drie blauwtjes per avond bij haar (bij wijze van spreken), we blijven samen leuke dingen doen, en het zal waarschijnlijk nooit iets worden. Tja, shit happens.
Oud 06-05-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 06-05-2007 @ 23:00 :
Geen date, eerst flirten! Stap voor stap
hoeft ook geen date date te zijn.. maar vraag of hij meegaat stappen met die vrienden ofzo.. laat hem merken dat er iets meer dan normale interesse is

gaat hij erop in, dan weet je genoeg

zo niet, dan heb je geen gezichtsverlies geleden.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 11:52
hermanf
hermanf is offline
Grijp hem gewoon eens subtiel in zijn zak als je voorbij loopt. Het zou bij mij werken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 12:00
infrasoft
infrasoft is offline
de aarde heeft ook een hele grote aantrekkingskracht
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 12:22
igfy
igfy is offline
Als jullie binnen die vriendengoep zijn zorgen dat je dichtbij hem bent en dan hem gewoon een aantal keer 'per ongeluk' aanraken, kun je zien hoe zijn reactie is.
Oud 07-05-2007, 13:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Flirt gewoon eens lichamelijk met hem wanneer jullie wat gedronken hebben. Lijkt mij dat hij dan genoeg weet.
Oud 07-05-2007, 15:25
Jones
Een beetje vent is niet onder de indruk van 11 bier.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:51
reno
reno is offline
Citaat:
Jones schreef op 07-05-2007 @ 16:25 :
Is wel een aardig idee, binnen een vriendengroepje is een zuipfestijn makkelijk op te zetten.
Oud 07-05-2007, 15:58
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Jones schreef op 07-05-2007 @ 16:25 :
Maar zij wel, durft ze meer te flirten.
Oud 07-05-2007, 16:46
Muchacha
Muchacha is offline
11 is wat veel, ik drink amper Op zich gaat wat sterke drank mijn lef niet vergroten, maar het is wel een excuus als ie er niet op ingaat
Het enige lastige is dat het inderdaad het makkelijkst is om te flirten tijdens het uitgaan, maar dan staat die ene vriend erbij en die gaat dat minder leuk vinden
Oud 07-05-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 07-05-2007 @ 17:46 :
11 is wat veel, ik drink amper Op zich gaat wat sterke drank mijn lef niet vergroten, maar het is wel een excuus als ie er niet op ingaat
Het enige lastige is dat het inderdaad het makkelijkst is om te flirten tijdens het uitgaan, maar dan staat die ene vriend erbij en die gaat dat minder leuk vinden
ja, uh, je hebt toch duidelijk gemaakt dat je niet geinteresseerd bent. Dan kan hij gaan huilen maar daar heb jij toch niets mee te maken? Moet je flirten maar afkappen omdat mister blue for you erbij staat?

Anyway, zoals hierboven al is gezegd is het natuurlijk ook afhankelijk van hoe je die kerel wil. Puur seks of meer? Puur seks is makkelijk op te lossen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 13:47
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 07-05-2007 @ 17:46 :

en mocht je dan -hypothetisch- wat krijgen met diegene die je leuk vind, dan staat hij er ook wel es bij?
Oud 08-05-2007, 16:00
elledc
elledc is offline
Hem uitvragen of een kaartje sturen is geen goed idee denk ik.
Ik zou, bij de volgende dansgelegenheid, hem proberen versieren, dichtbij hem dansen enzo...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 10:09
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-05-2007 @ 14:33 :
Flirt gewoon eens lichamelijk met hem wanneer jullie wat gedronken hebben. Lijkt mij dat hij dan genoeg weet.
Ja, voila, dat ga ik doen! Beetje meer dansen in zijn buurt, hem wat meer aanraken als we een praatje slaan, eens lachen. Dat kan nog rechtgezet worden als het fout loopt
Citaat:
Sovreze schreef op 07-05-2007 @ 18:55 :
ja, uh, je hebt toch duidelijk gemaakt dat je niet geinteresseerd bent. Dan kan hij gaan huilen maar daar heb jij toch niets mee te maken? Moet je flirten maar afkappen omdat mister blue for you erbij staat?

Anyway, zoals hierboven al is gezegd is het natuurlijk ook afhankelijk van hoe je die kerel wil. Puur seks of meer? Puur seks is makkelijk op te lossen natuurlijk.
Mja, wat 'Mister blue' betreft () heb je wel gelijk...
Goh, puur seks, wel, ik ken hem niet heel goed maar zou het zeker niet erg vinden om er euh... seksueel mee te doen. Dus op het eerste zicht puur seksueel ja, al kan dat altijd veranderen...
Reageren

Regels voor berichten